  • 11. Data: 2013-02-13 11:58:10
    Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W UPC jak zwykle burdello.

    Tylko w fakturze za grudzień 2012 jest QR kod na potrzeby płatności fotokasą. W
    najnowszych fakturach już go nie ma. W regulaminie nic nie piszą o tym za jaki
    miesiac na być faktura, więc mam nadzieje że płatność za fakturę grudniową również
    łykną, chociaż w tytule przelewu jest podany miesiąc płatności.

    Jeśli chodzi o zwrot nadpłaty to jest możliwy po wypełnieniu formularza kontaktowego
    na stronie. Trzeba podać numer konta, kwotę i dołaczyć dowody wykonanych wpłat.
    Trochę to potrwa, ale zwrot będzie. Tako rzecze infolinia.

  • 12. Data: 2013-02-13 12:04:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 2013-02-12 21:32, marysz wrote:

    > Barkod zawiera nr ewidencyjny, kwotę i nr faktury, Nie ma nr rachunku i nazwy
    odbiorcy (które są zawarte w kodzie QR ). Można sobie wygenerować kod QR.

    No nie wiem. Jak skanowalem Sprytnym zwykly kod kreskowy z PGNiG i byly
    wszystkie informacje do przeprowadzenia platnosci - od razu tez
    wyswietlalo ktory to oddzial PGNiG i za co to zaplata.

  • 13. Data: 2013-02-13 12:09:56
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    A tak na marginesie: czy w citi da się juz pobrać potwierdzenie dla przelewu fotokasą
    wykonanego z karty kredytowej? Kiedyś był o tym wątek na grupie, ale z tego co
    pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się
    zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.

  • 14. Data: 2013-02-13 12:27:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 02:58:10 -0800 (PST), marek.h napisał(a):

    > W UPC jak zwykle burdello.

    Bordello bum bum to jest w twoim poście. Zawijaj wiersze ręcznie, jeśli
    inaczej nie umiesz.

    > Tylko w fakturze za grudzień 2012 jest QR kod na potrzeby płatności fotokasą. W
    najnowszych fakturach już go nie ma.

    Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.

    > mam nadzieje że płatność za fakturę grudniową również łykną

    Łykną.

    AK

  • 15. Data: 2013-02-13 12:35:28
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 12:09:56 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
> [...]
    co pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się

    Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
    Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2013-02-13 12:36:58
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-13 11:58, marek.h napisał(a):
> [...]
    > wykonanych wpłat. Trochę to potrwa, ale zwrot będzie. Tako rzecze infolinia.

    Czy Citi się o tym nie dowie? Czy w regulaminie nie ma nic o zwrotach
    zapłaconych rachunków?

    --
    TrzyLinie

  • 17. Data: 2013-02-13 12:46:46
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 12:27:14 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
    > Dnia Wed, 13 Feb 2013 02:58:10 -0800 (PST), marek.h napisaďż˝(a):

    > Bordello bum bum to jest w twoim po�cie. Zawijaj wiersze r�cznie, je�li
    >
    > inaczej nie umiesz.

    Nie używam dedykowanego czytnika, używam grup googlowych więc jeśli masz jakieś
    pretensje to raczej do nich, nie do mnie... Ze swojej strony postaram się pilnować
    formatowania, przynajmniej w takim zakresie w jakim mam na to wpływ i świadomość.

    fotokasďż˝. W najnowszych fakturach juďż˝ go nie ma.

    > Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.

    Czy to że jest u Ciebie ma znaczyć że jest wszędzie? Najwyraźniej są grupy klientów u
    których kod się nie pojawia.

  • 18. Data: 2013-02-13 12:47:07
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 12:35:28 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> [...]
    zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.

    > Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
    > Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu

    Pobieraja za to jakas prowizje?

    --
    pozdr.
    ls

  • 19. Data: 2013-02-13 12:54:38
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2013 12:47:07 UTC+1 użytkownik ls napisał:

> [...]
    co pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się

    Infolinia twierdzi że dla przelewów z karty, dla których nie mozna tego pobrać
    bezposrednio z systemu transakcyjnego, takiej opłaty nie pobierają.

  • 20. Data: 2013-02-14 14:03:55
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 13 Feb 2013 03:46:46 -0800 (PST), marek.h napisał(a):

    > Nie używam dedykowanego czytnika, używam grup googlowych więc jeśli masz jakieś
    pretensje to raczej do nich

    Używasz ich z pistoletem przy głowie?

    > Ze swojej strony postaram się pilnować formatowania, przynajmniej w takim zakresie
    w jakim mam na to wpływ i świadomość.

    Nie dostrzegam starań - na wciskanie Entera raczej masz wpływ.

    > Czy to że jest u Ciebie ma znaczyć że jest wszędzie?

    Czy to, że u ciebie nie ma, ma znaczyć, że nie ma go nigdzie? Napisałeś
    ogólnie, więc sprostowałem.

    AK