  • 1. Data: 2009-01-14 18:49:29
    Temat: Pomylilem sie
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    06.01.09 byl mega wazny. Moja prognoza dla USDPLN zakladala odpal w gore od
    tego dnia i tak tez sie stalo. WIG20 tez zaliczyl odpal dokladnie od tego
    dnia ale w druga strone, zakladalem up.

    Nie ma lekko, trzeba walczyc dalej.

    D.

  • 2. Data: 2009-01-14 19:15:56
    Temat: Re: Pomylilem sie
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    pytanie co dalej z prognoza, bo zdaje sie mialo to trwac do wrzesnia. spadki
    nie beda trwac do wrzesnia bo nie bedzie z czego spadac - wiec zrobil sie
    nieco burdel :)

  • 3. Data: 2009-01-14 19:32:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    26.1.09 - 1.2.09 - duzy dolek.

    D.

  • 4. Data: 2009-01-14 19:47:39
    Od: robson <r...@p...fm>

    06.01.09 byl mega wazny. Moja prognoza dla USDPLN zakladala...

    Nie ma lekko, trzeba walczyc dalej.

    D.

    --------------------------

    Można wyznaczyć ważne daty na wykresie. Pytanie, w którą stronę
    pójdzie giełda? I teraz moja wątpliwość - czy pewność w założeniu, w
    którą stronę pójdzie rynek to szansa 50% na obstawienie dobrego
    kierunku? Jakby nie patrzeć to obstawiający ma duże szanse być guru
    innych graczy, albo stoczyć się do rynsztoka niebytu w umysłach owych
    graczy.

    Pozdro
    Robson

  • 5. Data: 2009-01-14 19:51:00
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czekamy z utesknieniem na Twoje prognozy.

    D.

  • 6. Data: 2009-01-14 19:51:28
    Od: " " <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > tego dnia i tak tez sie stalo. WIG20 tez zaliczyl odpal dokladnie od tego

    Co ty Dieter był przecież odpał i strzyżenie baranów. Dobrze wiesz, że
    rzucając monetą reszka może się kilka razy z rzędu trafić, ale im więcej prób
    tym wynik bliższy 50/50. Tak samo jest z twoimi prognozami.

  • 7. Data: 2009-01-14 19:52:23
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od tego dnia i tak tez sie stalo. WIG20 tez zaliczyl odpal dokladnie od
    > tego dnia ale w druga strone, zakladalem up.

    Tak, dla uściślenia - pytałem się jakiś miesiąc temu tutaj na grupie jaka
    jest Twoja aktualna (wtedy) prognoza. Odpowiedz była, że połowa stycznia a
    nie 06.01.2009 (a tak właściwie to chyba w sumie 05.01 miał być?).

    Generalnie pomyliłeś się (każdemu się to zdarza) i czas chyba uderzyć się w
    pierś i "zejść ze sceny" nieomylnego. Przez pl.biznes.wgpw przewijało się
    już wiele "gwiazd jednego sezonu"... I w sumie historia się powtarza...

    Równie dobrze za szczyt można było też uznać wierzchołek na 04.11.2008, wiec
    juz na samej tej fali wzrostowej 27.10-04.11 (grając pod Ciebie pod spadki)
    można było oberwać. Później ktoś kto wziął jednak shorty na 1.650 (18.11)
    sądząc, że jednak się nie pomylisz, znów się przeleciał po szczycie na
    06.01.2009. Mało tego mógł ktoś uznać, że fala wzrostowa rozpoczęła się
    wcześniej (i będzie trwała do września) (nawet wątek był z gratulacjami, że
    pomyliłeś się o półmiesiąca czy miesiąc) i wziął Longi z początkiem stycznia
    tez się na nich przejechał.

    Sorry, że to piszę bo nie chcę Cię urazić, ale czasami trzeba też przełknąć
    gorzką pigułkę. A konkluzja jest taka jak powyżej, a zdanie ze się zamienił
    wyłącznie szczyt z dołkiem jest trochę "dopasowywane". Takie opisywanie
    rzeczywistości jest trochę jak naciąganie horoskopu pod wydarzenia, bo
    zapomniałeś o całej fluktuacji od października do dnia dzisiejszego.

    Anyway, tak czy inaczej gratulacje z powodu przynajmniej udanych przeszłych
    prognoz (bo były na 5+).

    No offence

    P.S. do dnia dzisiejszego nie doczekałem się Twojej prognozy pewnej spółki
    (samo zdanie, że w trzeciej fali hossy idą po blue chipach w pierwszej,
    mniejsze spółki jest zbyt książkowo i historycznie oczywiste)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 8. Data: 2009-01-14 19:57:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pytanie co dalej z prognoza, bo zdaje sie mialo to trwac do wrzesnia.
    > spadki
    > nie beda trwac do wrzesnia bo nie bedzie z czego spadac - wiec zrobil sie
    > nieco burdel :)

    Przecież niedawno składałeś gratulacje z okazji trafionej prognozy...

    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-01-14 20:01:13
    Od: robson <r...@p...fm>

    On 14 Sty, 20:51, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Czekamy z utesknieniem na Twoje prognozy.
    >
    > D.

    -----------------------

    W mojej wypowiedzi nie było żadnych złośliwości. Coraz częściej
    wypominasz ludziom, którzy wg Ciebie naskakują na Twoje prognozy. To
    dobrze, że jest ktoś konkretny na grupie, kto potrafi określić
    kierunek na przyszłość. Nie zawsze to wychodzi, ale był ktoś taki, kto
    w 100% trafia? Jeśli chodzi o moje prognozy to jest jedna, ale widzę,
    że nie zapisałeś. Niestety walnąłem kulą w płot. Nie podaję dalszych
    prognoz, gdyż jestem w tym za cienki. Mam nadzieję, że w końcu się
    nauczę bardziej przewidywać.
    Jestem dziś po ważnych dla mnie egzaminach (nie studenckich) i nie mam
    ochoty na zwady.

    Pozdro
    Robson mam ochoty

  • 10. Data: 2009-01-14 20:03:01
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wskazac dzien zwrotu na 6.1.09 to nie jest 50/50. Podaj swoje 50/50.
    Szczekac debil potrafi.

    D.