  • 1. Data: 2003-05-07 13:38:01
    Temat: Pośrednictwo kredytowe-opłacalność
    Od: "adam" <m...@g...pl>

    Czy prowdzenie tej działalności w małym miasteczku ma sens ? Oczywiście,
    myślałem o rozszerzeniu o ubezpieczenie, sprzedaż faktoringu itd.. Czy ktoś
    posiada wiedzę w tej materii i ma chęć się podzielić
    Z góry dzięki.
    adam

  • 2. Data: 2003-05-07 18:40:41
    Temat: Re: Pośrednictwo kredytowe-opłacalność
    Od: "t t" <t...@N...gazeta.pl>

    adam <m...@g...pl> napisał(a):

    > ma sens
    puknij do mnie na gg 3883443 to sobie pogadamy
    tomek

  • 3. Data: 2003-05-07 19:10:12
    Od: s...@p...onet.pl

    > puknij do mnie na gg 3883443 to sobie pogadamy
    > tomek
    >
    > --
    puknij do mnie na 608049090 to Ci doradzę

  • 4. Data: 2003-05-07 19:10:30
    Od: s...@p...onet.pl