-
21. Data: 2004-06-21 09:59:59
Temat: Re: Albo inaczej... :p
Od: p...@p...onet.pl
> a moze Panu(-i) sie cos walnelo i blednie wypelnil wniosek i wpisal
> nieprawidlowy numer telefonu?
> moze to nie jest wina Inteligo?
> po co zaraz Q&^% przeklinac?
A moze ktos byl wczesniej klientem e-pko i w momencie przejscia do Inteligo
(automatycznego), jego numer, ktory kiedys podal jako numer ___kontaktowy___, a
nie numer do wysylania waznych SMS-ow, stal sie numerem, na ktory Inteligo
bezmyslnie wysyla jego stan konta i miejsce zakupow??? Ja bylem w takiej
sytuacji - numer telefonu (kontaktowego!!!) podalem podpisujac umowe z e-pko
ponad dwa lata temu. W miedzyczasie zmienilem numer i dopiero info od kumpla,
ze dostaje SMS-y na moj byly numer (po zmianie na Inteligo) przypomnialo mi o
podanym kiedys telefonie....
Ja rozumiem, ze to dla wygody itp. itd. - ale w takim przypadku ja __nigdy__
nie podpisalem sie pod checia dostawania SMS-ow na taki, a taki numer.
PeGaZ
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
22. Data: 2004-06-21 10:32:43
Temat: Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Sun, 20 Jun 2004 21:57:14 +0200, Krzysztof
<k...@s...800.pl> wrote:
>No moze jednak przytocze procedure.. Klient zglasza chec zmiany numeru
>tel. komorkowego. na 0 612 123 123. iLinka (po potwierdzeniu danych)
>pyta sie czy klient potwierdza zmiane numeru komorkowego na
>0 612 123 123. Jezeli klient potwierdzi, to proszony jest o podanie kodu
>ze zdrapki. Dopiero wtedy zmiana jest dokonywana (na koniec dyspozycja
>wraz z numerem telefonu powtarzana jest przez iLinke ponownie).
>Oczywiscie wszystko jest nagrane i udowodnienie bledu klienta nie jest
>problemem.
IMHO brakuje jednego: oddzwonienia banku na podany numer i weryfikacji
tożsamości klienta.
--
Jarek Andrzejewski