  • 11. Data: 2009-08-24 12:50:35
    Temat: Re: Polska byc glupie ludzie
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 24 Sie, 14:21, fatso <f...@n...com> wrote:

    > niestety Polak=zlodziej
    >
    > fatso

    NIE uogólniaj

  • 12. Data: 2009-08-24 13:23:32
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    fatso pisze:

    > Niestety, Panie Olszewski. Moj post powyzej to taki cri-de- coeur, krzyk
    > serca
    > Niestety chyba to kraj juz nie dla mnie.
    > ale sie przyznam, ze z mojej Mondrusi to moge byc dumny: gardzi zlotymi
    > swiecidelkami,

    Fatso wracaj, żartowałem :)
    Przyjmiemy Cię życzliwie i bez świecidełek !

  • 13. Data: 2009-08-24 13:59:17
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > a to sie kurwa rezun odezwal.
    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
    ViewItem&item=110427565754#ht_537wt_946
    > <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
    ViewItem&item=110427565754#ht_537wt_946

    > wlasnie dlatego nie moge trzymac takich swiecidelek jak wyzej w Otwocku.
    > Z powodu untermenschen jak ty sam- zanadto masz lepkie lapki chuju.
    > niestety Polak=zlodziej
    >
    > fatso
    jesteś zabawny a zarazem strasznie głupi jak na członka narodu "wybranego
    hahahahaha"
    nie zauważyłeś że na ziemi nie można niczego ukraść tylko każdy przedmiot
    zmienia swojego właściciela? a niby do kąd chcesz zabrać te swoje
    świecidełka lub pałace do grobu? hahahaha
    tak więc nie można mówić o kradzieży ale o zmianie właściciela jak w wojsku
    buty kiedyś zmieniały właścicela :)
    a ponadto zapytaj się w jaki sposób twoi krewni weszli w posiadanie domów,
    pałaców itp. dupereli może sami własnymi rękoma je zbudowali co?
    kręcili na boku z władzą lewe interesy lizali tyłki ówczesnej władzy a
    później kupowali sobie ciężką pracę robotników którzy im stawiali pałace i
    domy
    tak więc "złodziej" którego ty nazywasz jest niczym wobec lizusów, oszustów,
    cwaniaczków narodu podobno wybranego
    pozdrawiam
    :)

  • 14. Data: 2009-08-24 15:24:31
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    >
    > wlasnie dlatego nie moge trzymac takich swiecidelek jak wyzej w Otwocku.
    > Z powodu untermenschen jak ty sam- zanadto masz lepkie lapki chuju.

    hmmm

    Fatso

    niedorobiony białoruski wypierdku

    jestem bogaty, stać mnie na bilet do pedalskiego Londynu na 1 dzionek

    by....

    przybić Ci piatkę....w oko swołoczo

    Polak

  • 15. Data: 2009-08-24 15:45:15
    Od: fatso <f...@n...com>

    Charlie delta wrote:
> [...]
    >
    > Fatso
    >
    > niedorobiony białoruski wypierdku
    >
    > jestem bogaty, stać mnie na bilet do pedalskiego Londynu na 1 dzionek

    chujku, ja sie nie bije z holota, ja strzelam.

  • 16. Data: 2009-08-24 19:04:39
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
    > chujku, ja sie nie bije z holota, ja strzelam.

    Strzel sobie jeszcze jedną żubrówkę :)

    --
    marfi

    4361 (20090823) __________

  • 17. Data: 2009-08-25 17:31:51
    Od: fatso <f...@n...com>

    olob kowalski wrote:
> [...]
    > domy
    > tak więc "złodziej" którego ty nazywasz jest niczym wobec lizusów, oszustów,

    czesc kowalski, ty pokurczu splodzony przez polska kurwe i
    przechodzacego mimo rowu
    zolnierza radzieckiego. Dopiero teraz znalazlem dla ciebie wolna chwile.
    Zobacz czego juz nie ukradniesz bo sie dostanie lepszym od ciebie:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =110428006413&ssPageName=STRK:MESELX:IT

    fatso

  • 18. Data: 2009-08-25 17:55:33
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > niestety Polak=zlodziej
    >
    > fatso

    A tu mnie kurwa wkurwiłeś. Zwykle czytałem twoje posty z zainteresowaniem,
    ale teraz zmieniłem zdanie o tobie. To ja jestem całe życie okradany przez
    tobie podobnych. Nie pokazuj się więcej na tym "złodziejskim" forum.

    kc

  • 19. Data: 2009-08-25 18:40:31
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale teraz zmieniłem zdanie o tobie. To ja jestem całe życie okradany przez
    > tobie podobnych. Nie pokazuj się więcej na tym "złodziejskim" forum.

    A co? Moze nie prawda? Mozna podawac miliony przykladów z rozkradaniem
    publicznego majątku na czele, ale mnie najbardziej boli to, ze tu gdzie
    mieszkam, na terenach poniemieckich to co wiocha to stoi jakiś przepiekny
    poniemiecki palac... rozkradziony oczywiscie do golych cegiel przez
    przedsiabiorczych Polaków. Az zal dupę sciska. Ale to jeszcze nic, niedaleko
    mnie pod koniec lat 50 ci sami przedsiebiorczy Polacy rozkradli do
    fundamentów... 80 metrowy ogromny kosciol ewangelicki o rozmiarach kosciola
    mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to ze
    są one prawdą.

    V.

  • 20. Data: 2009-08-25 18:49:22
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ViRuS <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    kosciola
    > mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to

    Jestem z dziada pradziada dumnym Polakiem i nic ( ani ja, ani moi
    przodkowie) nikomu nic nie ukradli. Zdanie Polak = złodziej jest dla mnie
    najwyższą obelgą. Złodziejstwo nie jest przypisane do nacji.

    kc