  • 21. Data: 2009-02-15 19:22:22
    Temat: Re: Polecam mBank
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lut, 14:09, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Bradley! Przyjacielu! - cóż mogę Ci powiedzieć? Witamy mBanku - lidera
    > baunkozaurowości, gdzie dymanie i olewanie klienta IMO jest rzeczą
    > dominującą :)

    Rozumiem, ze teraz "jestem w klubie". :)
    A dzieki calej sytuacji nauczylem sie nowego zwrotu po polsku: "To
    spuscili cie na drzewo". :)

  • 22. Data: 2009-02-15 19:35:52
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    o.googlegroups.com

    > Rozumiem, ze teraz "jestem w klubie". :)

    No ba! :)

    > A dzieki calej sytuacji nauczylem sie nowego zwrotu po polsku: "To
    > spuscili cie na drzewo". :)

    Człowiek uczy się przez całe życie :)

  • 23. Data: 2009-02-15 20:19:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    tompod@ pisze:
    > Miałeś jakieś problemy z reklamacjami w mBanku`?

    Ja miałem.

    1. Potrzebowałem zaświadczenie o średnich wpływach na konto. mBank
    stwierdził, że wynoszą one jakąś dziwną kwotę z kosmosu (bliską zera).
    Składałem dwie reklamacje w tej sprawie (jedna po drugiej, a więc 2
    miesiąc zmarnowane) po czym zadzwoniła do mnie pani z zapytaniem cyt. "o
    co panu właściwie chodzi, bo ja nie rozumiem tej reklamacji?". Po trzech
    miesiącach otrzymałem zwrot opłaty za wydanie ww. zaświadczenia, które
    de facto już i tak mi nie było do niczego potrzebne.

    2. Coś im się zablokowało w systemie i nie mogłem złożyć wniosku o KK.
    Na rozwiązanie tego problemu polecono mi poczekać ileś tam miesięcy. A w
    historii składanych wniosków nadal sobie coś tam wisi i nic się z tym
    nie da zrobić, pomimo że czas już należy liczyć raczej w latach niż w
    miesiącach.

    mBank to taki macBank, i ma sie do normalnego banku tak samo jak
    mcdonald do normalnej restauracji. Niby można zjeść tu i tu ale wrażenia
    jakby różne (smakowe, zdrowotne, żołądkowe). Co gorsza, w życiu
    restauracja jest zwyczajnie kilka razy droższa niż mcdonald, a w
    bankowości mBank tej przewagi już nie ma.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-02-15 20:22:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@n...spam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dobrze napisałeś - na razie. Nie życzę Ci źle ale oby ci minka nie
    > zrzedła jak trafisz na pospolity beton kiedy będziesz chciał coś
    > reklamować itp.

    no tak, problem tylko taki, ze to na razie trwa juz od 8 lat wiec...
    No i przerabiałem naprawde sporo funkcjonalnosci - konta osobiste, na DG,
    KK - otwieranie, zamykanie itp.
    Nawet kredyt hipoteczny i jakos wszystko przebiegało w miare sprawnie -
    pewnie ze były jakies tam pomniejsze wpadki ale bez przesady, nic takiego
    co spotykało mnie np. czasami w WBK.

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 25. Data: 2009-02-15 20:22:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Poczekaj do drugiej - trzeciej reklamacji. Swiatopoglad Ci sie
    > zmieni...

    akurat przynajmniej 3 (bo wiecej nie pamietam) juz zlozyłem i wszystko było
    ok. Aczkolwiek przyznaje ze zdarzało sie to kilka lat temu - a z tego co
    piszecie poziom obnizył sie dopiero jakis czas temu.
    "Niestety" ostatnio nie miałem potrzeby składac kolejnej reklamacji.

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 26. Data: 2009-02-15 20:22:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I owszem. Pare miesiecy staran o polska karte kredytowa. Wniosek
    > wisial przez trzy tygodnie z pozytywna decyzja kredytowa, a nastepnie
    > zostal uwalony, cytat, "z powodu niespełnienia wymagań formalnych".
    > Reklamacja z prosba o zwrot kasy za notariusza i przesylki dokumentow
    > do Polski wisi juz od dwoch miesiecy.

    nie jest tak ze jak wisi od dwóch miesiecy to wlasciwie została juz uznana?
    To dotyczy tylko telefonów?

    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

  • 27. Data: 2009-02-15 20:29:06
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Lut, 15:22, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > nie jest tak ze jak wisi od dwóch miesiecy to wlasciwie została juz uznana?

    Jak zobacze zwrot pieniedzy, to wtedy sie przekonam, ze zostala
    uznana. Dotad jeszcze nie zobaczylem. I raczej watpie ze to dlatego ze
    np. wyslali mi czek golebiem pocztowym przez Atlantyk.

  • 28. Data: 2009-02-15 20:45:44
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Budzik" news:15022009.0AA16219@budzik61.poznan.pl

> [...]
    > Nawet kredyt hipoteczny i jakos wszystko przebiegało w miare sprawnie -
    > pewnie ze były jakies tam pomniejsze wpadki ale bez przesady, nic takiego

    Podsumowując - jesteś szczęściarzem. Tobie się udało, mi i dość sporej
    grupie innych osób niestety nie.
    A co do BZ WBK. Też miałem z nimi przejścia, ale na szczęście już z nimi nie
    "współpracuje" :)

  • 29. Data: 2009-02-15 20:48:33
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Budzik" news:15022009.015CE68C@budzik61.poznan.pl

> [...]
    > piszecie poziom obnizył sie dopiero jakis czas temu.
    > "Niestety" ostatnio nie miałem potrzeby składac kolejnej reklamacji.

    IMO poziom obsługi klienta w mBanku jak i sama jego oferta zaczęła poruszać
    się po równi pochyłej po odejściu Lachowskiego. Można mieć różne zdanie na
    temat tej osoby itp. jednak jeżeli spojrzymy na mBank i jego ofertę z
    perspektywy czasu dostrzeżemy, że jest tam coraz gorzej a i ostatnie "mądre"
    decyzje włodarzy dobitnie pokazują, że nie zanosi się na to aby było lepiej.

  • 30. Data: 2009-02-15 20:52:10
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    k.googlegroups.com

    > Jak zobacze zwrot pieniedzy, to wtedy sie przekonam, ze zostala
    > uznana. Dotad jeszcze nie zobaczylem. I raczej watpie ze to dlatego ze
    > np. wyslali mi czek golebiem pocztowym przez Atlantyk.

    Jeżeli wysłali by Ci te papiery/czeki itp. gołębicą pocztową już byś dawno
    miał to na co czekac u siebie za wielką wodą. mBank leci po kosztach i
    wysłał Ci papiery/czeki pocztą polską (poczta lotnicza?), która "zabawia"
    się z przesyłkami transgranicznymi podobnie jak z tymi której nadajesz po
    kraju.

    Jeżeli list priorytetowy może iść z jednego końca Krakowa na drugi jego
    koniec 8 dni, to jest szansa, że przesyłkę z mBanku otrzymają twoje wnuki :)