  • 1. Data: 2013-02-10 17:58:04
    Temat: Powrót cashback w FotoKasie
    Od: "Rafal" <b34ever@@gmail.com>

    Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

    Akcja trwa do 30.04.2013. Max kwota zwrotów na osobę 100 zł.

    https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cas
    hback/

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał

  • 2. Data: 2013-02-10 18:55:58
    Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Feb 2013 17:58:04 +0100, Rafal napisał(a):

    > Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

    Klęska urodzaju... Nie skorzystam, starczy już nadpłat.

    A, i to nie jest cashback.

    AK

  • 3. Data: 2013-02-10 22:08:03
    Od: "Rafal" <b34ever@@gmail.com>

    Ale może ktoś inny skorzysta.

    Swoją drogą ciekawe, że banksterzy z Citi nazwali to cashbackiem??

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości grup
    .net...

  • 4. Data: 2013-02-11 09:49:20
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2013 17:58:04 UTC+1 użytkownik Rafal napisał:
    > Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:
    >
    > Akcja trwa do 30.04.2013. Max kwota zwrotów na osobę 100 zł.
    >
    > https://www.online.citibank.pl/formularz/konkurs/cas
    hback/

    Ktoś przerabiał zwrot nadpłaty za faktury z UPC? ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2013-02-11 12:59:36
    Od: Aleksander <j...@g...com>

> [...]
    > Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:
    >

    > Akcja trwa do 30.04.2013. Max kwota zwrotów na osobę 100 zł.

    W poprzedniej edycji działało

  • 6. Data: 2013-02-12 13:37:45
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 09:49:20 UTC+1 użytkownik luc napisał:

    > Ktoś przerabiał zwrot nadpłaty za faktury z UPC? ;-)

    No właśnie, to jest ciekawy temat. Na archiwalnej stronie Aster jest informacja jak
    to zrobić i nie jest to specjalnie skomplikowane:

    http://www.aster.pl/baza-wiedzy/faq/

    Pytanie czy po wchłonięciu przez UPC procedura się nie zmieniła.

    Próbowałem dodzwonić się na infolinię UPC ale okazało się że jestem ochnasty w
    kolejce i po kilku minutach dałem sobie spokój.

  • 7. Data: 2013-02-12 17:54:51
    Od: j...@g...com

> [...]
    > Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:
    >

    > Akcja trwa do 30.04.2013. Max kwota zwrotów na osobę 100 zł.

    Piasłem powyżej że UPC działa ,chyba że nie wydrukują kody 2D na fakturze.

  • 8. Data: 2013-02-12 20:59:40
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    Cześć,

    > Citibank ponownie wznowił akcję z 10% cashback za płatność FotoKasą:

    Czy ktoś może potwierdzić czy na fakturach z PGNiG ma kody 2D?
    I ewentualnie pod jaki region PGNiG (lub miasto) podlega?

    Ja mam rachunki za gaz z dolnośląskiego PGNiG i na fakturze mam tylko zwykły
    kod paskowy.
    Dzwoniłem nawet na infolinię, ale miła pani twierdziła, że tak jak jest jest
    dobrze i na tą chwilę nie da się otrzymać faktury z kodem 2D.

    A może ktoś mógłby podać co jest zakodowane w kodzie 2D na fakturze z PGNiG?
    Kod paskowy przenosi jakąś informację numeryczną, może da się na jego
    podstawie wygenerować odpowiedni kod 2D?

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 9. Data: 2013-02-12 21:32:45
    Od: marysz <m...@g...com>

    > A może ktoś mógłby podać co jest zakodowane w kodzie 2D na fakturze z PGNiG?
    >
    > Kod paskowy przenosi jakąś informację numeryczną, może da się na jego
    >
    > podstawie wygenerować odpowiedni kod 2D?

    Barkod zawiera nr ewidencyjny, kwotę i nr faktury, Nie ma nr rachunku i nazwy
    odbiorcy (które są zawarte w kodzie QR ). Można sobie wygenerować kod QR.

  • 10. Data: 2013-02-13 07:52:38
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 20:59:40 UTC+1 użytkownik Bartnick napisał:
> [...]
    > Kod paskowy przenosi jakąś informację numeryczną, może da się na jego
    > podstawie wygenerować odpowiedni kod 2D?

    U mnie sa, region: Karpacki Oddział Handlowy siedziba w Tarnowie.
    Nie pamietam, co dokladnie bylo na kodzie gazowni, ale dzis placilem fotokasa TPSA i
    tam jest nr rachunku odbiorcy, kwota i nr FV

    --
    pozdr.
    ls