  • 1. Data: 2011-01-09 16:50:17
    Temat: Porównanie wyników wybranych TFI
    Od: Solos <U...@g...com>

    Witam,

    jest mnostwo serwisow podajacych wyniki wszystkich funduszy
    inwestycyjnych. Jako, ze mam konto w mBanku, chcialbym porownywac wyniki
    tylko tych funduszy, ktore sa dostepne w Supermarkecie funduszy mBanku.
    Nie moge znalezc strony ktora daje mi taka mozliwosc. Mozecie mi pomoc?
    Zna ktos stronke, ktora pozwoli na zdefiniowanie, ktore fundusze chcemy
    sledzic?

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 2. Data: 2011-01-09 17:16:14
    Temat: Re: Porównanie wyników wybranych TFI
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Solos wrote:

> [...]
    > daje mi taka mozliwosc. Mozecie mi pomoc? Zna ktos stronke,
    > ktora pozwoli na zdefiniowanie, ktore fundusze chcemy sledzic?

    Witaj

    Zobacz na http://fundusze.wp.pl/ + "portfel", przy czym
    nie wiem czy ten serwis dysponuje danymi _wszystkich_
    funduszy które są dostępne w m/multi banku.

    Pozdrawiam,

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2011-01-09 19:05:37
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Sty, 17:50, Solos <U...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > Nie moge znalezc strony ktora daje mi taka mozliwosc. Mozecie mi pomoc?
    > Zna ktos stronke, ktora pozwoli na zdefiniowanie, ktore fundusze chcemy

    Jest taka możliwość na www.opiekuninwestora.pl. Płatny dostęp -
    abonament.

  • 4. Data: 2011-01-10 08:14:30
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-01-09 17:50, Solos pisze:
> [...]
    > Nie moge znalezc strony ktora daje mi taka mozliwosc. Mozecie mi pomoc?
    > Zna ktos stronke, ktora pozwoli na zdefiniowanie, ktore fundusze chcemy

    http://www.money.pl/fundusze/

    tutaj mozna zdefiniowac wirtualny portfel
    http://www.money.pl/portfel/