  • 11. Data: 2006-01-06 17:42:52
    Temat: Re: Polcard prowizje
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-06 18:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    mm, gdy pisał(a):
    > U nas nie mam napadów na sklepy a kombinatorów którzy nie chcą zapłacić
    > za transakcję kartą jest dużo.

    A u nas na Pradze Południe mam odwrotnie*
    *starałem się zachować stylistykę oryginału ;-)
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 12. Data: 2006-01-06 17:51:24
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał(a):

    > 2006-01-06 18:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > mm, gdy pisał(a):
    > >

    > A u nas na Pradze Południe mam odwrotnie*
    > *starałem się zachować stylistykę oryginału ;-)

    ROFL!

    Ale to pewnie dlatego, że po prawej stronie Wisły jest lepsze i zdrowsze
    powietrze, przez co silnorękich częściej się spotyka a paranoików i wycofków
    rzadziej.

  • 13. Data: 2006-01-06 19:41:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > A kto powiedział, że Allekarta to Visa Electron? To że jest płaska wcale
    > nie oznacza od razu że jest electronem. To jest płaski Classic albo
    > lepiej płaska Visa (Visa powoli odchodzi od tego podziału).

    Nie kombinuj :-)
    to jest electron tylko z innym logiem

  • 14. Data: 2006-01-06 19:43:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Nie kombinuj :-)
    > to jest electron tylko z innym logiem

    PS a wyrażenie "płaski classic" to już niemalże herezja :-P

  • 15. Data: 2006-01-06 19:47:53
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > PS a wyrażenie "płaski classic" to już niemalże herezja :-P

    Zamiast "płaski classic" mówimy "klasyczny plaskacz" i już jest ok ;-)