  • 1. Data: 2009-06-10 18:37:31
    Temat: Powermedia
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    jakos przemilczano i skup i odpał. Pewnie 'analitycy' siedząc nad
    wskaznikami nie zauwazyli innowacyjnej firmy wyrastajacej ponad polski
    rynek, perełka jak Cormay. Szkoda, juz po ptakach.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-06-10 21:02:12
    Temat: Re: Powermedia
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > jakos przemilczano i skup i odpał. Pewnie 'analitycy' siedząc nad
    > wskaznikami nie zauwazyli innowacyjnej firmy wyrastajacej ponad polski
    > rynek, perełka jak Cormay. Szkoda, juz po ptakach.

    Przybliż nam nieco spółkę i opisz na co Twoim zdaniem warto przede wszystkim
    zwrócić w niej uwagę? Zerknę chętnie, choć czarna perła może być tylko jedna
    :)
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 3. Data: 2009-06-10 22:00:33
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-06-2009 o 23:02:12 napisał(a):

    > Przybli? nam nieco spó?ke i opisz na co Twoim zdaniem warto przede
    > wszystkim
    > zwróciae w niej uwage? Zerkne chetnie, choae czarna per?a mo?e byae tylko
    > jedna

    IT, wysokie technologie. Ostatni wiekszy projekt to ifirma.pl,
    internetowa platforma do prowadzenia ksiegowosci malej firmy - kapitalny
    pomysl,
    bo oznacza to zarowno mobilnosc jak i z glowy klopot z danymi i
    oprogramowaniem.
    Dlaczego Google Reader to moj ulubiony czytnik? Bo z kazdego komputera
    dziala tak samo.
    I choc serwis jeszcze nie zdobyl wielkiej grupy klientow, to widze duze
    mozliwosci.
    a PWM to nie tylko ifirma, robili inne projekty - zespol 180 osob z
    glowami to gratka.
    Technologie w projektach robia na mnie dobre wrazenie.

    Odpal byl spowodowany informacja o skupie akcji, co przy malym free float
    i obrotach zrobilo swoje.
    Pomimo ze prawie miesiac wczesniej planowano taki skup to informacje chyba
    nie dotarly do rzesz - moze przez zalaczniki w pdf. A cel skupu jest
    czysto inwestycyjny. Widac spolka ma kase i nie siedzi na bombach
    kredytowych

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-06-11 07:53:40
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Zbyszek"

    > Odpal byl spowodowany informacja o skupie akcji, co przy malym free float
    > i obrotach zrobilo swoje.
    > A cel skupu jest czysto inwestycyjny.

    Przybliż te teorie, prosze.

  • 5. Data: 2009-06-11 12:21:06
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 20:37:31 +0200, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>
    napisał(a):

    >jakos przemilczano i skup i odpał. Pewnie 'analitycy' siedząc nad
    >wskaznikami nie zauwazyli innowacyjnej firmy wyrastajacej ponad polski
    >rynek, perełka jak Cormay. Szkoda, juz po ptakach.

    A mialem sobie kupic maly pakiecik tych akcji bo sam korzystam z
    ifirma.pl i jestem zadowolony :-), no ale juz po ptokach.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 6. Data: 2009-06-11 12:40:19
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-06-2009 o 09:53:40 skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > U?ytkownik "Zbyszek"

    > Przybli? te teorie, prosze.

    http://www.power.com.pl/pl/relacje_inwestorskie/blog

    jak i projekt uchwal na walne 15.5.3009.
    Zgoda to teoria - dopoki nie dojdzie do dzialania. W koncu zostawili tez
    sobie furtke do umorzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-06-12 07:39:33
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Zbyszek pisze:
> [...]
    > dziala tak samo.
    > I choc serwis jeszcze nie zdobyl wielkiej grupy klientow, to widze duze

    Dopóki będą kasować dane następnego dnia po rozwiązaniu umowy nie widzę
    żadnych możliwości...

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 8. Data: 2009-06-12 10:24:36
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Jun 11, 12:00 am, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > IT, wysokie technologie. Ostatni wiekszy projekt to ifirma.pl,
    > internetowa platforma do prowadzenia ksiegowosci malej firmy - kapitalny
    > pomysl,

    Ale ifirma to projekt stary jak świat! Znany i chwalony przez wielu,
    ale dlaczego miałby uzasadniać inwestycję nagle, po tylu latach
    istnienia?

    --
    mihau

  • 9. Data: 2009-06-12 12:27:20
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 12-06-2009 o 12:24:36 mihau <m...@g...com> napisał(a):

    > Ale ifirma to projekt stary jak świat! Znany i chwalony przez wielu,
    > ale dlaczego miałby uzasadniać inwestycję nagle, po tylu latach
    > istnienia?

    najlepszym uzasadnieniem była cena. Szczególnie ta przed 15 maja.
    A ifirma to dowód mozliwosci PWM.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 10. Data: 2009-06-12 15:40:35

    Fri, 12 Jun 2009 14:27:20 +0200, w <o...@z...zn>, Zbyszek
    <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(-a):

    > A ifirma to dowód mozliwosci PWM.

    Przecież ifirma to odkupiony od kogoś pomysł, i to dawno.
    Na dodatek drogi portal i ze słaby możliwościami (sprawdzałem go ze 2 lata
    temu).