  • 1. Data: 2009-08-04 18:24:44
    Temat: Pozostało mi kilkadziesiąt tysięcy kredytu hipotecznego. Oddać czy na lokate ? Gdzie ?
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Witam, zakończyłem budowę i pozostało mi 80tys zł

    oprocentowanie mojego kredytu to wibor3M +0,65% (pekao)

    Czy zrezygnować z tej kasy aneksem do umowy czy wrzucić na lokatę ? Jeśli
    tak to gdzie proponujecie?

    Jestem humanistą, nie znam się na pieniądzach (: - poradźcie coś !!

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2009-08-04 18:29:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@m...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > tak to gdzie proponujecie?
    >

    > Jestem humanistą, nie znam się na pieniądzach (: - poradźcie coś !!

    Na lokatę nie będzie się opłacać. Chyba że korzystasz z ulgi odsetkowej na
    tym kredycie, to wtedy może da się uzyskac jakąś niewielką rentowność.

    A może jakieś akcje albo fundusze akcyjne?

  • 3. Data: 2009-08-04 19:06:49
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > A może jakieś akcje albo fundusze akcyjne?

    Tiaaa, akcje w trandzie spadkowym... Widzę że nagonka na fundsy akcyjne się
    zaczęła, znak że pora na zwałę na giełdach.
    Jesli chcesz rozsądnie zainwestować te pieniądze, proponuję jakiś fundusz
    obligacji dolarowych, (choćby ten z mBanku), na święta będziesz miał ładny
    procent zysku.

    --
    AS

  • 4. Data: 2009-08-04 19:07:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A może jakieś akcje albo fundusze akcyjne?

    Komuś kto się nie zna na pieniądzach polecasz fundusze akcyjne ? Równie
    dobrze może wszystko "zainwestować" w lotto :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-08-04 19:08:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > obligacji dolarowych, (choćby ten z mBanku), na święta będziesz miał ładny

    to niby dolar jest w trendzie wzrostowym?

    mimo wszystko akcje, najlepiej WIG20...i oczywiście nie cała kwota,
    część wpłać na jakieś KO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-08-04 19:19:20
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > to niby dolar jest w trendzie wzrostowym?

    W ub. roku kupowałem na wakacyjny wyjazd w kantorze po 2.05. Dziś ten sam
    kawałek papieru kosztuje 2.90. Uważasz to za jaki trend?

    --
    AS

  • 7. Data: 2009-08-04 19:44:34
    Od: Oczko <o...@i...pl>

    On Tue, 4 Aug 2009 20:24:44 +0200, "marek" <m...@m...ma> wrote:

    >Czy zrezygnować z tej kasy aneksem do umowy czy wrzucić na lokatę ? Jeśli
    >tak to gdzie proponujecie?

    KO w Eurobanku. 75k na 5 RO by uniknac belki, reszta na dwie
    samoodnawiajace sie lokaty 6% po 2168 na 7 dni z odsetkami
    splywajacymi na KO. Unikaj funduszy akcji, na jesien lub nawet
    wczesniej duza korekta, byc moze z testowaniem lutowych dolkow.

    --
    Oczko

  • 8. Data: 2009-08-04 20:06:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 4 Aug 2009 21:19:20 +0200, "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >W ub. roku kupowałem na wakacyjny wyjazd w kantorze po 2.05. Dziś ten sam
    >kawałek papieru kosztuje 2.90. Uważasz to za jaki trend?

    No to wtedy można było kupić obligacje dolarowe. Uważasz, że od tego czasu się
    nic nie wydarzyło?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 9. Data: 2009-08-04 20:10:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obligacji dolarowych, (choćby ten z mBanku), na święta będziesz miał ładny

    Oczywiście. Akcje będzie należało zakupić kiedy WIG20 będzie znowu powyżej
    3000!

  • 10. Data: 2009-08-04 20:12:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Komuś kto się nie zna na pieniądzach polecasz fundusze akcyjne ? Równie
    > dobrze może wszystko "zainwestować" w lotto :)

    Co Ty mówisz. Pieniądz długoterminowy, inwestycja bez skakania z funduszu w
    fundusz. Zawsze znajdzie się dobry moment na wyjście. IMO fundusz akcyjny to
    bardzo dobra propozycja.