  • 21. Data: 2010-05-11 13:27:36
    Temat: Re: Pozorne awarie e-banków
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 11 May 2010 08:08:55 -0500, witek napisał(a):

    > a ktoś gwarantował jego bezawaryjną pracę?

    Zawarłem umowę z bankiem, bank się z niej nie wywiązuje. To jest
    niezgodność towaru z umową. Jak kupisz spleśniały serek w sklepie, to
    sprzedawca ma cię odesłać na drzewo i mówić, że nikt nie gwarantował, że
    będzie świeży?
    --
    marcin

  • 22. Data: 2010-05-11 15:46:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Zawarłem umowę z bankiem, bank się z niej nie wywiązuje.

    To moze przeczytaj umowe, ktorą zawarles z bankiem zanim zaczniej
    twierdzic, ze bank sie z niej nie wywiazuje.

    > To jest
    > niezgodność towaru z umową.

    A jaki towar kupiles w banku?

    > Jak kupisz spleśniały serek w sklepie, to
    > sprzedawca ma cię odesłać na drzewo i mówić, że nikt nie gwarantował, że
    > będzie świeży?

    Mylisz pojecia i dyskutujesz o czyms czego nawet nie przeczytales.

  • 23. Data: 2010-05-11 20:00:55
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > wyglada na to ze tak.
    No to nie rozumiem, dlaczego wszyscy narzekający nie mogli zlecić
    takiego przelewu wcześniej do wykonania na 10...
    Jedyne wytłumaczenie jest takie, że środki wpłynęłyby 10, a mbank nie
    ponawia niewykonanych zleceń.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin