  • 1. Data: 2005-10-19 10:02:16
    Temat: Pożyczka chwilówka
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Witam
    Tak się złożyło, że potrzebuję pożyczyć 200-300zł. do 10-go. Może znacie Pańsstwo
    jakąś firmę, gdzie można byłoby to zrobić najtaniej... SKOK, Bank Pocztowy, Lukas
    Bank, Provident, Halo-Gotówka???
    Kiedyś miałem konto w PKO BP - bez problemu mogłem skorzystać z debetu na koncie. Coś
    mnie podkusiło i zmnieniłem konto na mBank, że niby tańszy i lepszy. Od nowa muszę
    czekać conajmniej 6 miesięcy aby starać się o kredyt odnawialny.

    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl

  • 2. Data: 2005-10-19 10:56:53
    Temat: Re: Pożyczka chwilówka
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    Pańsstwo jakąś firmę, gdzie można byłoby to zrobić najtaniej... SKOK, Bank
    Pocztowy, Lukas Bank, Provident, Halo-Gotówka???

    Provident omijaj! Będziesz musiał oddać 600.

    Grzexs

  • 3. Data: 2005-10-19 11:15:01
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Piotr Grela (interpio) napisał(a):
    > Witam
    > Tak się złożyło, że potrzebuję pożyczyć 200-300zł. do 10-go.

    sasiad, rodzina?

    --
    elephanto

  • 4. Data: 2005-10-20 04:00:43
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

    > sasiad, rodzina?
    >
    > --
    > elephanto

    W sumie byłoby najprościej i najtaniej ale...

  • 5. Data: 2005-10-21 14:55:30
    Od: "majcher" <m...@t...net>

    Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:dj55bs$jrs$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...]

    lombard - za 200 zł zapłacisz do 10 ok 28 zl odsetek