  • 31. Data: 2008-11-07 13:55:45
    Temat: Re: Polscy inwestorzy utopili 15 mln dol. w papierach Lehmana
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Virck" <....> napisał w wiadomości
    > byla skonstruowana. Klient przy 700 tys na pewno nie placil zadnej
    > prowizji od zakupu. Co nie zmienia jego trudnej sytuacji.

    naiwny jesteś i kompromitujesz się straszliwie ;) - skoro nie zapłacił
    prowizji to skąd wziął pieniądze na chlebek pracownik który mu wcisnął ten
    shit? Być może w papierach nie było pozycji "PROWIZJA BROKERA" co nie znaczy
    że pracownicy Citka pracują harytatywnie.

    --
    pozdr
    P.

  • 32. Data: 2008-11-07 15:45:16
    Od: "Virck" <....>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > shit? Być może w papierach nie było pozycji "PROWIZJA BROKERA" co nie
    > znaczy że pracownicy Citka pracują harytatywnie.

    Widze, ze do ciebie cos nie dociera....Sam mialem papiery dluzne na podobna
    kwote i i nie zaplacilem ani grosza prowizji w Citibank...Po 5 latach
    otrzymalem 100% wklad plus 25% zysku. To byly papiery dluzne Lloyds w USD.
    A to czy dostal prowizje od banku to gowno mnie juz obchodzi....Bo byly
    drwiny, ze wplacil 700 tys stracil i jeszcze musial prowizje zaplacic od
    zakupu papierow. Wiec odpowiedz jest taka, ze ZADNEJ prowizji klient nie
    placi. Gdyby byl zysk wyjalby 700 tys plus zysk. Gdyby nie bylo zysku i nie
    bylo strat wyjalby 700 tys zl. Nie mogles tego wiedziec, bo nie dysponujesz
    kwotami, ktore ciebie kwalifikuja do tego aby nie placic prowizji od
    zakupu.....

  • 33. Data: 2008-11-07 17:32:59
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czy Ty jestes taki oporny czy istnieja inne przyczyny tego uporu?

    Cytuje:

    Virck wrote:
    > A to czy dostal prowizje od banku to gowno mnie juz obchodzi....

    To, ze pracownik nie pracuje charytatywnie nie podlega dyskusji. Nie
    chodzi wiec o to _CZY_ dostaje prowizje, ale o to, ze od roznych
    produktow prowizja bywa _ROZNA_.

    Jesli polecajac klientowi bezpieczne papiery dostanie 5%, a polecajac
    g..o Lehmana 15% prowizji, to jak myslisz, ktory produkt z usmiechem Ci
    sprzeda (nie biorac _OD CIEBIE_ zadnej prowizji) ?

    Wieslaw

  • 34. Data: 2008-11-07 17:40:07
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Wwieslaw schrieb:
> [...]
    > g..o Lehmana 15% prowizji, to jak myslisz, ktory produkt z usmiechem Ci
    > sprzeda (nie biorac _OD CIEBIE_ zadnej prowizji) ?

    Zaraz ci napisze, ze g. wiesz, bo on nie zaplacil zadnej prowizji ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 35. Data: 2008-11-07 18:39:43
    Od: "Virck" <....>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Zaraz ci napisze, ze g. wiesz, bo on nie zaplacil zadnej prowizji ;)

    Jednym slowem..Powiesic tego co sprzedal produkt...Bo dostal prowizje od
    banku, oszukal klienta....

  • 36. Data: 2008-11-07 22:16:14
    Od: maniek żyła <m...@o...pl>

    Virck pisze:
    > "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > Jednym slowem..Powiesic tego co sprzedal produkt...Bo dostal prowizje od
    > banku, oszukal klienta....

    ty to jednak troche przygłupawy jesteś.
    myślę,że w czasie porodu pepowina sie nieco zagieła w zwiazku z tym
    nastapiło niedotlenienie mózgu, w wyniku czego część komórek nerwowych
    nieodwracalnie uległa uszkodzeniu skutkując generalnie nieco ocięzałym
    sposobem myslenia.
    naukowcy obecnie pracuja nad metodą regeneracji i byc może raczej
    napewno ewentualnie kiedys uda sie te drobne mankamenty naprawic.
    Jednak do tego czasu radze ograniczyć swoje wypowiedzi do tematów tzw.
    "bezpiecznych'
    czyli at, giełda, i takie tam inwestorskie tematy.

  • 37. Data: 2008-11-07 22:41:50
    Od: Raf <m...@g...com>

    On 7 Lis, 23:16, maniek żyła <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > "bezpiecznych'
    > czyli at, giełda, i takie tam inwestorskie tematy.- Ukryj cytowany tekst -

    OK. Mam dosc. Jestem tu od dwoch tygodni. W tym czasie przeczytalem ze
    dwa posty merytorycznie ciekawe. Reszta to wzajemne lzenie,
    opluwanie... innymi slowy psychoterapia pod tytulem "Dowartosciuje sie
    pokazujac innym ze sa wiekszymi idiotami ode mnie"

    Myslalem, ze forum sluzy wymianie doswiadczen, koncepcji, pomyslow...
    Niesamowicie sie pomylilem.

    Pozdrawiam Wszystkich - nie bede taplal sie z Wami w tym gnoju.

    I bez urazy - pisze co czuje.

    Raf

  • 38. Data: 2008-11-08 09:09:17
    Od: "Virck" <....>

    "maniek żyła" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > "bezpiecznych'
    > czyli at, giełda, i takie tam inwestorskie tematy.

    Takie rzeczy to sobie szczylu mozesz dawac swojemu koledze...Gowno wiesz na
    temat prowizji ale twoje gowno jako typowego Polaczka zawsze na wierzchu....

  • 39. Data: 2008-11-08 09:15:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Virck" <....> writes:

    [...]
    Możecie łaskawie z tą konwersacją przejść na priva?
    KJ