  • 1. Data: 2013-01-21 16:34:44
    Temat: Polcard - święta krowa
    Od: liliputek <l...@g...pl>

    Witam
    Dzisiaj próbowałem zakupić pewną wirtualną usługę w jednym w polskich
    serwisów internetowych.
    W serwisie można między innymi zapłacić kartą.
    Niestety serwis ten korzysta z centrum autoryzacyjnego polcard.
    Firma polcard zakłada poprawną blokadę na karcie (sprawdzone w banku -
    alior sync) i jednocześnie wysyła do sprzedawcy informację o odmowie
    autoryzacji z powodu dużego ryzyka oszustwa.
    Czy jakiś bank to wreszcie wyprostuje.

    Poniżej reklamacja jaką wysłałem przed chwilą do synca:

    Witam
    Niniejszym składam reklamację dotyczącą blokad na karcie nr
    xxxxxxxxxxxxx jakie zostały założone w następstwie moich płatności za
    zakupy na stronie xxxxx.xx poprzez centrum autoryzacyjne firmy polcard -
    dwie transakcje w kwocie xxzł każda z dnia 21 stycznia 2013.
    Pomimo poprawnego założenia blokad przez polcard (potwierdzone przez
    konsultanta aliorsync w czasie rozmowy poprzez chat), firma polcard
    wysłała do sklepu informację o odmowie autoryzacji.
    Jednocześnie w rozmowie z konsultantem otrzymałem dwie kluczowe dla mnie
    informacje:
    1. jeśli centrum autoryzacyjne nie wystąpi z żądaniem ściągnięcia
    zablokowanej kwoty to autoryzacja zostanie automatycznie zdjęta po 7 dniach
    2. z uwagi że blokada po autoryzacji w polcardzie jest prawidłowa to
    polcard w każdej chwili może zażądać ściągnięcia zablokowanej kwoty.

    Z uwagi na specyfikę zakupów w internecie. Często kupuje się produkty
    wirtualne, które są potrzebne "tu i teraz" nie do przyjęcia jest
    czekanie 7 dni co się stanie. Jako klient wymagam jednoznacznych
    odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi. Niedopuszczalne jest dla
    mnie oczekiwanie 7 dni czy zakup dojdzie do skutku czy też nie.
    Z uwagi, że produkt jest mi potrzebny zaraz po zapłaceniu nie do
    przyjęcia jest dla mnie oczekiwanie 7 dni i dopiero po 7 dniach
    składanie kolejnego zamówienia.

    Tak więc oczekuję że blokady, które zostały założone przez polcard nie
    zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam
    wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez polcard.

    Pozdrawiam
    liliputek

  • 2. Data: 2013-01-21 18:32:18
    Temat: Re: Polcard - święta krowa
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 21/01/2013 15:34, liliputek wrote:

> [...]
    > zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam
    > wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez

    Jesli napisales jak wyzej to Twoja prosba zostanie spelniona ;)
    Oczekujesz, ze blokady NIE ZOSTANA sciagniete.
    Tak wiec zgodnie z prosba poczekasz 7 dni.

    Popraw to bo racje masz.