  • 21. Data: 2008-11-30 21:27:05
    Temat: Re: Polityka
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 21:29, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > Sprecyzuj "problem jest ten sam"? W DC nie ma możliwości otrzymania limitu
    > niższego niż 15000, a wymagane dochody roczne przy karcie M&M to chyba 60.000,
    > więc nie jakieś astronomiczne, biorąc pod uwagę dyskutowane tu limity. Jeśli
    > jesteś Frequent Flyerem, to nie musisz żadnych papierów przedstawiać
    > (procedura uproszczona). Ubezpieczenia są wliczone w cenę karty.
    >
    > --

    Procedura uroszczona -owszem - ale przy statusie Senator lub HON. Póki
    co, marzenie ścietej głowy. Nie brałem Dinersa pod uwagę, odkąd ktoś
    mi kiedyś powiedział, że wymagają właśnie 15.000 netto miesięcznie.
    Zadzwonię i się dowiem.

  • 22. Data: 2008-11-30 21:46:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

[...]

    Akceptowalność nie jest taka zła. Tylko to jest obciążeniowa, a nie
    kredytowa, to wiesz?

    marekz

  • 23. Data: 2008-11-30 21:51:25
    Od: Asen <a...@g...com>

    A może spojrzeć na to z innej strony spłacający w całości zadłużenie w
    terminie co miesiąc, to żaden interes dla banku...

  • 24. Data: 2008-11-30 21:58:03
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Asen" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    A może spojrzeć na to z innej strony spłacający w całości zadłużenie w
    terminie co miesiąc, to żaden interes dla banku...

    No bez przesady:
    1. Prowizja od transakcji bezgotówkowych.
    2. Środki na rachunku powiązanym, zazwyyzaj śladowo oprocentowane.

    marekz

  • 25. Data: 2008-11-30 22:15:10
    Temat: Re: Polityka "limitowa" Citibanku
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 21:01, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > w tym przypadku pozostaje juz chyba tylko wersja "ultimatum" = albo
    > dacie mi limit X albo dziękuję za kartę, bo ma zbyt niski limit i nie
    > spełnia moich oczekiwać...kiedys citek walczyl o klientów, którzy
    > chcieli zrezygnować oferując im lepsze warunki, zwolnienia z opłat
    > itp...jeżeli to nie podziała to możesz poczuć się jak "wiejski
    > biznesmen" i olać ich kartę...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS
    > itp...jeżeli to nie podziała to możesz poczuć się jak "wiejski

    Robercie, ironia zbędna... Zapewniam Cię, że jestem normalnym
    kolesiem, bez przerostów "ego" i "ja". Z pozdrowieniami,
    Szczurwa

  • 26. Data: 2008-11-30 22:16:33
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 22:46, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Zadzwonię i się dowiem.
    >
    > Akceptowalność nie jest taka zła. Tylko to jest obciążeniowa, a nie

    Placę prawie zawsze w terminie całość, więc wielkiego to nie ma
    znaczenia. Ale dzięki za info !

  • 27. Data: 2008-11-30 22:18:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 21:09, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nic to nie da. U mnie przynajmniej nie poskutkowało. To co wywalczyłem
    > to 100 PLN, dożywotnia bezpłatność, bezpłatna wymiana na BP i tyle. O
    > podwyższeniu limitu nie było mowy.
    >
    > --
    > Mithos

    Drogi Mithosie, może Citek to czyta i pójdzie po rozum do głowy (?),
    zmieniając swą śmieszną politykę ?

  • 28. Data: 2008-11-30 22:23:17
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    szczurwa napisał(a):

    > Drogi Mithosie, może Citek to czyta i pójdzie po rozum do głowy (?),
    > zmieniając swą śmieszną politykę ?

    Ja bym na Twoim miejscu spróbował. Dawno już tu ustaliliśmy, że Citi nie
    lubi Mithosa :))) Więc jego przypadku nie traktujmy jako reprezentatywny.

    PG

  • 29. Data: 2008-11-30 22:26:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 23:23, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

> [...]
    > lubi Mithosa :))) Więc jego przypadku nie traktujmy jako reprezentatywny.

    Spróbuję !
    pozdrawiam,
    Szczurwa

  • 30. Data: 2008-12-01 09:20:00
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    szczurwa pisze:
    wiadomościnews:3b9169ae-96fc-4600-9555-100d868980cd@
    z1g2000yqn.googlegroups.com...

    > Placę prawie zawsze w terminie całość, więc wielkiego to nie ma
    > znaczenia. Ale dzięki za info !
    w tajemnicy ;-) powiem, że jak nie spłacisz w terminie to DC po prostu
    nalicza odsetki... byle spłacić najpóźniej z następnym wyciągiem...
    Filip