  • 1. Data: 2003-03-14 13:02:54
    Temat: Polskie Towarzystwo Finansowe S.A.
    Od: "gapcio" <g...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktos na tej grupie korzystal z kredytu na samochod w Polskim
    Towarzystwie Finansowym?
    Jesli tak, to mam prosbe, czy moglby sie podzielic refleksjami?

    Moze byc rowniez na priv.

    Pozdrawiam,
    Hubert

  • 2. Data: 2003-03-14 13:16:17
    Temat: Re: Polskie Towarzystwo Finansowe S.A.
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gapcio" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktos na tej grupie korzystal z kredytu na samochod w Polskim
    > Towarzystwie Finansowym?
    > Jesli tak, to mam prosbe, czy moglby sie podzielic refleksjami?

    Czy to jest bank lub pośrednik do banku?
    Nic nie podpisuj przed dokładnym przeczytaniem i zrozumieniem umowy oraz nic
    nie wpłacaj z góry.
    A najlepiej idź do najbliższego banku. Może Ci coś zaproponują tam, gdzie
    będziesz robił zakup.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-03-14 13:31:22
    Od: k...@w...pl

> [...]
    > nie wpłacaj z góry.
    > A najlepiej idź do najbliższego banku. Może Ci coś zaproponują tam, gdzie

    Jest sporo tzw. "podejrzanych" instytucji finansowych ale akurat PTF działa na
    polskim rynku od wielu lat, jest pośrednikiem banków. Kredyt można zaciągnąć
    także przez internet:
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/autointernet/

    Pozdrawiam

    Karolina

  • 4. Data: 2003-03-14 13:50:14
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktos na tej grupie korzystal z kredytu na samochod w Polskim
    > Towarzystwie Finansowym?
    > Jesli tak, to mam prosbe, czy moglby sie podzielic refleksjami?
    Ja korzystałem. Kredyt walutowy w DEM/EUR na 3 lata. Poszło gładko, bez
    problemów. Czasem można trafić na promocję konkretnych modeli u konkretnych
    dealerów - ja miałem lakier metalizowany w cenie podstawowej.

    Niezłą też mieli ofertę ubezpieczeniową - pakiety PZU i Hestii dla
    kredytobiorców (jest obowiązek wykupienia AC).
    Zebezpieczenia - własność banku lub przewłaszczenie częściowe (w moim
    przypadku to drugie). Różnica -w piewszym przypadku jako właściciel wpisany
    jest bank i jeżdzisz na wrocławskich blachach, w drugim przypadku Ty jesteś
    właścicielem, a bank wpisany jest jako współwłaściciel - wtedy auto
    rejestrujesz u siebie. Niektóre urzędy robią problemy z częściowym
    przewłaszczeniem - tak było do niedawna w Katowicach.

    Ogólnie polecam.

    MaciejK