  • 71. Data: 2010-01-05 20:41:56
    Temat: Re: Polska A.D. 2009.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Michalkiewicz juz się naraził dosyć mocno wielu mafiom i za to ludzie go
    > cenią .....

    Najważniejsza próba Michalkiewicza narażenia się mafii to:

    Unia Polityki Realnej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Polityki_Realnej

    "[...] Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I kadencji
    dotyczyły projektów: Konstytucji RP (autorstwa Stanisława Michalkiewicza,
    nie był rozpatrywany z uwagi na brak poparcia - zamiast wymaganych 56
    podpisało go 25 posłów), [...]"

    Gdybyśmy w Polsce mieli dzisiaj JOW może z ust polskich
    europarlamentarzystów dałoby się słuszeć takie głosy:

    http://prawica.net/node/19922

  • 72. Data: 2010-01-06 13:28:13
    Od: e...@p...onet.pl

    > tak sie zastanawiam jak on sie rozlicza z tych wplat ;) czy placi od
    > nich podatek tylko w lutym 2008 roku doliczylem sie ponad 4000pln...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    A cóż Cię to obchodzi jak on się rozlicza z dobrowolnych wpłat od Internautów?

    pozdrawiam

  • 73. Data: 2010-01-06 13:31:23
    Od: e...@p...onet.pl

    > Jedno jest dla mnie niejasne. Ktoś zmuszał brać te kredyty na takich
    > warunkach? Przecież warunki są chyba znane w momencie podpisywania umowy?

    A zapoznaj się z ustawą o uporządkowaniu stosunków kredytowych uchwaloną przez
    Sejm pod koniec grudnia 1989 roku.
    Z dnia na dzień zmieniono stałą stopę kredytową jaka obowiązywała sporą część
    kredytobiorców na stopę zmienną.

    pozdrawiam

  • 74. Data: 2010-01-06 20:49:44
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    e...@p...onet.pl pisze:

    > A cóż Cię to obchodzi jak on się rozlicza z dobrowolnych wpłat od Internautów?
    >
    > pozdrawiam

    pomyslmy:

    bo US wie ile ja zarabiam? i wie ile podatku mam od tego zaplacic?

    pozdrawiam
    SlawcioD