  • 41. Data: 2010-03-07 18:45:42
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "pyrtek" <u...@n...com> wrote in message
    news:hn0jlr$6qg$1@news.onet.pl...
    pmlb pisze:

    > "pyrtek" <u...@n...com> wrote in message
    >
    > Tylko chwilowo.
    > Pamiętam czasy, gdy produkty żywnościowe można było kupić na targowisku
    > płacąc ... hm... jedynie czym innym, niż "prawnym środkiem płatniczym w
    > Polsce". Nie tak dawno. Pocz. lat 80-ych ub. wieku.
    >

    > Muszelkami?

    Nie. Dolarami. Za masło i mięso wieprzowe. To był cud gospodarczy w
    kraju, gdzie 50% ludności trudniło się rolnictwem. Drugie 50% miało
    kłopoty z pozyskaniem podstawowych produktów żywnościowych.
    Ty chyba jestes jakis niedorobiony lub ktos ci cos nie tak powiedzial.
    Zastanow sie przez minute... w tamtym sytstemie nikt jakos nie glodowal a
    spozycie wedlin i miesa bylo wyzsze niz dzis na glowe.
    Potrafisz to zestawic z tym co piszesz?
    Napisz prosze jakich to podstawowych prdukotow brakowalo w sklepach
    (przypominam, ze miesieczne strajki generalne w 1980 roku spowodowaly
    niedobry towarow, glownie przez transport ktory strajkowal czyli inaczej
    mowiac nie robili a chcieli wypate. Dzis sam ana takich nierobow wyslal bys
    paly lub wywalil na zbity pysk z pracy bez wynagrodzenia. kartki byly
    postulatem solidarnosci)

    > Za chwile sie dowiemy, ze milicja miala barykady na ulicach i sobie
    > strzelala wybiorczo do przechodniow:)

    Owszem. Czytaj uważnie: W 1970r milicja (czy inna uzbrojona formacja)
    otworzyła ogień z broni ostrej do ludzi, którzy nie manifestowali, nie
    protestowali, ale spokojnie SZLI DO ROBOTY do stoczni w Gdyni.
    W Lodzi pare lat temu studenci tez tylkjo siedzieli przy stoliczklach a
    policja otworzyla ogien z broni ostrej zabijajac dwoch studentow....

    Możesz dalej próbować wmawiać młodzieży, że czasy komuny, to był miód i
    dobrobyt. Wszak nikt z głodu nie umierał, wszyscy mieli pracę
    (spróbowałby ktoś nie mieć...) itd.
    A ile ludzi umieralo z glodu wowczas baranie?
    Nawet te nieroby co strajkowali miesiacami dostawali za to wypalte...
    Miod to nie byl i ja nic takiego nie pisalem (a swoja droga to ciekawe, jak
    jakis debil napisze, ze zdobycie zarcia za prl-u bylo cudem a ktos sie z ta
    bzdura nie zgodzi to juz twierdzi, ze komuna to miod... rewelacja...
    W takim razie dzis w Polsce system ala Salwador dla ciebie to miod? dzis
    nikt nie gloduje, kazdy chodzi najedzony, nikt z morozu nie umiera bo ma
    gdzie sie podziac, dzis to miodzio i cuda panie na kiju)
    Tak?

  • 42. Data: 2010-03-07 18:52:26
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    pyrtek pisze:

    > Możesz dalej próbować wmawiać młodzieży, że czasy komuny, to był miód i
    > dobrobyt. Wszak nikt z głodu nie umierał, wszyscy mieli pracę (spróbowałby
    > ktoś nie mieć...) itd.

    [dopowiadając: możesz wmawiać, że - ]

