  • 11. Data: 2002-05-05 12:22:25
    Temat: Re: Pomocy =)
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Tak jak pisalem glownie mam zamiar wplacac na konto, aczkolwiek trudno jest
    > mi przewidziec nagle wypadki gdzie bede musial szybko kupic bilet i wrocic
    > do PL. W takiej sytuacji przydal by sie mi dostep do konta.

    Posiadajac wize turystyczna nie kupisz biletu w jedna strone! :-)
    Chyba, ze chcesz byc bardzo dlugo i oplaca Ci sie stracic bilet
    powrotny... A to co potrzebujesz chyba na prawde daje PKO SA
    i trudno znalezc inny bank polski, ktory ma siedzibe w NYC,
    ale moge sie mylic.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2002-05-05 12:30:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    żytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > A to co potrzebujesz chyba na prawde daje PKO SA
    > i trudno znalezc inny bank polski, ktory ma siedzibe w NYC,
    > ale moge sie mylic.

    Hehe... a ja zawsze myslalem ze Pekao ma siedzibe w Warszawie ;pp Z Pekao
    jest tak samo jak z Citibankiem. Nie mozna przeprowadzac zadnych transakcji
    na rachunku w Polsce.
    Ponizej link do tego amerykanskiego Pekao ;)
    http://www.pekao.com/

    Maciej

  • 13. Data: 2002-05-05 13:07:21
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > powrotny... A to co potrzebujesz chyba na prawde daje PKO SA
    > i trudno znalezc inny bank polski, ktory ma siedzibe w NYC,

    Nie mowilem ze mam wize turystyczna =)
    A jesli juz to wize turystyczna mozna miec nawet i na 10 lat, tak jak moj
    znajomy =)

  • 14. Data: 2002-05-05 14:09:59
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Nie mowilem ze mam wize turystyczna =)

    To co innego :-) ale napisales, ze "na ile dadza" co teoretycznie oznacza,
    ze na razie zadej nie masz :-))

    > A jesli juz to wize turystyczna mozna miec nawet i na 10 lat, tak jak moj
    > znajomy =)

    Wiem, taka posiadam, wazna jeszcze okolo 8,5 roku :-)) ale po przylocie
    na wize B2 mozna dostac maksymalnie zezwolenie na 6-miesieczny pobyt.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2002-05-05 14:11:32
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Hehe... a ja zawsze myslalem ze Pekao ma siedzibe w Warszawie ;pp Z Pekao
    > jest tak samo jak z Citibankiem. Nie mozna przeprowadzac zadnych transakcji
    > na rachunku w Polsce.

    A gdzies czytalem, ze mozna... wiem na pewno, ze czeki wystawione przez
    tamtejsze Pekao skupuja od reki bez inkasa a prowizja jest standardowa
    czyli niska (0,1 albo 0,2%).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2002-05-05 14:38:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To co innego :-) ale napisales, ze "na ile dadza" co teoretycznie oznacza,
    > ze na razie zadej nie masz :-))

    Wystepujac o wize okreslasz z gory jaka bys chcial otrzymac (w jakim celu
    jedziesz)