  • 11. Data: 2008-11-30 19:54:07
    Temat: Re: Pożyczka bez zaświadczeń?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 20:40, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Nie musi sie przyznawać :)
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Czyli co ? Sfałszuje zaświadczenie o zatrudnieniu ?

  • 12. Data: 2008-11-30 19:55:00
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Lis, 19:56, s...@m...com wrote:

    > Provident
    >
    > --

    Te, Wujek Dobra Rada...;-)

  • 13. Data: 2008-11-30 20:01:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Nie musi sie przyznawać :)
    W bodajże multi jest wyraźne pytanie: czy w ciągu 5 lat prowadziłem DG.
    Odpowiedź nie (gdy się ją prowadzi) to jest poświadczenie nieprawdy ...
    KJ

  • 14. Data: 2008-11-30 20:49:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 11:54:07 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):

    > Czyli co ? Sfałszuje zaświadczenie o zatrudnieniu ?

    Mówimy o kredycie na oświadczenie, a nie zaświadczenie. Oświadczyć możesz
    nawet, że wynalazłeś bombe atomową.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2008-11-30 20:54:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Mówimy o kredycie na oświadczenie, a nie zaświadczenie. Oświadczyć możesz
    > nawet, że wynalazłeś bombe atomową.

    Ale wiesz co to "poświadczenie nieprawdy"?
    KJ

  • 16. Data: 2008-11-30 22:23:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 21:54:13 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale wiesz co to "poświadczenie nieprawdy"?

    A Ty wiesz? :) Główny sens tego oświadczenia jest taki, że obiecujesz, że
    będziesz miał co miesiąc siano na zapłacenie raty. Poświadczenie nieprawdy
    nastąpi tylko wtedy, kiedy wiesz, że nie będziesz miał, a mimo to takie
    oświadczenie napiszesz.

    --
    best regards,
    scream

  • 17. Data: 2008-12-01 14:12:10
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 08:28:26 +0100, Nod napisał(a):

    > Prowadze działalność gospodarczą od maja tego roku i nie mam innych
    > dochodów. Czy dostane gdzieś kredyt (ok. 3000zl) bez zaświadczeń?
    > W mBanku powiedzieli mi, że jeśli prowadze firme mniej niż rok to nigdzie
    > nie dostanę z racji, że nie mam dokumentu o zarobku z US.
    > Firma zarejestrowana na ryczałcie (zwolnienie z VAT), jedynym dokumentem w
    > tym przypadku sa wpłaty do zus?

    W Lukasie, tylko musisz oświadczyć ile zarabiasz, podajesz średnią z 3
    ostatnich miesięcy. Całość jak w reklamie - w 15 minut masz gotówkę w ręku.
    Tylko procent niemały.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 18. Data: 2008-12-01 15:37:16
    Od: "Nod" <p...@g...com>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:5mjwhq0ojz8k$.ab90zmjwrqdi$.dlg@40tude.net...

    > W Lukasie, tylko musisz oświadczyć ile zarabiasz, podajesz średnią z 3
    > ostatnich miesięcy. Całość jak w reklamie - w 15 minut masz gotówkę w
> [...]

    własnie czytam na http://www.lukasbank.pl/oferta_kredyt_got_dokum.asp że
    jednak musze przedstawić:
    "prowadzący działalność gospodarczą:
    kserokopia* wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenie
    z ZUS o niezaleganiu ze składkami oraz zaświadczenie z US o niezaleganiu z
    podatkami oraz zaświadczenie z US o uzyskanym dochodzie/przychodzie w
    okresie ostatnich 6 miesięcy"

    Skok stefczyka ma chyba pożyczki "na słowo", co o tym sądzicie?

    --
    Pozdrawiam,
    Nod

  • 19. Data: 2008-12-01 15:52:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nod pisze:

> [...]
    > z ZUS o niezaleganiu ze składkami oraz zaświadczenie z US o niezaleganiu z
    > podatkami oraz zaświadczenie z US o uzyskanym dochodzie/przychodzie w

    To bardzo ciekawe skąd US ma wiedzieć, jaki miałeś dochód w ciągu
    ostatnich 6 miesięcy i czy nie zalegasz z podatkami. Rozumiem, że
    żądanie takie oznacza żądanie przeprowadzenia kontroli skarbowej?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2010-02-17 21:00:01
    Od: "torpeda" <torpeda122@WYTNIJ_TOo2.pl>