  • 11. Data: 2009-05-27 13:18:22
    Temat: Re: Polecaj mBank - naiwniaku
    Od: Krzysztof Szmergiel <k...@s...com>

    On 2009-05-27 12:37, r...@g...com wrote:

    > Podobno Logitech skończyły się u dystrybutora więc rozdają coś
    > podobnej klasy i podobnej wartości.
    > Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
    > Głośniki firmy Easy Touch :(

    To chyba jakas zorganizowana akcja naciagania:

    http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6576431,MBank.ht
    ml

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "The difference between the past, the present and the future
    is only a persistent illusion."
    Albert Einstein (1879-1955); physicist and mathematician.

  • 12. Data: 2009-05-27 14:15:25
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
    Głośniki firmy Easy Touch :(

    Czujecie klimat?
    To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
    Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-
    \
    Ja zamiast odtwarzaca MP3 creativa T100 dostałem Grundiga mpaxx 920.
    porownywalny sprzet przynajmniej mi sie tak wydaje ale cena nizsza.
    sprawdzalem w kilku sklepach internetowych.
    cos mie sie wydaje ze to taka polityka... zamiast obiecanych nagrod
    rozsyalaja inne tansze zamienniki... wiadomo kryzys. co by nie mowic mbank
    przez wiele lat byl na rynku postrzegany bardzo dobrze. teraz docieraja z
    roznych zrodel informacje ktore pokazuja ze juz nie graja fair. chyba
    zapomniejli o tym ze ich klientami sa internauci pomiedzy ktorymi takie
    infomracje bardzo szybko sie rozpowszechniaja i tworzy sie zly PR. ja juz
    prawiprzestalem korzystac z ich uslug. no moze poza przelewami.

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4109 (20090527) __________

    http://www.eset.com

  • 13. Data: 2009-05-27 14:56:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    J.F. pisze:
    > A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim
    > Panascanixem, Bose to to nie jest .

    Tym niemniej teraz Logitechy są najlepsze w swojej klasie. 20 lat temu
    Skoda to też był syf, a teraz nowe Octavie to jedne z najciekawszych
    propozycji w swojej klasie (chociaż ostatnio przeginają z ceną).

    Nie każdy potrzebuje mieć sprzęt Bose, bo spora części ludzi i tak nie
    słyszy różnicy albo ma małe pomieszczenia lub sąsiadów za ścianą.

    > Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie
    > bardziej zadowolony :-)

    Alfa to jest auto z charakterem (mi osobiście design bardzo odpowiada,
    ogromnie podoba mi się nowy model MiTo) czego o wielu pojazdach
    powiedzieć się nie da.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-05-27 14:57:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    r...@g...com pisze:
    > Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
    > Głośniki firmy Easy Touch :(

    Współczuję. Ja bym i to odesłał.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-05-27 15:01:06
    Od: r...@g...com

    On 27 Maj, 16:15, "maciej j." <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > infomracje bardzo szybko sie rozpowszechniaja i tworzy sie zly PR. ja juz
    > prawiprzestalem korzystac z ich uslug. no moze poza przelewami.

    Widać że mają w dupie PR.
    Dymają do spółki z multibankiem ludzi na kredytach w CHF i tylko to
    się dla nich liczy.
    Gdyby nie pułapka spread'owa już dawno by ludzie od nich spieprzyli.

    Jak my mali klienci możemy się im odwdzięczyć?
    Jest chyba jedna droga: NIE PŁACIĆ KARTAMI MBANK i MULTIBANK.
    Użuwać tylko ich darmowego konta do przelewów i tyle.

  • 16. Data: 2009-05-27 15:05:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    r...@g...com pisze:
    > Użuwać tylko ich darmowego konta do przelewów i tyle.

    Odkąd Multibank wprowadził opłatę za kartę debetową to ja tak właśnie
    czynię :)

    Jestem dodatkowo na tyle bezczelny, że na koncie w mBanku trzymam jakieś
    grosze i co miesiąc mi się nalicza kilka PLN odsetek i to bank do mnie
    dopłaca. Hah :D

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-05-27 17:53:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem,
    > Bose to to nie jest .

    BOSE, to żadna rewelacja, szczególnie w stosunku do ceny.

    > Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie
    > bardziej zadowolony :-)

    A co ma piernik do wiatraka? Gdyby Trabant dłużej jeździł od RR, to brałbyś
    Trabanta?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl

  • 18. Data: 2009-05-27 18:51:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    r...@g...com writes:

    > To fakt.
    > Tyle, że nie mając obu zestawów przed sobą ciężko ocenić.

    Mysle ze latwo, jedne i drugie zapewne gorzej graja.

    Ja tam nie jestem fanem plyt z PCV ani jednokierunkowych kabli ale
    trzeba miec jakis umiar - takie male glosniczki to sie nadaja do
    zastosowan telefonicznych idealnie, ale raczej nie do innych.

    > Z własnego doświadczenia (odsłuchując zestawy głośnikowe w
    > elektromarketach) wiem, że sensowne brzmienia mają logitech i creativ

    W marketach moze tak, bo tam jest zwykle glosno i jesli juz slychac
    jakies problemy to znaczy, ze jest bardzo zle.

    > Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

    Zasadniczo ma to nawet swoja ustalona od dluzszego czasu nazwe -
    oszustwo.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2009-05-27 19:38:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]
    > Jestem dodatkowo na tyle bezczelny, że na koncie w mBanku trzymam jakieś
    > grosze i co miesiąc mi się nalicza kilka PLN odsetek i to bank do mnie

    To chyba jednak ty do banku dopłacasz. Gdybyś te pieniądze które
    trzymasz w mBanku, trzymał np. w eurobanku, to tych odsetek było by x1,75.

  • 20. Data: 2009-05-27 19:49:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > To chyba jednak ty do banku dopłacasz. Gdybyś te pieniądze które
    > trzymasz w mBanku, trzymał np. w eurobanku, to tych odsetek było by x1,75.

    Najpierw musiałbym iść, założyć konto w KOLEJNYM banku, po to aby
    zarobić kilkanaście groszy więcej. A po co mi to ?

    --
    Mithos