  • 1. Data: 2006-03-27 21:11:57
    Temat: Praca doktorska
    Od: "justinnn" <j...@p...onet.pl>

    Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly celem
    wymiany informacji i pomocy

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-27 21:31:34
    Temat: Re: Praca doktorska
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-03-27 23:11, osobnik justinnn stwierdził, iż:
    > Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly celem
    > wymiany informacji i pomocy

    Won.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-03-27 21:33:15
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly celem
    >wymiany informacji i pomocy

    Tu znajdziesz wszystko, czego Ci trzeba. Przede wszystkim materiały źródłowe.
    http://skocz.pl/bdmh
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2006-03-27 22:02:26
    Od: buraxta <b...@g...com>

    justinnn wrote:
    > Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly celem
    > wymiany informacji i pomocy

    Zamiast pisać po raz n-ty tą samą prośbę na grupę wzięłabyś się do
    roboty lepiej.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2006-03-27 22:04:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    justinnn napisał(a):
    > Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly celem
    > wymiany informacji i pomocy

    Dla dobra ludzkosci lepiej nigdy nie koncz tej pracy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2006-03-27 22:40:18
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    buraxta napisał(a):

    > Zamiast pisać po raz n-ty tą samą prośbę na grupę wzięłabyś się do
    > roboty lepiej.

    tak i nauczyłbyś się pisać po polsku, bo czarno widzę ten doktorat

  • 7. Data: 2006-03-27 23:38:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    justinnn [###j...@p...onet.pl.###] napisał:
    > Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly
    celem
    > wymiany informacji i pomocy

    Jak rozumiem temat, na jaki owe osoby pisały swą pracę doktorską jest
    Ci już zupełnie obojętny. Przecież to w sumie niewielka różnica, czy
    ktoś pisał z ekonomii, bankowości, wytrzymałości materiałów czy
    literatury :-)

  • 8. Data: 2006-03-28 00:36:12
    Od: buraxta <b...@g...com>

    sg wrote:
    > tak i nauczyłbyś się pisać po polsku, bo czarno widzę ten doktorat

    To do mnie? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 9. Data: 2006-03-28 07:15:14
    Od: "Licjan" <L...@y...com>

    > Pisze prace doktorska i szukam osob ktore tez pisza lub napisaly celem
    > wymiany informacji i pomocy

    Witaj,
    Wiem że guru tej grupy AMRA napisał pracę wraz z J. Koliną. Na pewno Ci
    pomogą.
    Więcej znajdziesz tu
    http://www.amra.info/

    pozdr

    Lucjan

  • 10. Data: 2006-03-28 07:42:55
    Od: "Licjan" <L...@y...com>

    >Witaj,
    >Wiem że guru tej grupy AMRA napisał pracę wraz z J. Koliną. Na pewno Ci
> [...]

    Zapomnialem dodac, ze jkolina: Trol Ktory Zniszczy Te Grupe (razem z
    gluptaskiem Filozofem)

    ..to ja (ale tak naprawde to mam tylko szesc klas podstawowki :-( )