  • 51. Data: 2010-03-07 21:21:51
    Temat: Re: Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Mar 2010 20:00:20 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Od kiedy to IP jest za darmo?

    A kto tak twierdził?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 52. Data: 2010-03-07 21:58:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Chmielewski" news:7vib5kF5lrU1@mid.uni-berlin.de

    > Podaj statystyki, na ktore sie powolujesz, z checia popatrze.

    TOMEK! Błagam nie wyciągaj mi tego typka z objęć mojego killera :)
    Prosiłem, błagałem i ponownie proszę oraz błagam - nie karmić trola!

  • 53. Data: 2010-03-07 21:59:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:hn0t7p$bvi$3@inews.gazeta.pl

    > Nie wiem, ja kupuję w kerfurze. Ostatnio płaciłem 1,06 za bułki kartą. :-)

    jesteś pewien, że ja zadałem powyższe pytanie?

  • 54. Data: 2010-03-07 22:00:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:f7d3037f-0672-4307-8539-4ad0b8ef22fb@z35g2000yq
    d.googlegroups.com

    > Boze widzisz i nie grzmisz...

    nie wrzucaj trollowi paszy do koryta! :)

  • 55. Data: 2010-03-07 22:06:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarcinF" news:hn11vn$4k3$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > jasne, nie chodzi mi o konkrentne liczby, chodzi o to ze byc moze ten prog
    > platnosci kartowej moze byc dla sklepu bliski takiej skrajnosci, i pewnie
    > ta kwota nie wziela sie tak calkiem z powietrza

    Tylko w przypadku kwoty jaka chyba od lat obowiązuje w Lidlu ciekawi mnie
    jedna rzecz. Mianowicie Lidl wchodzi w skład tej samej grupy co obecny w
    Polsce Kaufland.
    Kaufland na przed dłuższy okres czasu posiadał informacje (gazetki
    promocyjne, komunikaty przez radiowęzeł, informacja przy kasie itp.), że
    akceptują karty płatnicze od 10 PLN. Bodajże w lipcu lub sierpniu ubiegłego
    roku ów limit został zniesiony i obecnie możesz zapłacić za kajzerki kartą
    co się bardzo chwali. Czemu zatem Lidl nie poszedł w podobnym kierunku, bądź
    przynajmniej nie obniżył limitu np. do 10 PLN? Czy to może być podyktowane?
    taka polityka?

    PS.
    A to, że informują na stronie i na dużych tablicach się chwali.

  • 56. Data: 2010-03-07 23:55:09
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Valdi wrote:
    > Czemu zatem Lidl nie poszedł w podobnym kierunku, bądź
    > przynajmniej nie obniżył limitu np. do 10 PLN? Czy to może być podyktowane?
    > taka polityka?

    kauflandy sa chyba wieksze od lidlow, pewnie z paru powodow roznica w koszcie
    obslugi transakcji gotowkowej i kartowej bedzie mniejsza dla wiekszego sklepu,
    w malym sklepie byc moze dochodzi koszt polaczenia terminala przez siec
    telefoniczna, a na dodatek wyzszy koszt obslugi klienta ze wzgledu na wydluzony
    czas obslugi przy kasie (w przypadku klienta placacega np. za butelke napoju
    to platnosc karta zajmie najwiecej czasu, w ktorym moznaby obsluzyc innego klienta)

  • 57. Data: 2010-03-08 07:10:34
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Jest na tyle tanio, że same transakcje powyżej 20 zl wystarcza, zeby
    > na niego przejsc.

    Miesięczny koszt telekomunikacji, generowany przez mój terminal, to
    około 8zł. Znajdziesz mi abonament za 8zł?

    > A jak juz sie przejdzie na placenie za polaczenia ryczaltem, to nie ma
    > uzasadnienia, zeby ten limit trzymac.

    ...a terminal gsm jest droższy od zwykłego o 30zł. 30>8.

    I żeby nie było niedomówień - ja nie wprowadziłem minimalnego limitu
    płatności kartą, bo tak się akurat składa, że najtańszy produkt kosztuje
    u mnie 4zł i zarabiam na nim nawet jak klient płaci kartą... :-)
    Gdybym jednak miał dokładać do interesu, to z pewnością limit bym
    wprowadził. Nie mam co do tego wątpliwości.

    Inna sprawa, że dyskusja zaczęła się chyba od limitu 20zł w Lidlu - ten
    limit jest absurdalny, bez dwóch zdań. Rozsądny limit mieści się raczej
    gdzieś w okolicy 2zł. :-)

    --
    MiCHA

  • 58. Data: 2010-03-08 07:12:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > A kto tak twierdził?

    Czyli mam przejść na IP po to, żeby sobie zwiększyć koszty działalności?
    Nie ma co, świetna koncepcja! :-)

    --
    MiCHA

  • 59. Data: 2010-03-08 07:13:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Valdi pisze:

    > jesteś pewien, że ja zadałem powyższe pytanie?

    Jestem pewien.
    I tak - wiem, że było retoryczne. :-)

    --
    MiCHA

  • 60. Data: 2010-03-08 07:14:02
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK pisze:

    > Powinna byc na drzwiach. Tam gdzie nalepki VISA, MC itp. Wtedy bym
    > wiedzial, czy mam wchodzic czy nie.

    Słusznie. :-)

    --
    MiCHA