  • 1. Data: 2004-09-10 06:01:00
    Temat: PostFinance.ch mnie naciaga?
    Od: "Marcin Zieba" <no_priv@4_harvesters.pl>

    Witam,
    a bylo to tak:
    Po przeczytaniu na p.b.b. kilku pochlebnych postow nt. szwajcarskiego banku
    PostFinance stwierdzilem, ze zaloze tam konto typu zaskorniak (jak Siara:)
    Wypelnilem wniosek onlajn - Yellow Account. Gdy dostalem pakiet powitalny
    (poczta zwykla) stwierdzilem, ze do pelnego uruchomienia rachunku musze biec
    z dokumentami do notariusza i je poswiadczyc, a to bylo dla mnie zbyt duzym
    wysilkiem. Pakiet powitalny powedrowal wiec do kosza, a ja zapomnialem o
    banku PostFinance.
    Przypomnialem sobie o nim ponownie, gdy w skrzynce znalazlem... wyciag z
    mojego rachunku, a w nim pozycje "Service Fee" z kwota 2 CHF. Za miesiac
    analogicznie. W tej chwili, na ostatnim wyciagu w rubryce Debit mam juz 4
    CHF i kieruje pytanie do Was: co robic? Postapic jak z emailowym spamem -
    nie odpowiadac i nie dawac znaku zycia czy moze wyslac fax do Szwajcarii z
    prosba o zamkniecie rachunku (przeciez ja jako klient nie dopelnilem
    formalnosci - nie poswiadczylem i nie przeslalem tam swoich dokumentow!). Na
    wyciagu widnieje adnotacja, ze jezeli nie odezwe sie w ciagu 30 dni od jego
    otrzymania, bank uzna moja akceptacje naliczonych oplat...
    Pozdrawiam,
    MZ

  • 2. Data: 2004-09-10 07:23:54
    Temat: Re: PostFinance.ch mnie naciaga?
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    duzym
    > wysilkiem. Pakiet powitalny powedrowal wiec do kosza, a ja zapomnialem o

    Skoro wizyta u notariusza w Polsce jest dla Ciebie zbyt wielkim wysiłkiem,
    to po co zakładasz konto w obcym kraju? Zdobadz sie na maly wysilek i napisz
    do nich, ze rezygnujesz.

    Pozdrowienia,
    Pablo