  • 21. Data: 2009-08-25 19:03:07
    Temat: Re: Polska byc glupie ludzie
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Sie, 20:40, "ViRuS" <b...@b...pl> wrote:

    > A co? Moze nie prawda?

    Nie prawda.
    Nie widzę tych rzekomych cech u siebie, u swojej rodziny czy
    znajomych.
    I Twojej wypowiedzi też nie powinienem komentować, bo "Polska byc
    glupie ludzie". Czyli teoretycznie wypowiedź jest mało mądra.

  • 22. Data: 2009-08-25 19:03:34
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "ViRuS"

    >... 80 metrowy ogromny kosciol ewangelicki o rozmiarach kosciola
    >mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to ze
    >są one prawdą.

    Poszperaj w sieci to się zorientujesz ile rzeczy Niemcy ukradli i zagrabili
    w Polsce w czasie 2 WŚ; rozumiem ze ci Niemcy byli Polakami albo nie byli
    złodziejami i mordercami.

    Co do tego piardnięcia fatso, to wypada przypomnieć że GB była w czołówce
    kradzieży aut. Biorąc pod uwagę specyficzny układ kierowniczy nawet po
    szybkim wyjechaniu za granicę ciężko byłoby je opchnąć, sprawa na miarę
    gangu Olsena. Oczywiście można powiedzieć że te kradzieże robią Polacy, ale
    wtedy i Polacy by musieli być paserami i końcowymi sprzedawcami tam na
    terenie GB, co jest tezą kuriozalną.

    Ze dwa lata temu w Azji płynąłem promem na wycieczkę i niedaleko mnie
    siedziało dwóch Niemców.
    W czasie gdy wypiłem jedno piwo, oni opierdolili po 5 sztuk, wyjęli
    cisnieniomierze, łyknęli jakieś proszki i zamówili następne.
    Ja nie mówie, ze Niemcy to pijacy, ale oni za to często mówią że my jesteśmy
    złodziejami i pijakami.
    "My" piszę o Polakach.

    Piardnięcie fatso to coś w tym stylu.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-08-27 08:46:46
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > czesc kowalski, ty pokurczu splodzony przez polska kurwe i
    > przechodzacego mimo rowu
    > zolnierza radzieckiego. Dopiero teraz znalazlem dla ciebie wolna chwile.
    > Zobacz czego juz nie ukradniesz bo sie dostanie lepszym od ciebie:
    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?
    ViewItem&item=110428006413&ssPageName=ST
    > RK:MESELX:IT
    >
    > fatso
    hej przedstawicielu "narodu wybranego" słoma z buciorów ci wyłazie hahahahaha
    widać wybrani zostaliście jako nawóz hahahahah
    już ci mówiłem że gdybym na ulicy zauważył te twoje łyżeczki i inne duperele
    to nawet nie zwróciłbym na nie uwagi dla mnie takie duperele są warte mniej
    niż papier toaletowy którym mogę sobie choćby dupę podetrzeć
    tak więc wsadż sobie te swoje widelce w swoją wybraną dupę :) i krzyknij ile
    są one warte
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-08-27 08:53:37
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    ViRuS <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > publicznego majątku na czele, ale mnie najbardziej boli to, ze tu gdzie
    > mieszkam, na terenach poniemieckich to co wiocha to stoi jakiś przepiekny
    > poniemiecki palac... rozkradziony oczywiscie do golych cegiel przez
    > przedsiabiorczych Polaków. Az zal dupę sciska. Ale to jeszcze nic,
    niedaleko
    > mnie pod koniec lat 50 ci sami przedsiebiorczy Polacy rozkradli do
    > fundamentów... 80 metrowy ogromny kosciol ewangelicki o rozmiarach
    kosciola
    > mariackiego w Krakowie!!! W takie rzeczy trudno by uwierzyc gdyby nie to

