-
1. Data: 2002-09-12 21:21:38
Temat: Potwierdzenia elektronicznch przelewow
Od: "abs" <a...@a...net.pl>
Witam.
Mam konto w mBanku i uzywam go m.in. do placena rachunkow dla eryGSM.
Musze teraz w erze przedlozyc dowody tych przelewow i nie wiem czy takie
wydrukowane ze strony mojego mBankowego konta beda wystarczajace.
Jak myslicie ? Na wszelki wypadek zamowilem w mBanku tez fax z
potwierdzeniami.
ABS
-
2. Data: 2002-09-13 14:07:32
Temat: Re: Potwierdzenia elektronicznch przelewow
Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>
abs <a...@a...net.pl> napisał(a):
> Witam.
> Mam konto w mBanku i uzywam go m.in. do placena rachunkow dla eryGSM.
> Musze teraz w erze przedlozyc dowody tych przelewow i nie wiem czy takie
> wydrukowane ze strony mojego mBankowego konta beda wystarczajace.
> Jak myslicie ? Na wszelki wypadek zamowilem w mBanku tez fax z
> potwierdzeniami.
IMO, powinno starczyć, masz tam przecież numer referencyjny transakcji który
może byc pomocny prz poszukiwania ch przez Erę. A co do przedkładania dowodów
to może było warto odwrócić problem; stwierdzić że dokonałeś tych płatności i
poprosić aby pisemnie poinformowali ciebie o niewpłynięciu platności takich
to a takich poniewaz ty musuisz miec podstawę do reklamacji w swoim banku.
Wielu w tym momencie wymięka i zaczyna dokładniej szukac u siebie .. i
znajduje ;-)
> ABS
>
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2002-09-13 14:31:17
Temat: Re: Potwierdzenia elektronicznch przelewow
Od: No Name <v...@w...pl>
(...) A co do przedkładania dowodów
> to może było warto odwrócić problem; stwierdzić że dokonałeś tych płatności i
> poprosić aby pisemnie poinformowali ciebie o niewpłynięciu platności takich
> to a takich poniewaz ty musuisz miec podstawę do reklamacji w swoim banku.
> Wielu w tym momencie wymięka i zaczyna dokładniej szukac u siebie .. i
> znajduje ;-)
Ja w takiej sytuacji mówię: zapłata została dokonana, pieniądze są na
Państwa koncie i nie moją sprawą jest udowadnianie, że tak się stało. W
związku z powyższym żądam natychmiastowego poinformowania mnie o
sposobie monoitorowania przez Państwa płatności, ponieważ nie spełnia on
moich oczekiwań. W przeciwnym wypadku udam się niezwłocznie do państwa
siedziby w celu osobistego wyjaśnienia tej sprawy i przetrzymywania
pieniędzy bez świadczenia usług, co stanowi przestępstwo z art....(tu
można podać coś fikcyjnego, osoba na niższym szczeblu nie jest zwykle w
stanie ocenić i pcha sprawę wyżej. Często działa.
Znam przypadek, kiedy operator przyblokował telefony pewnej firmie,
łacznie z prezesem, bo mu się "wydawało", że nie zapłacili, chociaż
zapłacili. Operatora zmieniono natychmiast, chodziło o kilkadziesiąt
telefonów służbowych.
Pzdr: Dogbert