  • 1. Data: 2003-05-04 11:09:07
    Temat: Pomocy-kredyt-pytanie pilne
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Witam !

    Sprawa jest tego typu, ubiegam sie o kredyt w Banku Zachodnim,
    zlozylem juz wszystkie niezbedne dokumenty, jak narazie decyzja o
    przyznaniu pozytywna, teraz zostalo to wszytsko wyslane do centrali i
    do 14 dni mam miec kase. Jest jednak taki problem, ze mam limit w
    koncie, w Lukasie w wysokosci 5000 zl. Zmienia sie one czesto, wplywa
    tam moja wyplata i wiele innych wplywow, jednak na koniec miesiaca
    zwykle i tak wynosi ono -5000. Czy moze mi to przeszkodzic w uzyskaniu
    kredytu w tamtym banku. Do tego limitu we wniosku kredytowym
    oczywiscie sie nie przyznalem, chce go splacic czesciowo tamtym
    kredytem. Czy te dane o limicie gdzies wplywaja, do jakiegos centrym
    dluznikow itp. Nie mam o tym pojecia, bardzo prosze powiedzcie mi
    szanowni grupowicze jak to wyglada. Prosze o szybka odpowiedz i z gory
    dziekuje

  • 2. Data: 2003-05-04 11:49:35
    Temat: Re: Pomocy-kredyt-pytanie pilne
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Fux wrote:
    > centrym dluznikow itp. Nie mam o tym pojecia, bardzo prosze
    > powiedzcie mi szanowni grupowicze jak to wyglada. Prosze o szybka
    > odpowiedz i z gory dziekuje

    www.bik.pl - nie wiem jak to z Lukasem - czy przekazuje swoje
    informacje, ale jesli tak - to z kredyciku nici...

  • 3. Data: 2003-05-04 20:38:54
    Od: "tucy" <t...@u...lublin.pl>

    Lukas też jest w BIK-u

  • 4. Data: 2003-05-05 16:18:46
    Od: "Dell" <b...@p...onet.pl>

    Jestem pracownikiem Lukasa i mogę Ci powiedzieć że niestety Tak
    Bunia

  • 5. Data: 2003-05-07 19:01:21
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > dziekuje
    > Kochany - jest mała krecha.Będą wiedzieć - bo korzystają z centrlnego serwera
    o nazwie Krajowa Informacja Kredytowa. Mów, że zapomniałeś. Niepotrzebnie
    zataiłeś - bo w banku trzeba podawć jak na spowiedzi. Będą się /conajmniej?
    naburmuszać - powiedz im, że pójdziesz do innego banku i zmiękną, I
    faktycznie jak pójdziesz do /np. PKO BP/ za 2 tygodnie to KIK już tego kredy-
    tu 5000zł/jak mówisz/ nie będzie. Jeśli jednak masz dobre dochody to taki
    kredyt odnawialny nie bedzie miał żadnego znaczenia przy
    decyzji /przychylnej/ kredytowej.
    Dziwię się, że wybrałeś bank w którym czeka się z niepokojem /2 tygodnie/
    na decyzje kredytową. W conajmniej bankach udzielą Ci kredyt za 5-7 dni.

    pozdrawiam