  • 31. Data: 2010-03-07 15:08:08
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:hn0edn$hfp$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba że ktoś umie czytać ;-)
    > http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-E3B0E0EA-C8F3429
    3/lidl_pl/hs.xsl/5719.htm

    Oni prowadza sprzedaz internetowa? ;)
    Taki komunikat to tak jakby mBank napisal, ze aktualna TOiP jest wywieszona
    w oddzialach :).

    MK

  • 32. Data: 2010-03-07 15:46:00
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message

    > nie, jezeli zaklozyc ze w ogole jest sens skladac takie reklamacje
    > to chyba tylko w sklepie

    Z jakiej pary kaloszy?;)
    Wydawca karty nie jest sklep a bank, wiec reklamacja do banku.
    Jakos z gotowka ograniczen nie ma:))

  • 33. Data: 2010-03-07 15:53:16
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    pmlb pisze:
    > Wydawca karty nie jest sklep a bank, wiec reklamacja do banku.
    > Jakos z gotowka ograniczen nie ma:))

    Tylko chwilowo.
    Pamiętam czasy, gdy produkty żywnościowe można było kupić na targowisku
    płacąc ... hm... jedynie czym innym, niż "prawnym środkiem płatniczym w
    Polsce". Nie tak dawno. Pocz. lat 80-ych ub. wieku.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 34. Data: 2010-03-07 16:01:47
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "pyrtek" <u...@n...com> wrote in message
    pmlb pisze:
> [...]

    płacąc ... hm... jedynie czym innym, niż "prawnym środkiem płatniczym w
    Polsce". Nie tak dawno. Pocz. lat 80-ych ub. wieku.

    Muszelkami?
    Ja poczatek lat 80-siatych pamietam doskonale i jakos nigdy problemu z
    zakupem za zlotowki z miedzy innymi warynskim nigdy na bazarze nie
    mialem,... no moze to byl bazar tylko dla komuchow lub cos takiego ktos
    wymysli?:)))
    Mity i legendy o PRL-u widze, ze nadal rosna i co wiecej sa jeszcze bardziej
    soczyste:)
    Za chwile sie dowiemy, ze milicja miala barykady na ulicach i sobie
    strzelala wybiorczo do przechodniow:)
    A zywnosc dostali tylko najwytwarsi w boju:) Reszta umierala milionami
    glodzona w obozach pracy itp,. itd...
    Od 1945 roku do 1990 zawsze byla tylko zima, i minus 15:) Slonce nie
    wychodzilo nigdy.
    Ciekawe co jeszcze kretyni wymysla o PRL-u... o tym , ze chleb byl na kartki
    w 1981 juz czytalem:).

  • 35. Data: 2010-03-07 16:10:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 07.03.2010 15:16, Rafal M wrote:

    > Nie jest to w Lidlu jasno okreslone - na drzwiach wejsciowych jest
    > nalepka, ze mozna placic karta.
    > A informacja o limitach wisi dopiero przy kasach. Wiec robia klienta w
    > bambuko...

    Może i tak, a może i nie. Zawsze możesz wyjść ze sklepu bez kupowania.
    Co innego, gdyby wzięcie rzeczy do koszyka było równoznacze z
    koniecznością zakupu przy kasie...

  • 36. Data: 2010-03-07 16:19:05
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    pmlb pisze:

> [...]
    > płacąc ... hm... jedynie czym innym, niż "prawnym środkiem płatniczym w
    > Polsce". Nie tak dawno. Pocz. lat 80-ych ub. wieku.

    Nie. Dolarami. Za masło i mięso wieprzowe. To był cud gospodarczy w
    kraju, gdzie 50% ludności trudniło się rolnictwem. Drugie 50% miało
    kłopoty z pozyskaniem podstawowych produktów żywnościowych.

    > Za chwile sie dowiemy, ze milicja miala barykady na ulicach i sobie
    > strzelala wybiorczo do przechodniow:)

    Owszem. Czytaj uważnie: W 1970r milicja (czy inna uzbrojona formacja)
    otworzyła ogień z broni ostrej do ludzi, którzy nie manifestowali, nie
    protestowali, ale spokojnie SZLI DO ROBOTY do stoczni w Gdyni.

    Możesz dalej próbować wmawiać młodzieży, że czasy komuny, to był miód i
    dobrobyt. Wszak nikt z głodu nie umierał, wszyscy mieli pracę
    (spróbowałby ktoś nie mieć...) itd.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 37. Data: 2010-03-07 16:35:31
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    pyrtek pisze:

    > Możesz dalej próbować wmawiać młodzieży, że czasy komuny, to był miód i
    > dobrobyt. Wszak nikt z głodu nie umierał, wszyscy mieli pracę
    > (spróbowałby ktoś nie mieć...) itd.

    [dopowiadając: możesz wmawiać, że - ]

    A Przemyk, Pyjas, Zych, Popiełuszko - to postacie fikcyjne...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 38. Data: 2010-03-07 17:17:36
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pyrtek <u...@n...com> had the courage to write:

    > [dopowiadając: możesz wmawiać, że - ]
    >
    > A Przemyk, Pyjas, Zych, Popiełuszko - to postacie fikcyjne...

    Wiesz, siły bezpieczeństwa w każdym państwie mają na koncie parę niewinnych
    istnień. Rok temu brytyjska policja zakatowała przechodnia na śmierć. Trochę
    wcześniej zastrzelono elektryka wsiadającego do metra. Pisać coś o Kanadzie
    czy USA?

    Tylko tam nikt temu nie dorabia mitologii.

    Tzw. komunę (w rzeczwistości: gospodarkę centralnie planowaną) pamiętam
    przez mgłę, lepiej dopiero lata 80. Płaciło się jak najbardziej złotymi,
    rubli nie przyjmowano, a dolary były na specjalne zakupy w Peweksie (albo na
    zachodni towar u przemytników). Będziesz pewnie zdziwiony, iż wskaźnik
    subiektywnego zadowolenia z życia w tamtych czasach był porównywalny z
    obecnym (a u emerytów - wyższy). Oczywiście, nie dotyczyło to tzw.
    upolitycznionej inteligencji twórczej, która w owych czasach była na
    cenzurowanym; ale to tylko ułamek procenta społeczeństwa!

    Malowanie poprzedniego systemu jednolicie na czarno - tak samo jak
    wybielanie koszmaru lat międzywojennych - wynika w durzej mierze z
    propagandy "nowej władzy", a w durzej mierze z naszej narodowej skłonności
    do mitologizowania.

    k.

  • 39. Data: 2010-03-07 17:19:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    kashmiri <n...@n...com> had the courage to write:

    > /ciach/ a w durzej mierze /ciach/

    ...dużej :)

    k.

  • 40. Data: 2010-03-07 18:44:15
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MK nadaje:
    > Taki komunikat to tak jakby mBank napisal, ze aktualna TOiP jest
    > wywieszona w oddzialach :).

    A nie wisi w oddziałach? ;-)

    Jak dla mnie, Lidl z takim komunikatem u szczytu działu "informacje dla
    klienta" na własnej stronie internetowej, jest daleko bardziej szczery
    niż sklepy które stosują podobną politykę a informację o tym wieszają na
    pomiętej kartce przy kasie.