    A Przemyk, Pyjas, Zych, Popiełuszko - to postacie fikcyjne...
    Mam ci podac statystyki ile dzis ludzi zginelo z rak policji w ciagu 20
    lat?! Ba w ciagu odstatnich 5-ciu?
    Chcesz? Niedawno pare dni temu glina zastrzelil malolata bo sie mu nie
    zatrzymal do kontroli, zrobil to z zemsty bo pojazd juz gline minol i nie
    bylo zagrozenia zyciem, za PRL-u takie wydarzenia bylo by naglosnione przez
    RWE jako zabojstwo polityczne...
    Ile w tym raoku i poprzednim ludzi zmarlo w komisariatach? Dziwne to zgony
    byly, jeden z niewiadomych przyczyn inny sie walna w dzwi i zmarl... z
    doniesien prasowych ja znam ok 7 przypadkow takich smierci.
    Chcesz dalej porownac?
    Twierdze, ze dzis policja i aparat wladzy to gorsze skurwysyny niz za
    Bieruta w latach 1945-56.
    Dzis takie PO i PiS to partie ktore za zadanie maja chronic interesy bankow
    bez wzgledu na dzialania. Moga zabijac w imie kapitalizmu... Widzisz, ja w
    latach 80 siatych tez rzucalem kamieniami w ZOMO tez oberwalem pala, ale
    wstyd mi dzis, ze za to dzis jest w Polsce... Jak by ktos mogl przedstawic
    to wowczas robnotnikom, ze dzis robotnik to bedzie taki kurdupel do kopania
    po dupie i moreda w kupel, to wszystcy przywodcy solidarnosci zostali by
    wywiezieni z zakladow na taczkach a moze i gorzej...
    Jak bys powiedzial w latach 80 siatych, ze ta walka doprowadzi ddo tego, ze
    w rodzinie - pracujacej rodzinie jak nie bedzie ich stac na utrzymanie
    dziecka to beda dzieci zabierac, to takiego solidarucha by zlinczowano...
    Problem w tym, ze partyjni o tym mowili, ale nikt ich nie sluchal... RWE
    mialo 1000x wieksze przebicie.
    Posluchaj dzis sp. Rakowskiego z tamtych czasow... on dokladnie o tym mowil
    jak to bedzie dzis i ludzie na jego slowa reagowli gwizdami i mowili ze
    klamie... Nie klamal...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 43. Data: 2010-03-07 18:55:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.03.2010 19:52, pmlb wrote:

> [...]
    >
    > A Przemyk, Pyjas, Zych, Popiełuszko - to postacie fikcyjne...
    > Mam ci podac statystyki ile dzis ludzi zginelo z rak policji w ciagu 20

    Podaj statystyki, na ktore sie powolujesz, z checia popatrze.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 44. Data: 2010-03-07 18:59:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > To sie zalatwia odpowiednim abonamentem telefonicznym.

    ...który niby za darmo jest, tak?

    --
    MiCHA

  • 45. Data: 2010-03-07 19:00:20
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > To przejdź na IP.

    Od kiedy to IP jest za darmo?

    --
    MICHA

  • 46. Data: 2010-03-07 19:02:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Valdi pisze:

    > Lidl odpala ci jakiś gratis powyżej 20 PLN? :)

    Nie wiem, ja kupuję w kerfurze. Ostatnio płaciłem 1,06 za bułki kartą. :-)

    --
    MiCHA

  • 47. Data: 2010-03-07 19:43:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Mar, 19:52, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Twierdze, ze dzis policja i aparat wladzy to gorsze skurwysyny niz za
    > Bieruta w latach 1945-56.

    Boze widzisz i nie grzmisz...

  • 48. Data: 2010-03-07 20:20:36
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Valdi wrote:

    > nie popadajmy w skrajności

    > PS.
    > Mam nadzieję, że ogólny kontekst mojej wypowiedzi wyłapałeś i nie czepiasz
    > się słówek/liczb dla samego czepiania.

    jasne, nie chodzi mi o konkrentne liczby, chodzi o to ze byc moze ten prog
    platnosci kartowej moze byc dla sklepu bliski takiej skrajnosci, i pewnie
    ta kwota nie wziela sie tak calkiem z powietrza

  • 49. Data: 2010-03-07 20:28:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > ...który niby za darmo jest, tak?

    Jest na tyle tanio, że same transakcje powyżej 20 zl wystarcza, zeby
    na niego przejsc.

    A jak juz sie przejdzie na placenie za polaczenia ryczaltem, to nie ma
    uzasadnienia, zeby ten limit trzymac.

    MJ

  • 50. Data: 2010-03-07 20:36:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Jak dla mnie, Lidl z takim komunikatem u szczytu działu "informacje dla
    > klienta" na własnej stronie internetowej, jest daleko bardziej szczery niż
    > sklepy które stosują podobną politykę a informację o tym wieszają na
    > pomiętej kartce przy kasie.

    Powinna byc na drzwiach. Tam gdzie nalepki VISA, MC itp. Wtedy bym wiedzial,
    czy mam wchodzic czy nie.

    MK