  • 1. Data: 2003-04-25 20:46:21
    Temat: Polecenie zapłaty
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    Idea do spółki z Multibankiem mają niezłe tempo w porozumiewaniu się. Będzie
    już pewnie z miesiąc jak zrezygnowałem z polecenia zapłaty na rzecz
    obciążania karty kredytowej i do tej pory Multi nie zarejetrował u siebie
    tego faktu. Co lepsze, to Idea chyba też nie, bo w tym miesiącu obciążyli
    mnie dwukrotnie: raz poszło poleceniem zapłaty, a raz obiążenie karty ;]

    Przed chwilą odwołałem PZ i co najciekawsze - dostałem dwa grosze więcej
    zwrotu niż wynosiło pobranie ;] Ktoś wie z czego to wynika? Bo na odsetki to
    słabo wygląda.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2003-04-26 08:11:20
    Temat: Re: Polecenie zapłaty
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Idea do spółki z Multibankiem mają niezłe tempo w porozumiewaniu
    się.........

    To są jednak odsetki za okres od pobrania pieniędzy poleceniem zapłaty, a
    dniem odwołania. A co do uruchomienia PZ to Multi rzeczywiście jest trochę
    mało elastyczne. Trzeba osobiście u nich w oddziale złożyć wnoisek o
    aktywacje PZ, a jak wyślesz pocztą 2 opoważnienia do Idei to nic z tego nie
    wyjdzie... Ja zrobiłem tak:
    1. Spacer do Multi i dyktujesz "doradcy" , że chciałbyś uruchomić PZ....
    i podajesz mu dane wierzyciela (Idei) To co jest na fakturze - adres, nip,
    i twój nr klienta w Idei (u mnie 8 cyferek). Dostajesz od nich potwierdzenie
    uruchomienia PZ (widzisz już wtedy odpalone PZ na koncie w necie) i z tym
    kwitem idziesz do BOKu w salonie Idei i wszystko;) Nie trzeba wypisywać
    papierków, kopert i spacerek dobrze zrobi ;)

    --
    paulos23

  • 3. Data: 2003-04-26 08:23:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "paulos23" <U...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > kwitem idziesz do BOKu w salonie Idei i wszystko;) Nie trzeba wypisywać
    > papierków, kopert i spacerek dobrze zrobi ;)

    Mylisz sie. Wystarczy wyslac 2 upowaznienia do wierzyciela. Wierzyciel
    przesyla upowaznienie do swojego banku oraz do Multi i wszystko zaczyna
    dzialac :). Sam w ten sposob urcomilem juz 2 DD... no problem.

    Maciej

  • 4. Data: 2003-04-26 08:27:37
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    > Mylisz sie. Wystarczy wyslac 2 upowaznienia do wierzyciela. Wierzyciel
    > przesyla upowaznienie do swojego banku oraz do Multi i wszystko zaczyna
    > dzialac :). Sam w ten sposob urcomilem juz 2 DD... no problem.

    Hmm... To u mnie w ten sposób nie wyszło. Ale adres banku (multi) podawałeś
    ten ogólny z łodzi czy też którejś placówki?

    --
    paulos23

  • 5. Data: 2003-04-26 08:52:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Hmm... To u mnie w ten sposób nie wyszło. Ale adres banku (multi)
    podawałeś
    > ten ogólny z łodzi czy też którejś placówki?

    Na poleceniach zapłaty nie podaje sie adresu banku. Wpisuje sie tylko nazwe
    banku. Wpisale zgodnie z prawda BRE Bank SA.

    Maciej

  • 6. Data: 2003-04-26 19:24:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Mylisz sie. Wystarczy wyslac 2 upowaznienia do wierzyciela. Wierzyciel
    > przesyla upowaznienie do swojego banku oraz do Multi i wszystko zaczyna
    > dzialac :). Sam w ten sposob urcomilem juz 2 DD... no problem.

    Ja jak zakładałem PZ, to miałem uproszczoną sprawę, bo robiłem to podczas
    kupowania telefonu (z abonementem). Miła pani sama się spytała jak będę
    płacił rachunki, a gdy się zdecydowałem na PZ, to sama wypełniła formularze
    i więcej nigdzie nie musiałem chodzić ani nic wysyłać.

    Ciekawe czy za miesiąc dalej będę miał PZ aktywne ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko