  • 1. Data: 2010-05-19 16:54:53
    Temat: Pomoc powodzianom - "bankierzy" otwórzcie portfele
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

  • 2. Data: 2010-05-19 17:34:00
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Charlie delta pisze:
    > http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

    "Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 3. Data: 2010-05-19 17:43:51
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Pyrtek wrote:

    > "Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

    i nie budowac 50m od walu / na terenie zalewowym.

  • 4. Data: 2010-05-19 19:12:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Maj, 19:34, Pyrtek <u...@n...com> wrote:

    > "Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

    ...dobre ! To byl klasyk. Chyba przez to komuchy przerżnęły wybory !

  • 5. Data: 2010-05-19 19:13:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 19 Maj, 19:43, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > i nie budowac 50m od walu / na terenie zalewowym.

    ...jeszcze lepsze !

  • 6. Data: 2010-05-19 20:12:49
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    > "Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997
    >
    > --
    >
    > Tnx. Pzdr.         Pyrtek

    miłosierdzie i współczucie

    kiedyś to zrozumiecie

    oby nie na własnej skórce

  • 7. Data: 2010-05-19 20:15:22
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 19.05.2010 22:12, Charlie delta wrote:

    > miłosierdzie i współczucie
    >
    > kiedyś to zrozumiecie
    >
    > oby nie na własnej skórce

    Ile wplaciles?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2010-05-19 20:22:09
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Charlie delta pisze:
    > "Trzeba było się ubezpieczyć" (C) W.Cimoszewicz, 1997

    > miłosierdzie i współczucie
    >
    > kiedyś to zrozumiecie
    >
    > oby nie na własnej skórce

    Miłosierdzie okazuję konkretnym osobom po zapoznaniu się z ich konkretną
    sytuacją i po wykluczeniu możliwości wyłudzenia (na ile wydaje mi się to
    możliwe i skuteczne). A swój 1% przekazuję właśnie na Caritas. Jakoś
    bardziej im wierzę, niż owsikom. Pomyślcie, ile mogą dać prowizji firmy
    produkujące sprzęt medyczny...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 9. Data: 2010-05-19 23:13:21
    Od: "Maar" <t...@t...rl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > http://www.caritas.pl/news.php?id=10145

    Caritas to organizacja katolicka, a wszystko co katolickie smierdzi
    oszustwem, wyludzeniami i dupczeniem za friko.

    --
    Radek

  • 10. Data: 2010-05-20 08:51:15
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 19 Maj, 22:22, Pyrtek <u...@n...com> wrote:

> [...]
    > sytuacją i po wykluczeniu możliwości wyłudzenia (na ile wydaje mi się to
    > możliwe i skuteczne). A swój 1% przekazuję właśnie na Caritas. Jakoś

    Sprobuj zaprzyjaznic sie z kims pracujacym w caritasie. Jak opowie Ci
    szczegoly to zmienisz zdanie :)