  • 11. Data: 2015-01-12 21:24:17
    Temat: Re: Powrót kuponów na allegro, tym razem... 10 zł
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Witam. Czy ja wiem, czy to spam? Od lat jestem na tej grupie, gdybym był świeżakiem
    to jeszcze można o to posądzać. W dodatku ja nie sprzedaje tych kuponów na allegro
    hehe. Jak kolega wyżej zauważył przydają się one gdy trzeba gdzieś zrobić obrót
    kartą, np w tabletowym BNP.

    Pozdrawiam, jakdorobic.com

  • 12. Data: 2015-01-13 00:31:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum.html

    > 1 lub 3, jak wolisz.

    IMO forum w internecie to coś takiego:

    http://www.forum-bankowe.pl/

    a tu mamy grupy dyskusyjne, które od biedy można
    podczepić pod ogólne określenie 'forum', ale IMO
    takie podczepianie wprowadza w błąd -- dlatego
    IMO nie należy grupy dyskusyjnej (pbb czy innej)
    określać tym słowem. Jak zauważysz bez trudu -- ludzie
    zwykle używają określenia 'grupa dyskusyjna' oraz
    określenia 'Usenet' w wiadomym kontekście, nie
    zaś określenia 'forum'.

    IMO słowo 'forum' warto zarezerwować dla tego
    czegoś, co można znaleźć pod ww. linkiem.

    -=-

    IMO nie warto brać do serca zbyt ostro wiadomego ;)
    słowa z wypowiedzi Neoniusza:

    "neoniusz" m8umnm$pa9$...@n...news.atman.pl...

    > To nie jest forum idioto :D

    Sam Neoniusz postawił po tym słowie stosowną emotkę. :)

    Inne przykłady dobre dla słowa forum:

    http://forum.gazeta.pl/forum/f,383,Banki.html
    http://ocenbank.pl/forum/
    http://bankforum.pl/
    http://forum-ebank.pl/

    IMO podciągając grupy dyskusyjne pod słowo 'forum' -- postawimy
    krok w kierunku swoistego samobójstwa. Tedy ;) ostańmy (drogie
    Siostry) przy rozdzielaniu -- 'grupa dyskusyjna' to nie 'forum'.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zaczęło się od pomylenia grupy i kończyć chcesz
    pomyleniem, kierując odpowiedź na grupę 'pl.test'?

  • 13. Data: 2015-01-13 01:11:03
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-01-12 o 09:00, ls pisze:

    > Nie ma sie co pienic:
    > Wykorzystujac kupon wybierasz cos za 50zl, kosztuje Cie to 40zl.
    > Jak masz konto w BNP wraz z wiadomym tabletem (lub bez), oszczedzasz dodatkowo 3%.
    > Czyz zycie nie jest piekne?

    Nie jest :)
    Chciałem coś kupić mobilnie korzystając z w/w bonusa
    i za każdym razem przy wyborze płatności za pośrednictwem PayU
    - płatność anulowana :]

    Dopiero przy wyborze w mobilnym allegro płatności kartą - dokonało się
    - oczywiście płatność realizowana przez PayU
    i tą samą kartą która jest podpieta w PayU

    No cóż za 10 zeta zostałem testerem ... choć wolałem wcześniej za 20 ;)

    Pozdro

  • 14. Data: 2015-01-13 03:37:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m91nqn$kd6$...@n...news.atman.pl

    > Nie jest :)

    Mam odmienne zdanie.

    -=-

    Może warto było kupić na raty? ;)
    Ja mógłbym kupić mleko, ;) ale nie 250 litrów naraz.
    (więc ratalne płacenie odpada)

    -=-

    Mógłbym też kupić trochę kwasku cytrynowego (40 gr_oszy za
    20 gr_amów) płacąc za każdą torebeczkę oddzielnie gadzią kartą.
    (2,30 pln otrzymywałbym w formie cofki)

    -=-

    Widzę, że źle kupiłem maty (płaciłem 2x26 pln, na rachunku
    jest 2x29 pln) na Allegro. Należało odliczyć podatki (około
    20 pln) oraz kupon (też 20 pln) po czym sprzedać jedną matę
    za 20 pln, zarabiając na tym 8 pln...

