  • 1. Data: 2002-08-18 11:48:24
    Temat: Porównanie kursów kart w Czechach
    Od: "Stacho" <s...@w...USUN.pl>

    21.07.2002 robiłem zakupy w czeskim markecie trzema kartami. Oto kursy
    PLN-CZK:
    VE Inteligo 0,1408
    VE mBank 0,1406
    VC (KK) Millennium 0,1357

    średni kurs NBP w tym dniu wynosił 0,1378

    Piszę dopiero teraz bo wróciłem z wakacji i wyciąg z KK Millennium leżał
    sobie w skrzynce pocztowej ;-)
    --
    Pozdroo, Stacho

  • 2. Data: 2002-08-19 07:32:00
    Temat: Re: Porównanie kursów kart w Czechach
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stacho" <s...@w...USUN.pl> napisał w wiadomości
    > 21.07.2002 robiłem zakupy w czeskim markecie trzema kartami. Oto kursy
    > PLN-CZK:
    > VE Inteligo 0,1408
    > VE mBank 0,1406
    > VC (KK) Millennium 0,1357

    I znow potwierdzenie, ktore sprawia, ze ciagle mi zal zlikwidowac konto w
    Millennium: za granica korzystanie z ich kart (VE w bankomatach i VC przy
    zakupach bezgotowkowych) jest najkorzystniejsze.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-08-19 10:00:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Juz podawalem w ktorym watku - zakupy bezgotowkowe - karta MC Citka

    Zakupy czechy (9.08)

    5.634,50 CZK ->759,76 (0,1348) przy kursie kanotorowym (0,1390) -> 783,19
    2.920,50 CZK -> 393,79 przy kursie kantorowym -> 405,95
    259,60 CZK -> 34,98 przy kursie kantorowym -> 36,09

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-08-19 10:14:34
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2.920,50 CZK -> 393,79 przy kursie kantorowym -> 405,95
    > 259,60 CZK -> 34,98 przy kursie kantorowym -> 36,09

    No dobra, jedna z korzystniejszych ofert. :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-08-20 20:12:47
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Lopez <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajqhvq$cog$...@n...onet.pl...
    > No dobra, jedna z korzystniejszych ofert. :-)

    Ale Jarosław Popiel nie porównywal swoich zakupów karta Citka do innych kart
    tak jak Stacho, więc jak narazie oferta Millennium jest najkorzystniejsza
    :-))
    Pozdro
    AruBuru

  • 6. Data: 2002-08-20 20:21:30
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości

    > Ale Jarosław Popiel nie porównywal swoich zakupów karta Citka do innych
    kart
    > tak jak Stacho, więc jak narazie oferta Millennium jest najkorzystniejsza

    Porownalem za to kurs waluty z danego dnia i ten wypada niezle - gdybym to
    ja placil zrobilbym jakis tescik porownawczy - niestety zakupy robila mama
    ;-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-08-20 20:27:27
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    kart
    > tak jak Stacho, więc jak narazie oferta Millennium jest najkorzystniejsza

    Dodatkowo:

    - roznica miedzy kantorem a Mille wynosila 0,0021
    - roznica midzy kantorem a Citkiem wynosila 0,0042

    Oczywiscie trzeba wziasc margines bledu o to skad brane byly kursy
    kantorowe.

    --
    JaKi