  • 1. Data: 2002-09-06 12:32:31
    Temat: Praca mgr z bankowosci
    Od: "Mea" <i...@w...pl>

    Dzięki za Wasze wszystkie odpowiedzi.

    Tak, mam plan pracy. Racja, musze sie zwrocic do grupy z konkretnymi
    pytaniami. Musze zakasac rekawy i wziac sie porzadnie za pisanie pracy.
    Najgorzej sie zabrac :-))
    Dziekuje wszystkim za pomoc.. no i mobilizacje ;-))
    A moj mniej wiecej roboczy temat pracy to :
    "Formy wspolpracy bankow z klientami indywidualnymi na podstawie mBanku i
    Banku Sląskiego S.A."
    Wybrałam sobie do porownania tradycyjny bank z placowkami i bank
    internetowy.
    Mea

  • 2. Data: 2002-09-06 19:42:08
    Temat: Re: Praca mgr z bankowosci
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>

    Użytkownik "Mea" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A moj mniej wiecej roboczy temat pracy to :
    > "Formy wspolpracy bankow z klientami indywidualnymi na podstawie mBanku i

    zanim zaczniesz proponuje zapoznac sie z dokladnymi nazwami
    bankow, ktore cytujesz....

    pzdr
    TomEr