    hahahahaha włąściceli pałacu okradli o jejku jakie straszne rzeczy ciekawe
    skąd właściciele pałacu jego mieli może ciężko tyrali przez całę swoje życie
    układając cegiełka po cegiełce?
    a może najnormalniej w świecie byli przy władzy i dusili, wyzyskiwali
    pozostałe społeczeństwo aż to społęczeństwo powiedziało dość zabiło
    właścicela pałacu lub go wypędziło a narzędzie wyzysku czyli pałac zniszczyło
    tak kńczyli mieszkańcy wersalu, rzymu, elyty z katynia, po prostu cwaniaki
    które próbowały innym wmówić że są lepsi i dlatego inni na nich muszą
    pracować a elity będą tylko jedwabiem sobie dupy podcierać i jeść złotymi
    zastawami
    to chyba na tyle :)

  • 25. Data: 2009-08-27 09:23:37
    Od: fatso <f...@n...com>

    olob kowalski wrote:
> [...]
    > które próbowały innym wmówić że są lepsi i dlatego inni na nich muszą
    > pracować a elity będą tylko jedwabiem sobie dupy podcierać i jeść złotymi

    Kowalski, twoi chyba za bardzo nie ucierpieli w czasie wojny, co?
    Pewnie znali swoje miejsce jako untermenschen, schodzili z chodnika
    przed Niemcem i mu czapkowali.
    Tak teraz jesli nie chcesz byc w dupe kopniety to wypierdalaj stad
    bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
    i paru innymi gdy tys jeszcze nie wychlal swojego pierwszego piwa pod budka.
    Won stad!

    fatso

  • 26. Data: 2009-08-27 16:16:41
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
    > i paru innymi gdy tys jeszcze nie wychlal swojego pierwszego piwa pod

    hahahahaha zabawny jesteś wybrańcu
    twoi ziomole za to uczyli się przedsiębiorczości w obozach koncentracyjnych
    jak tu zrobić żeby swoich zabić i samemu nie zostać zabitym hahahaha
    żałosny naród wybrany
    twoja grupa twoje łyżeczki z XVII wieku twoje pałace hahahahah zabierzesz
    sobie pewnie wszystko do grobu ciemniaku tak twoje ziomole z narodu
    wybranego w historii ludzkości
    wszystko wasze a później chlipanie i wypłakiwanie się całęmu światu jak to
    was wszyscy nie lubią i was mordują i ten cały antysemityzm hahahaha
    dziwisz się że tak jest bo ja wcale, wszystko wasze łącznie z wchodzeniem
    władzy w tyłek aż tu nagle dostajecie po poluszkach i płaczecie jak dzieci
    pozdrawiam właścielu grupy założycielu i guru tej grupy hahahahahahahaha

  • 27. Data: 2009-08-27 17:54:43
    Od: fatso <f...@n...com>

    olob kowalski wrote:
> [...]
    > pozdrawiam właścielu grupy założycielu i guru tej grupy hahahahahahahaha

    ty chuju polski jestes dla mnie jak balsam: pokazujesz mi dlaczego nie
    wracac na ten padol lez nad Wisla.
    Zaciekawia mnie jedno: skad wiesz, tak przez druty i kontynenty, ze ja
    jestem z Narodu Wybranego?
    Przeciez nie obciagales mi pracia i nie sprawdzales czy ja jestem
    obrzezany. No ale rozumiem, rozumiem:
    dziadzius dorobil sie budki z piwem bo zerowal w ten sposob na
    prawdziwych Zydach w Otwocku.
    Polak= szmalcownik w tamtych czasach. Tfu!

    fatso

  • 28. Data: 2009-08-27 18:49:46
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > ty chuju polski jestes dla mnie jak balsam: pokazujesz mi dlaczego nie
    > wracac na ten padol lez nad Wisla.