    Ale ja (w odróżnieniu do/od Ciebie) uważam, iż życie jest
    piękne, tedy staram się o nawrócenie i mądrzejsze kupowanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2015-01-13 04:01:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    W imieniu Alfreda:

    "Alf/red/" m907g6$dfk$...@n...news.atman.pl

    On 12/01/15 08:48, Michal Tyrala wrote:
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum.html

    Nie po raz pierwszy język polski (a SJP
    w szczególności) nie nadąża za internetem.

    --
    Alf/red/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2015-01-13 18:57:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2015 00:31:30 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > IMO forum w internecie to coś takiego:
    >
    > http://www.forum-bankowe.pl/

    I od tego miejsce wymiany pogladow (np usenet) przestało być forum?
    Bo paru nieuków używa słów, których znaczenia nie rozumie? (Tak, tu jest
    problem, a nie w SJP).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 17. Data: 2015-01-13 19:32:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.01.2015 o 18:57, Michal Tyrala pisze:

    > I od tego miejsce wymiany pogladow (np usenet) przestało być forum?
    > Bo paru nieuków używa słów, których znaczenia nie rozumie? (Tak, tu jest
    > problem, a nie w SJP).

    Haha, nastepny, ktory stara sie byc madrzejszy niz papiez i broni
    idiotow. Jak ktos nazywa usenet FORUM to na bank nie ma na mysli "na tym
    forum", w znaczeniu, ktore masz na mysli, "1 lub 3, jak wolisz" (i nie
    wiem, kogo nazywasz nieukiem - jesli przypadkiem mnie to dodam -
    baranie). Gdy ktos uzywa grup przez groups.google.com to dla niego to
    zadne grupy tylko wlasnie forum, bo dostepu do grup nie umie sobie nawet
    skonfigurowac - gdyby umial to nie nazywalby ich forami.

    I ty tez jestes genialny robiac FUT na pl.test. Brawo.

  • 18. Data: 2015-01-13 19:46:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > I od tego miejsce wymiany pogladow (np usenet) przestało być forum?

    Nie.

    > Bo paru nieuków używa słów, których znaczenia nie rozumie?

    SJP nie może narzucać znaczenia słów powstających niejako samoistnie.
    Może klasyfikować, porządkować, stabilizować odmianę itp., ale IMO
    nie może narzucać ludziom znaczenia słów. Język kieruje się swoimi
    prawami i w pewnym sensie żyje.

    > (Tak, tu jest problem, a nie w SJP).

    Nie ,,paru nieuków'' -- utarło się całkiem nieźle rozróżnianie 'forum'
    i 'grupa dyskusyjna'. IMO SJP mógłby dorosnąć do rzeczywistości. Sprawdź
    (najlepiej na grupach dyskusyjnych) jak często pada określenie 'grupa
    dyskusyjna' a jak często pada określenie 'forum' w wiadomym kontekście.
    Tak zwany ogół ludzi rozróżnia -- dlaczego zatem SJP miałby zacierać różnicę?
    Język stanie się uboższy, gdy będziemy zacierali granice użycia słów. Nawet
    może okazać się ów język nieprzydatnym do komunikacji międzyludzkiej, gdy
    będziemy skutecznie (wytrwale) zacierali granice użycia słów rysujące się
    samoczynnie/samoistnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-01-13 19:49:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" m93ocn$acf$...@n...news.atman.pl
    >W dniu 13.01.2015 o 18:57, Michal Tyrala pisze:

    > I ty tez jestes genialny robiac FUT na pl.test. Brawo.

    Michal Tyrala kieruje rozmowę na pl.test w celu niekomplikowania. ;)
    Czyniąc tak dba o klarowność dyskusji. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2015-01-14 08:05:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2015 19:32:55 +0100, neoniusz wrote:
> [...]
    > forum", w znaczeniu, ktore masz na mysli, "1 lub 3, jak wolisz" (i nie
    > wiem, kogo nazywasz nieukiem - jesli przypadkiem mnie to dodam -

    Miło, że mnie upewniasz, że mentalnie się różnimy.