-
11. Data: 2013-02-13 11:58:10
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: "marek.h" <m...@g...com>
W UPC jak zwykle burdello.
Tylko w fakturze za grudzień 2012 jest QR kod na potrzeby płatności fotokasą. W
najnowszych fakturach już go nie ma. W regulaminie nic nie piszą o tym za jaki
miesiac na być faktura, więc mam nadzieje że płatność za fakturę grudniową również
łykną, chociaż w tytule przelewu jest podany miesiąc płatności.
Jeśli chodzi o zwrot nadpłaty to jest możliwy po wypełnieniu formularza kontaktowego
na stronie. Trzeba podać numer konta, kwotę i dołaczyć dowody wykonanych wpłat.
Trochę to potrwa, ale zwrot będzie. Tako rzecze infolinia.
-
12. Data: 2013-02-13 12:04:10
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: neoniusz <n...@j...org>
On 2013-02-12 21:32, marysz wrote:
>> A może ktoś mógłby podać co jest zakodowane w kodzie 2D na fakturze z PGNiG?
>>
>> Kod paskowy przenosi jakąś informację numeryczną, może da się na jego
>>
>> podstawie wygenerować odpowiedni kod 2D?
>>
>
> Barkod zawiera nr ewidencyjny, kwotę i nr faktury, Nie ma nr rachunku i nazwy
odbiorcy (które są zawarte w kodzie QR ). Można sobie wygenerować kod QR.
>
No nie wiem. Jak skanowalem Sprytnym zwykly kod kreskowy z PGNiG i byly
wszystkie informacje do przeprowadzenia platnosci - od razu tez
wyswietlalo ktory to oddzial PGNiG i za co to zaplata.
-
13. Data: 2013-02-13 12:09:56
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: "marek.h" <m...@g...com>
A tak na marginesie: czy w citi da się juz pobrać potwierdzenie dla przelewu fotokasą
wykonanego z karty kredytowej? Kiedyś był o tym wątek na grupie, ale z tego co
pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się
zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.
-
14. Data: 2013-02-13 12:27:14
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Wed, 13 Feb 2013 02:58:10 -0800 (PST), marek.h napisał(a):
> W UPC jak zwykle burdello.
Bordello bum bum to jest w twoim poście. Zawijaj wiersze ręcznie, jeśli
inaczej nie umiesz.
> Tylko w fakturze za grudzień 2012 jest QR kod na potrzeby płatności fotokasą. W
najnowszych fakturach już go nie ma.
Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.
> mam nadzieje że płatność za fakturę grudniową również łykną
Łykną.
AK
-
15. Data: 2013-02-13 12:35:28
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: luc <b...@g...net>
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:09:56 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
> A tak na marginesie: czy w citi da się juz pobrać potwierdzenie dla przelewu
fotokasą wykonanego z karty kredytowej? Kiedyś był o tym wątek na grupie, ale z tego
co pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się
zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.
Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu
pzdrwm
luc
'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)
-
16. Data: 2013-02-13 12:36:58
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: TrzyLinie <t...@o...pl>
W dniu 2013-02-13 11:58, marek.h napisał(a):
> Jeśli chodzi o zwrot nadpłaty to jest możliwy po wypełnieniu formularza
> kontaktowego na stronie. Trzeba podać numer konta, kwotę i dołaczyć dowody
> wykonanych wpłat. Trochę to potrwa, ale zwrot będzie. Tako rzecze infolinia.
Czy Citi się o tym nie dowie? Czy w regulaminie nie ma nic o zwrotach
zapłaconych rachunków?
--
TrzyLinie
-
17. Data: 2013-02-13 12:46:46
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: "marek.h" <m...@g...com>
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:27:14 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
> Dnia Wed, 13 Feb 2013 02:58:10 -0800 (PST), marek.h napisaďż˝(a):
>
> > W UPC jak zwykle burdello.
>
> Bordello bum bum to jest w twoim po�cie. Zawijaj wiersze r�cznie, je�li
>
> inaczej nie umiesz.
>
Nie używam dedykowanego czytnika, używam grup googlowych więc jeśli masz jakieś
pretensje to raczej do nich, nie do mnie... Ze swojej strony postaram się pilnować
formatowania, przynajmniej w takim zakresie w jakim mam na to wpływ i świadomość.
>
> > Tylko w fakturze za grudzie� 2012 jest QR kod na potrzeby p�atno�ci
fotokasďż˝. W najnowszych fakturach juďż˝ go nie ma.
>
> Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.
>
Czy to że jest u Ciebie ma znaczyć że jest wszędzie? Najwyraźniej są grupy klientów u
których kod się nie pojawia.
-
18. Data: 2013-02-13 12:47:07
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: ls <l...@w...pl>
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:35:28 UTC+1 użytkownik luc napisał:
> W dniu środa, 13 lutego 2013 12:09:56 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
>
> > A tak na marginesie: czy w citi da się juz pobrać potwierdzenie dla przelewu
fotokasą wykonanego z karty kredytowej? Kiedyś był o tym wątek na grupie, ale z tego
co pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się
zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.
>
> Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
> Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu
Pobieraja za to jakas prowizje?
--
pozdr.
ls
-
19. Data: 2013-02-13 12:54:38
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: "marek.h" <m...@g...com>
W dniu środa, 13 lutego 2013 12:47:07 UTC+1 użytkownik ls napisał:
> W dniu środa, 13 lutego 2013 12:35:28 UTC+1 użytkownik luc napisał:
>
> > W dniu środa, 13 lutego 2013 12:09:56 UTC+1 użytkownik marek.h napisał:
>
> >
>
> > > A tak na marginesie: czy w citi da się juz pobrać potwierdzenie dla przelewu
fotokasą wykonanego z karty kredytowej? Kiedyś był o tym wątek na grupie, ale z tego
co pamiętam rozwiązaniem było zamówienie papierowego potwierdzenia. Czy coś się
zmieniło? Bo wyklikać tego nie mogę.
>
> >
>
> > Wyklikasz, tylko w innym miejscu:
>
> > Kontakt z bankiem - Zamów dokumenty bankowe - Potwierdzenie przelewu
>
>
>
> Pobieraja za to jakas prowizje?
>
>
Infolinia twierdzi że dla przelewów z karty, dla których nie mozna tego pobrać
bezposrednio z systemu transakcyjnego, takiej opłaty nie pobierają.
>
> --
>
> pozdr.
>
> ls
-
20. Data: 2013-02-14 14:03:55
Temat: Re: Powrót cashback w FotoKasie
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Wed, 13 Feb 2013 03:46:46 -0800 (PST), marek.h napisał(a):
>> Bordello bum bum to jest w twoim po�cie. Zawijaj wiersze r�cznie, je�li
>> inaczej nie umiesz.
> Nie używam dedykowanego czytnika, używam grup googlowych więc jeśli masz jakieś
pretensje to raczej do nich
Używasz ich z pistoletem przy głowie?
> Ze swojej strony postaram się pilnować formatowania, przynajmniej w takim zakresie
w jakim mam na to wpływ i świadomość.
Nie dostrzegam starań - na wciskanie Entera raczej masz wpływ.
>>> W najnowszych fakturach juďż˝ go nie ma.
>> Jak nie ma, jak jest? Przynajmniej - ja mam.
> Czy to że jest u Ciebie ma znaczyć że jest wszędzie?
Czy to, że u ciebie nie ma, ma znaczyć, że nie ma go nigdzie? Napisałeś
ogólnie, więc sprostowałem.
AK