  • 21. Data: 2009-01-14 09:07:54
    Temat: Re: Powiadomienie o zaleganiu z platnoscia u Lukasa
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 19:40:33 +0100, Pete napisał(a):

    > KC dotyczy dni _ustawowo_ wolnych. Sobota nie jest takim dniem.
    > A jeśli termin został wyznaczony na taki dzień, to wierzyciel powinien
    > zapłacić do tego dnia. Jeśli bank i KIR w tym dniu nie pracują - problem
    > wierzyciela - niech zapłaci w piątek.

    Chciałeś napisać chyba dłużnika, bo to dłużnik płaci.
    Jednak nie jest to problem dłużnika. Dłużnik bowiem bez problemu wykaże, że
    chciał zobowiązanie spełnić w sobotę, jednak wierzyciel nie przyjął go. A
    Wierzyciel ma obowiązek przyjąć.

    > IMHO opłata dotyczy opóźnienia w spłacie raty. Jak adp przyznał, spóźnił
    > się z zapłatą raty, więc opłata za wygenerowanie jest zgodna z TOIP.
    > To, że zostało wysłane na 2 dni przed terminem nie ma znaczenia, o ile
    > bank nie naliczyłby kolejnej opłaty za brak spłaty w terminie do 10
    > stycznia.

    Tyle, że wezwanie zostało wysłane już po spełnieniu zobowiązania, czyli
    bezpodstawnie.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 22. Data: 2009-01-14 09:37:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Chciałeś napisać chyba dłużnika, bo to dłużnik płaci.
    > Jednak nie jest to problem dłużnika. Dłużnik bowiem bez problemu wykaże, że
    Bez problemu? To musiałby mieć chyba świadków, że w sobotę dobijał się
    do siedziby lukasa :).
    Poza tym, jak już Ci powiedziano lukas ma czynne w sobotę.

    KJ

  • 23. Data: 2009-01-14 10:38:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:37:34 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Bez problemu? To musiałby mieć chyba świadków, że w sobotę dobijał się
    > do siedziby lukasa :).

    Oświadcza, że chciał, ale oddział był zamknięty (abstrahując od Lukasa).

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 24. Data: 2009-01-14 10:56:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Oświadcza, że chciał, ale oddział był zamknięty (abstrahując od Lukasa).

    Nie "oddział". Siedziba.
    KJ

  • 25. Data: 2009-01-14 12:26:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 11:56:46 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie "oddział". Siedziba.

    Ok, zmiana oświadczenia. I co?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2009-01-14 12:43:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Ok, zmiana oświadczenia. I co?
    A wtedy lukas oświadcza, że siedziba we Wrocławiu była otwarta w sobotę
    i można było wpłacić. I co?
    KJ

  • 27. Data: 2009-01-14 13:15:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 13:43:35 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > A wtedy lukas oświadcza, że siedziba we Wrocławiu była otwarta w sobotę
    > i można było wpłacić. I co?

    I sąd sprawdza jak było.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 28. Data: 2009-01-14 17:02:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Chciałeś napisać chyba dłużnika, bo to dłużnik płaci.

    Oczywiscie.

    > Jednak nie jest to problem dłużnika. Dłużnik bowiem bez problemu wykaże, że
    > chciał zobowiązanie spełnić w sobotę, jednak wierzyciel nie przyjął go. A
    > Wierzyciel ma obowiązek przyjąć.

    Zlozyl depozyt w sadzie? Oooo, sad tez nieczynny w sobote :P

    > Tyle, że wezwanie zostało wysłane już po spełnieniu zobowiązania, czyli
    > bezpodstawnie.

    Nalezy zadac pytanie, co znaczy, ze adp ma na pismie, ze data wysylki,
    to 7 stycznia.

    Lepiej niech sie klient cieszy, ze nie przywalili od razu z grubej rury
    - czyli wyjazd interwencyjny. ;)

    --
    Pete

  • 29. Data: 2009-01-14 19:01:50
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Nalezy zadac pytanie, co znaczy, ze adp ma na pismie, ze data wysylki,
    > to 7 stycznia.

    Na pismie mam napisane, cytuje

    "Nadano z PP E301 w dniu 07.01.2009"

    pozniej moj adres, ktorego juz nie przytoczę :P

    > Lepiej niech sie klient cieszy, ze nie przywalili od razu z grubej rury
    > - czyli wyjazd interwencyjny. ;)

    To znaczy z czego mam sie cieszyc - ze nie przyszli z kijami, aby mnie
    pobic? :)

  • 30. Data: 2009-01-14 21:20:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    adp pisze:

    > Na pismie mam napisane, cytuje
    >
    > "Nadano z PP E301 w dniu 07.01.2009"

    No to IMHO to jest podstawa do złożenia reklamacji.

    > To znaczy z czego mam sie cieszyc - ze nie przyszli z kijami, aby mnie
    > pobic? :)

    Jest w TOIP taka pozycja - za ok. 50 PLN.
    Mieli jeszcze do wyboru tańszą opcję od listu - telefon (chyba ok 13PLN)
    - a jednak z tego nie skorzystali :)

    --
    Pete