    tacy jak ty i tobie podobni nidy nie potrafili z nikim żyć w uczciwości i
    pokoju bo żydzi to sekta tak wam wmawiano że jesteście lepsi od innych ludzi
    że wam palma odwaliła ale zawsze byliście sprowadzani na ziemię a raczej pod
    ziemię tak więc nie mów że chcesz gdziekolwiek wracać bo tak naprawdę wiele
    wieków upłynie nim zrozumiesz że ze swoim charakterem nie masz swojego
    miejsca na ziemi :)

    > Zaciekawia mnie jedno: skad wiesz, tak przez druty i kontynenty, ze ja
    > jestem z Narodu Wybranego?
    > Przeciez nie obciagales mi pracia i nie sprawdzales czy ja jestem
    > obrzezany.

    skoro jesteś taki wybrany to czemu się boisz przynależności do swojej sekty
    pacanów skoro jesteś przekonany co do słuszności religii głoszonej przez
    swoją sektę to czego się boisz głośno mów szczyć się że jesteś żydem tylko
    czy ty w te wasze sekciarskie bzdury wierzysz hahahahahahaha, ty wierzysz w
    pieniądze i jak oszukać drugiego samemu nie wkładając własnego wysiłku to
    jest twoja wiara i twojej sekty

    > No ale rozumiem, rozumiem:
    > dziadzius dorobil sie budki z piwem bo zerowal w ten sposob na
    > prawdziwych Zydach w Otwocku.
    > Polak= szmalcownik w tamtych czasach. Tfu!
    >
    > fatso
    mało mnie interesuje co robił mój dziaduś bo to jego życie a nie moje i mam
    to w dupie interesuje mnie moje życie
    Polak = szmalcownik
    no z jednej strony szmalcownik polak a z drugiej cwaniaczek żydek biorący
    łapówki który zapomniał o swoich korzeniach i stosując wyuczoną
    przedsiębiorczość zapomniał o swoich z sekty
    brawo brawo
    narodzie wybrany który z przedsiębiorców kupców z diamentami i złotem
    zamienił się w stado zwierząt pożerających jedni drugich żeby przeżyć
    daliście pokaz swojej jedności nie ma co
    nadal jesteś taki dumny?
    pozdrawiam dzieciucha ze swoją piaskownicą grupową

  • 29. Data: 2009-08-27 20:44:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Kowalski,wypierdalaj stad
    > bo to jest moja grupa. Ja ja stworzylem wraz z Piotrem Kuczynskim, Expertem
    > i paru innymi
    Won stad!

    > fatso

    To kierujesz chyba do mnie, bo to ja ci nadepnąłem.

    Adam złożył gazetę, której nadał nazwę "solidarność". Ja, spragniony prawdy,
    musiałem ją codziennie mieć, wydając ostatnie pieniądze. Prawdy tam nie
    było. Oszukał mnie. Okradł.

    Nazywacie nas złodziejami, szmalcownikami, polskimi chujami, a my chyba w to
    wierzymy, bo nie widzę odzewu na twoje posty.

    GW ignoruję, ale grupy nie, bo jest nasza, nie twoja.

    kc

  • 30. Data: 2009-08-27 21:06:42
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > wierzymy, bo nie widzę odzewu na twoje posty.
    >
    > GW ignoruję, ale grupy nie, bo jest nasza, nie twoja.

    Adam usilowal faktycznie zagarnac wiedze tajemna o Polsce ale mu nie
    wyszlo. Licencja na oglaszanie prawdy
    sie skonczyla, miejmy nadzieje ze na zawsze. Dlatego ja sam wprawiam w
    szok "zydo"- liberalow piszac ze
    nie tylko popieram wolna, prawicowa mysl Michalkiewicza -ale jeszcze za
    to okazyjnie place.
    A co do grupy- to ona jest faktycznie moja. Ja tu bylem z max 5 osobami
    na poczatek.
    Ja tu wracam- i nie dam jakims polskim oszolomom jak ten "Kowalski" jej
    zepsuc.
    _Polska ma przyszlosc ale trzeba walczyc z ciemniactwem.

    fatso