  • 11. Data: 2005-06-16 16:03:51
    Temat: Re: Ponownie jaki bank
    Od: "GG" <d...@o...pl>

    > mBank chyba najlepszy, prowadzenie za darmo, karta za darmo, bankomatów
    dużo
    > a oddziały po co są potrzebne?

    Dobre pytanie, też jej go zadałem ... no i usłyszałem ...
    ....... no bo mają być :-)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-06-16 17:30:43
    Od: Suriv <s...@n...gazeta.pl>

    w <news:d8s887$bv5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    GG napisa?[a]:

    > du?o
    >
    > Dobre pytanie, te? jej go zada?em ... no i us?ysza?em ...
    > ....... no bo mają by? :-)
    >
    > pozdrawiam

    No ciekawe ze "konkurs" jeszcze Ci nie zaproponowal spamowego rozwiazania :D

    Pozdrawiam
    Suriv
    www.bankier.pl/sp/suriv

  • 13. Data: 2005-06-16 20:57:47
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Thu, 16 Jun 2005 17:30:43 +0000 (UTC), Suriv
    <s...@n...gazeta.pl> wrote:

    >No ciekawe ze "konkurs" jeszcze Ci nie zaproponowal spamowego rozwiazania :D

    Mogles za mnie podac link do strony, skoro Ci go brakowalo. :)

    Co do meritum, jesli uda sie przekonac te Pania, ze bez oddzialow mozna
    sie obejsc lub jesli mieszka w Warszawie (bo tam jest kasa dla klientow w
    centrali banku) to wowczas konto e-direct i plus konto w Volkswagenie moga
    jej przypasc do gustu, bowiem wszystkie karty sa tam bezplatne (Visa
    Electron, Visa Classic i Visa Gold), wszystkie podstawowe uslugi sa
    darmowe, oprocentowanie jest najwyzsze sposrod wszystkich RORow (4,65% na
    plus koncie), telefon do banku jest bezplatny (na numer 0800), wiec jesli
    Pani bedzie sobie chciala na kogos pokrzyczec to moze bez wychodzenia z
    domu nic za to nie placac, jedyny istotny minus to oplata za prowadznie
    konta 5 zl na miesiac, ale dzieki tej promocji:
    http://promocja.ir.pl
    przez pol roku za konto nie zaplaci (scislej koszty prowadzenia zostana
    zwrocone). Pozniej wysokie oprocentowanie powinno jej zwrocic koszty
    prowadzenia konta, szczegolnie jesli bedzie tam trzymala troche
    oszczednosci.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 14. Data: 2005-06-16 23:33:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Electron, Visa Classic i Visa Gold) ...
    > jedyny istotny minus to oplata za prowadznie

    A bodajbyś sczezł patafianie jeden zatracony,
    i nieustannego kociokwiku doznał, oszołomie nachalny,
    aż do chwili, kiedy darmową VC i VG do pakieru standard
    od VW dostaniesz.

  • 15. Data: 2005-06-17 09:17:02
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > podstawowe uslugi sa darmowe, oprocentowanie jest najwyzsze sposrod
    > wszystkich RORow (4,65% na plus koncie), telefon do banku jest
    > bezplatny (na numer 0800), wiec jesli Pani bedzie

    Plus konto to nie ROR tylko RO. Przeciez do tego nie masz karty dolaczonej
    itp.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 16. Data: 2005-06-17 10:51:41
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Fri, 17 Jun 2005 11:17:02 +0200, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Plus konto to nie ROR tylko RO. Przeciez do tego nie masz karty dolaczonej

    Dlatego pisze o tandemie e-direct i plus konto, a nie tylko o jednym z
    kont, kpw?

  • 17. Data: 2005-06-17 11:04:59
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    konkurs wrote:
    > Dlatego pisze o tandemie e-direct i plus konto, a nie tylko o jednym z
    > kont, kpw?

    "oprocentowanie jest najwyzsze sposrod wszystkich RORow (4,65% na plus
    koncie)" jak mam rozumiec?

    Totalnie nie wczuwasz sie w potrzeby kogos. Tylko w nachalny sposob
    reklamujesz tylko i wylacznie jeden produkt. A jak sie skonczy promocja to
    przestaniesz. Zenada. Przez to traci tylko bank na tej liscie, bo takich
    trolli jak ty bylo tu juz kilku...

  • 18. Data: 2005-06-17 13:08:08
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Fri, 17 Jun 2005 13:04:59 +0200, "Michal 'Amra' Macierzynski"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Totalnie nie wczuwasz sie w potrzeby kogos. Tylko w nachalny sposob
    >reklamujesz tylko i wylacznie jeden produkt. A jak sie skonczy promocja to

    Polecam co jest najlepsze. Jak VW nie pasuje, to polecam co innego,
    polecalem przeciez juz Nordee do walut.

    >przestaniesz.

    Parokrotnie juz w przeszlosci bralem dlugo udzial w dyskusjach na grupie
    szczegolnie gdy wirtualne banki dopiero raczkowaly, a Ciebie tu nawet
    jeszcze chyba nie bylo, wiec nie opowiadaj. Kiedys mbank byl najlepszy i
    tez wszyscy powtarzali jak mantre mbank i nikt o to nie mial pretensji.