  • 1. Data: 2005-09-02 15:02:23
    Temat: Pośrednicy kredytowi
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Witam,

    Czy ktoś korzystał przy zawieraniu umowy o kredyt hipoteczny z usług
    pośredników, w rodzaju OpenFinance (www.open.pl)? Czy to może być
    korzystne w jakiś sposób? Czy po prostu łatwiejsze?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2005-09-02 16:55:39
    Temat: Re: Pośrednicy kredytowi
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 02 Sep 2005 17:02:23 +0200, Jacek Ostrowski <j...@...pl>
    napisał:

> [...]
    > pośredników, w rodzaju OpenFinance (www.open.pl)? Czy to może być
    > korzystne w jakiś sposób? Czy po prostu łatwiejsze?

    To moze być korzystne. Często maja indywidualne propozycje, lepsze niż
    bezposrednio w banku, lepszy przeglad ofert banków. Z ta łatwościa to
    bywa różnie, przeważnie zależy od analityków bankowych.
    Zbyszek

  • 3. Data: 2005-09-03 10:08:30
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Jacek Ostrowski wrote:

> [...]
    > pośredników, w rodzaju OpenFinance (www.open.pl)? Czy to może być
    > korzystne w jakiś sposób? Czy po prostu łatwiejsze?

    Korzystne w ten sposób, że dodatkowo płacisz pośrednikowi.

  • 4. Data: 2005-09-03 20:37:01
    Od: "Tomasz Bar" <t...@N...gazeta.pl>

    Witaj Jacku,

    przeczytaj sobie
    Doradca finansowy nie zastąpi Twojej wiedzy.
    http://www.finanseosobiste.pl/modules.php?
    op=modload&name=News&file=article&sid=68&mode=thread
    &order=0&thold=0

    powinno być Ci łątwiej,
    Expander pobiera 100zl kaucji jak zaczniesz coś załatwiac i zrezygnujesz ją
    tracisz.
    Trzeba poznac kilka ofert i wybrać. Czasem doradcy mają specjalne promocje
    dla swoich klientów.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 5. Data: 2005-09-05 10:46:56
    Od: Konrad <k...@n...uni.wroc.pl>

    Tomasz Bar napisał(a):

> [...]
    > tracisz.
    > Trzeba poznac kilka ofert i wybrać. Czasem doradcy mają specjalne promocje

    Czasem maja, czasem nie, zawsze trzeba sprawdzic tez w banku. Mimo, ze
    Expandera haslem jest "Tu mozesz tylko zyskac", a doradcy utrzymuja, ze
    zawsze maja wynegocjowane lepsze oferty niz dostepne bezposrednio w
    banku, w rzeczywistosci bywa inaczej.

    Przykladowo o popularnym ostatnio kredycie hipotecznym w BOS doradcy
    Expandera nie mowia, podobnie zreszta w OpenFinance, a kredyt ten
    zalatwiany przez Expandera rozni sie od warunkow oferowanych brzez BOS
    prowizja, niestety na niekorzysc kredytobiorcy, 1,8% przeciw 1,25%.

    Po 3 rozmowach w Expanderze i jednej w OpenFinance, no i po naiwnym
    zdeponowaniu kaucji w tym pierwszym, moje zdanie o tych firmach jest
    dosc niepochlebne. Rozmowy wygladaja zazwyczaj dosc "profesjonalnie",
    natomiast porady budza podejrzenia o nierzetelnosc i nieobiektywnosc.

    100,00 PLN to nie majatek, ale wyciagniecie ode mnie tych pieniedzy nie
    wydaje mi sie z perspektywy doswiadczen z Expanderem zasadne. W rozterce
    jestem wyboru pomiedzy poswieceniem czasu na napisanie reklamacji, a
    machnieciem na sprawe reka.

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad