  • 11. Data: 2008-11-30 19:25:36
    Temat: Re: Polityka "limitowa" Citibanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Trudno połapać się w polityce citi...Mają pewnie system scoringowy, w
    którym wysokość dochodów nie jest najważniejsza. Liczy się również ich
    źródło.

    Znajoma złożyła wniosek o Golda i na oświadczenie dostała 10kzł = ok. 2x
    zarobki netto. W ciągu roku limit podwyższony o 40%!

    Zwolnienie z opłaty przy transakcjach na 1kzł miesięcznie.

    W moim przypadku na oświadczenie dostałem 3kzł, w ciągu 1,5 roku
    zwiększone do 5,4kzł. Tyle mi wystarczy, gdyż z karty korzystam głównie
    do przelewów.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-11-30 19:30:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 20:25, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > W moim przypadku na oświadczenie dostałem 3kzł, w ciągu 1,5 roku
    > zwiększone do 5,4kzł. Tyle mi wystarczy, gdyż z karty korzystam głównie

    Ja zaś chciałem jej używac do wszystkiego, ale niestety, nie da
    się...Póki co, Dinersa mi nie wydadzą z uwagi na dochody, nadto, z
    akceptowalnością tej karty też są problemy...

  • 13. Data: 2008-11-30 19:32:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > Trudno połapać się w polityce citi...Mają pewnie system scoringowy, w
    > którym wysokość dochodów nie jest najważniejsza. Liczy się również ich
    > źródło.

    Na pewno mnostwo rzeczy sie liczy. Zonaci/dzieciaci dostaja wiekszy
    limit.

    MJ

  • 14. Data: 2008-11-30 19:35:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja zaś chciałem jej używac do wszystkiego, ale niestety, nie da
    > się...Póki co, Dinersa mi nie wydadzą z uwagi na dochody, nadto, z
    > akceptowalnością tej karty też są problemy...

    w citku nie dojdziesz na jakiej podstawie tak naprawdę przyznają limit
    oraz jak liczą kursy walutowe....

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2008-11-30 19:37:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-30, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ja zaś chciałem jej używac do wszystkiego, ale niestety, nie da
    > się...Póki co, Dinersa mi nie wydadzą z uwagi na dochody, nadto, z
    > akceptowalnością tej karty też są problemy...

    Citi działa scoringiem telepatycznym. Jeśli chcesz większy limit,
    to go nie dostaniesz. Jeśli nie chcesz, to dostaniesz. :)

    A jestem w tej samej sytuacji, bo mam Citi z oszałamiającym limitem
    4500. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2008-11-30 19:52:43
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 20:37, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > to go nie dostaniesz. Jeśli nie chcesz, to dostaniesz. :)
    >
    > A jestem w tej samej sytuacji, bo mam Citi z oszałamiającym limitem

    Niezłe, ta telepatia...Swoją drogą to dziwne. Citi wie o mnie sporo.
    Nieustannie od lat wybieram prpfesjie związane w ten czy ninny sposób
    z prawem lub z finansami, zatem fraud nie wchodzi w grę pod rygorem
    wywalenia z branży. Daje zaś limit jak, nie ubliżając nikomu,
    wiejskiego menedżerka, który emabluje kolorem karty ekspedientki w GS-
    ie. W zeszłym roku, nie pytając o nic, zdawałoby się tandetny, mBank
    wepchnął mi "złotą rybkę" z limitem 12.000,00 i kredytem 0% przez pół
    roku. Moim zdaniem - noblesse oblige. Jeżeli Citek uważa swoje karty
    za prestiżowe, powinien raczej odmówić mi wydania złotej karty lub
    wydać srebrną, bądź w ogole spuścić na drzewo. Tymczasem wydał
    półprodukt, który przyprawia mnie o stres, czy przypadkiem nie
    przekroczyłem tego żałosnego limitu kupując fajki na stacji
    benzynowej, i czy nie są to, razem z opłatą za przekroczenie limitu,
    najdroższe papierosy w moim życiu. Złota karta, zwłaszcza lotnicza,
    powinna zapewniać pewien komfort zakupów. W wersji którą ja
    otrzymałem, nadaje się bardziej do skrobania szyby w samochodzie,
    kiedy zima przyjdzie.

  • 17. Data: 2008-11-30 20:01:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeżeli Citek uważa swoje karty
    > za prestiżowe, powinien raczej odmówić mi wydania złotej karty lub
    > wydać srebrną, bądź w ogole spuścić na drzewo.
    może kiedys ich karty uchodzily za prestizowe, ale to sie dawno skonczylo...

> [...]
    > powinna zapewniać pewien komfort zakupów. W wersji którą ja
    > otrzymałem, nadaje się bardziej do skrobania szyby w samochodzie,

    w tym przypadku pozostaje juz chyba tylko wersja "ultimatum" = albo
    dacie mi limit X albo dziękuję za kartę, bo ma zbyt niski limit i nie
    spełnia moich oczekiwać...kiedys citek walczyl o klientów, którzy
    chcieli zrezygnować oferując im lepsze warunki, zwolnienia z opłat
    itp...jeżeli to nie podziała to możesz poczuć się jak "wiejski
    biznesmen" i olać ich kartę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-11-30 20:09:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > chcieli zrezygnować oferując im lepsze warunki, zwolnienia z opłat
    > itp...jeżeli to nie podziała to możesz poczuć się jak "wiejski

    Nic to nie da. U mnie przynajmniej nie poskutkowało. To co wywalczyłem
    to 100 PLN, dożywotnia bezpłatność, bezpłatna wymiana na BP i tyle. O
    podwyższeniu limitu nie było mowy.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2008-11-30 20:29:02
    Temat: Re: Polityka
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > Wydaje, ale tam problem jest ten sam, nadto wymagaj=B1 chyba jakich=B6
    > gigantycznych dochod=F3w. P=F3ki co, aplikantom tyle nie p=B3ac=B1.
    Sprecyzuj "problem jest ten sam"? W DC nie ma możliwości otrzymania limitu
    niższego niż 15000, a wymagane dochody roczne przy karcie M&M to chyba 60.000,
    więc nie jakieś astronomiczne, biorąc pod uwagę dyskutowane tu limity. Jeśli
    jesteś Frequent Flyerem, to nie musisz żadnych papierów przedstawiać
    (procedura uproszczona). Ubezpieczenia są wliczone w cenę karty.

  • 20. Data: 2008-11-30 21:01:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 21:09:24 +0100, Mithos napisał(a):

    > Nic to nie da. U mnie przynajmniej nie poskutkowało. To co wywalczyłem
    > to 100 PLN, dożywotnia bezpłatność, bezpłatna wymiana na BP i tyle. O
    > podwyższeniu limitu nie było mowy.

    Citi chyba nieufnie traktuje tych, co za bardzo chcą.
    Niedawno przetestowałem: nigdy nic nie chciałem i limit wzrósł przeszło 3-
    krotnie. A jak mi się zachciało i wysłałem jakiegoś tam esemesa to 500
    złotych dołożyli -- z łaski.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl