  • 41. Data: 2002-05-26 12:55:30
    Temat: Re: Potwierdzenie transakcji e-mail/SMS w mBanku
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    25 May 2002 20:08:48 +0200, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Rozmowa z Toba to jak z Adamem.

    Ponieważ próbujesz wcisnąć innym, że nowinka w banku to coś
    strasznego, a wręcz nagannego. Pomijam już usprawiedliwianie każdej
    niedoróbki w mBanku.

    To po jaką cholerę masz konto w nowoczesnym mBanku? Idź do tego PeKaO
    -- stabilny jest jak skała, dużo stabilniejszy od mBanku.

  • 42. Data: 2002-05-26 19:08:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    >
    > To po jaką cholerę masz konto w nowoczesnym mBanku? Idź do tego PeKaO
    > -- stabilny jest jak skała, dużo stabilniejszy od mBanku.

    eee - takie gadanie - mam od ho ho ho albo i dawniej inet w BZWBK - i co ? I
    nic mu sie nie zmienilo a wcale nie narzekam.

  • 43. Data: 2002-05-27 07:38:06
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Shu...,
    po przejrzeniu 44 odpowiedzi na swój nowy wątek dochodzę do wniosku, że Twój
    problewm polega na poczuciu misji, którą spełniasz.
    Chcesz dowodu: po tym jak tylko opubliokowałem swój wątek automatycznie
    zareagowałeś, że to nikogo nie interesuje bo Ty masz już to gdzieś zanotowane.
    Przejrzyj proszę wszystkie odpowiedzi i zauważ jak jest ich dużo. Zwróć również
    uwagę, że pomijajac nasze niemerytoryczne odpowiedzi wątek poszedł nieco w
    innym kierunku i na końcu ktoś dowiedział się o czymś czego nie wiedział i może
    już myśli co naprawdę nowego zaproponować.
    Mam apel: publikuj, raklamuj się, ale nie krytykuj. Daj ludziom się wypowiadać
    i powtarzać a może lewpiej "przypominać" - dopiero wielokrotne wałkowanie tego
    samego wątku daje szansę na to, że to o czym się tu mówi będzie gdzieś
    zauważone.

    Wiem, że jeżeli będziesz chciał o tym porozmawiać to się odezwiesz...
    Ja w tym watku już nic więcej nie napisze.
    Krzysztof