  • 1. Data: 2005-05-25 10:23:36
    Temat: Pozwolenie na kolejny kredyt
    Od: "Jahro " <j...@g...pl>

    Witam,
    Chcialem wziąść kolejny kredyt mieszkaniowy w innym banku niż wziąłem ten
    poprzedni. W umowie mam paragraf mówiący że powinienem wystąpić do "mojego"
    banku o pozwolenie na wzięcie kredytu w innym banku.
    Czy muszę występowac o takie pozwolenie?
    Czy razem z podaniem o pozwolenie powinienem dołączyć moją aktualne zarobki
    (od czasu brania poprzedniego kredytu moja zdolność kredytowa się zmieniła)?

  • 2. Data: 2005-05-25 10:27:19
    Temat: Re: Pozwolenie na kolejny kredyt
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jahro said the following On 2005-05-25 12:23:
> [...]
    > banku o pozwolenie na wzięcie kredytu w innym banku.
    > Czy muszę występowac o takie pozwolenie?
    Erm. Uważasz, że umowa, którą podpisałeś, Cie nie obowiązuje czy jak ?
    NIe rozumiem.

    > Czy razem z podaniem o pozwolenie powinienem dołączyć moją aktualne zarobki
    > (od czasu brania poprzedniego kredytu moja zdolność kredytowa się zmieniła)?

    To już musisz się spytac w banku.

    KJ

  • 3. Data: 2005-05-25 10:54:07
    Od: "Jahro " <j...@g...pl>

    > Erm. Uważasz, że umowa, którą podpisałeś, Cie nie obowiązuje czy jak ?
    > NIe rozumiem.

    Obowiązuje jak najbardziej. Aczkolwiek staram się dla siebie wybrać najlepszą
    opcję. W umowie jest napisane że bank przy niespełnieniu warunków MOŻE
    odstąpić od umowy - ale wtedy "biorę kredyt" i idę gdzie indziej.

  • 4. Data: 2005-05-25 11:28:40
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Jahro wrote:
> [...]
    > (od czasu brania poprzedniego kredytu moja zdolność kredytowa się zmieniła)?

    Jeśli nie spłaciłeś pierwszego kredytu mieszkaniowego to musisz iść do
    "swojego" banku o pozwolenie.

    Jesli natomiast już go spłaciłeś (a chyba tak jest, bo po co komu 2
    kredyty mieszkaniowe jednocześnie?) to nie musisz iść, bo i po co?

    reik.

  • 5. Data: 2005-05-25 11:37:32
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-25 Remigiusz Babicz napisał(a);

    > a chyba tak jest, bo po co komu 2
    > kredyty mieszkaniowe jednocześnie?

    Chce kupic kolejne "od razu pod wynajem", albo ma bardzo atrakcyjna
    oferte? Jest pare mozliwosci.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com