  • 11. Data: 2004-05-22 05:22:56
    Temat: Re: Porfel Inwestycyjny w Citi
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "K. K." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:40ae7a85@news.home.net.pl...
> [...]
    > funduszami. Po prostu nazwali je inaczej. Podobnie postąpili z niektórymi
    > terminami. A jest co chować, bo tego typu ubezpieczenia okryły się już złą
    > sławą ;)
    > Rezygnacja, lub częściowa wypłata przez kilka pierwszych lat wiąże się ze
    > znacznymi kosztami, których wielkość jest ukryta w niepublikowanym tam
    > załączniku do Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. W takich ubezpieczeniach
    przy
    > wypłacie strata może sięgać nawet kilkudziesięciu procent. Zmniejsza się
    > wraz z długością i wielkością inwestycji.

    No, czułem przez skórę, że nie może to być lepsze od SFI :))

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2004-05-22 09:19:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:c8luir$ctc$1@news.onet.pl...

    > Czyli wszystko OK - produkt pasuje do wizerunku shiti-banku ;DDD

    Hm... a ja sobie obejrzalem co jest pod linkiem podanym nieco wyzej....

    <cite>
    Multi-Inwestor to długoterminowy program inwestycyjno-oszczędnościowy o
    regularnej składce. Jest programem przeznaczonym dla osób, które już dziś
    planują zrealizowanie swoich długoterminowych celów dokonując stałych,
    systematycznych wpłat - miesięcznych lub rocznych. Dzięki temu, że wpłacane
    środki inwestowane są w fundusze inwestycyjne, masz szansę na znaczne
    pomnożenie oszczędności. Jest on oferowany bardziej aktywnym inwestorom.
    Uczestnicząc w programie samodzielnie określasz strategię inwestycyjną
    poprzez wybór spośród piętnastu starannie wybranych funduszy inwestycyjnych
    oraz Funduszu Gwarantowanego Nationwide.
    Obserwując zmiany na rynku kapitałowym możesz bezpłatnie dokonać dwunastu
    alokacji oraz dwunastu transferów. Możesz również w każdej chwili dokonać
    dodatkowych inwestycji (wpłaty dodatkowe).

    Umowy dodatkowe

    Jeśli jesteś zainteresowany ochroną ubezpieczeniową możesz zawrzeć umowę
    dodatkową, która będzie opłacana dodatkową składką i nie będzie miała
    żadnego wpływu na wartość Twoich inwestycji. W ramach PIN oferujemy
    następujące umowy dodatkowe:

    terminowe ubezpieczenie na życie
    ubezpieczenie na wypadek śmierci, całkowitego lub częściowego inwalidztwa
    spowodowanego nieszczęśliwym wypadkiem
    poważne zachorowanie
    pobyt w szpitalu wynikający z dowolnej przyczyny
    pobyt w szpitalu spowodowany nieszczęśliwym wypadkiem

    Rezygnacja z umowy dodatkowej (bez uszczerbku dla umowy głównej) może być
    dokonana w rocznicę polisy.
    </cite>

    Witku, skoro tak dobrze znasz ten produkt to moze bys nam napisal, czy
    zawarcie dodatkowej umowy ubezpieczeniowej jest konieczne?

    Hehe... widze, ze ostatnio znowu wiecej agresji z stosunku do Citi. Czyzby
    wprowadzili jakis nowy pozadany produkt? ;)

    Maciej

  • 13. Data: 2004-05-22 09:34:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-22 11:19, Użytkownik MK napisał:

    > Hehe... widze, ze ostatnio znowu wiecej agresji z stosunku do Citi. Czyzby
    > wprowadzili jakis nowy pozadany produkt? ;)

    Bo wiesz Maćku, tu tak jest, że z jednego na drugi się skacze ;)

    Pozdro600!
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 14. Data: 2004-05-22 09:50:24
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Witku, skoro tak dobrze znasz ten produkt to moze bys nam napisal, czy
    > zawarcie dodatkowej umowy ubezpieczeniowej jest konieczne?

    Dla mnie to nic ciekawego. Nie mam obsesji na punkcie podatku belki....
    A czy jest konieczne ? Nie wiem - nie pracuje tam ;P

    > Hehe... widze, ze ostatnio znowu wiecej agresji z stosunku do Citi.

    Chyba jesteś przewrażliwiony, albo długo nie byłeś na pbb. Teraz obiektem
    masowych narzekań jest mBank ;P

    > Czyzby
    > wprowadzili jakis nowy pozadany produkt? ;)

    "pożądany" ??!!?? przez kogo ?
    ROTFL !!! weź mnie nie rozśmieszaj ;-)))))))))

    --
    Witek

    Ps. kiedyś obiecywałeś że nie będziesz brał udziału w dyskusjach nt. citi ;PPP

  • 15. Data: 2004-05-22 10:09:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:c8n7ou$15$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie to nic ciekawego. Nie mam obsesji na punkcie podatku belki....

    Myslalem, ze nie o belke chodzilo ;)

    <cite>
    klienci Citibank Handlowy, inwestując w
    Portfel Inwestycyjny, mogą skorzystać z 3-miesięcznej lokaty o
    oprocentowaniu stałym 7% w skali roku. Minimalna kwota wpłaty: lokata 5000
    PLN oraz Portfel Inwestycyjny min. 10.000 PLN.
    </cite> news:c8l3ve$okv$1@inews.gazeta.pl

    > Chyba jesteś przewrażliwiony, albo długo nie byłeś na pbb. Teraz obiektem
    > masowych narzekań jest mBank ;P

    To tez widze, ale wypowiedzi "to w stylu mBanku" czy podobnych jakos nie tak
    wiele ;).

    > "pożądany" ??!!?? przez kogo ?
    > ROTFL !!! weź mnie nie rozśmieszaj ;-)))))))))

    Uderz w stol...? ;)

    > Ps. kiedyś obiecywałeś że nie będziesz brał udziału w dyskusjach nt. citi
    ;PPP

    Sprobuj sobie przypomiec... bylo to inne miejsce... a wypowiedz brzmiala
    raczej "...bede unikal..." :).

    Pozdrawiam
    Maciej

    PS Fajnie wiedziec, ze starzy znajomi ciagle tu sa :).

  • 16. Data: 2004-05-22 10:59:45
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

> [...]
    > oprocentowaniu stałym 7% w skali roku. Minimalna kwota wpłaty: lokata 5000
    > PLN oraz Portfel Inwestycyjny min. 10.000 PLN.

    Dalej nie wiem - co w tym ciekawego ;D

    > Sprobuj sobie przypomiec... bylo to inne miejsce... a wypowiedz brzmiala
    > raczej "...bede unikal..." :).

    mam poszukać w archiwum ? ;-)

    --
    W.