  • 11. Data: 2009-06-23 08:50:52
    Temat: Re: Prawda sie po malu przebija
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
    news:h1q4of$7am$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > Robione jest to nie beż powodów. Chodzi o to , by przekształcić UE w
    > rodzaj socjalistyczne republiki centralnie rządzonej , ściśle
    > współpracującej z powodów pragmatycznych (surowce) z Rosją, i złożenie na
    > ołtarzu tej koncepcji ofiarę z racji stanu takich krajów pogranicza, jak
    > Polska , Litwa , Czech itp.
    >
    > Może Tobie to nie przeszkadza. Mnie trochę tak.
    >
    > Zgadzam się z Tobą tylko w tym, że nie leży to w głównym nurcie tematyki
    > giełdowej, ale skoro nikt nic ciekawego tu od dawna nie pisze, to nie
    > widzę przeszkód , jak mawiał dżokej na Wielkiej Pardubickiej :)

    narazie to Ruskie puszczają bąki wiec o "skoordynowanym ataku" nie moze być
    mowy.
    A Sarkozy ze swoim francuskim protekcjonizmem przeczy raczej Twojej
    tezie chęci jej przekształcenia w "spójny" kołchoz. Dla mnie teza "fajna"
    (bo taka "kaczyńska"),
    niemniej jednak narazie nie widze "spinania" tych sygnałów w jedną całość.
    Jedyne co widać to wzrost ciśnienia wród europejskiego "dobrobytu"
    obnażonego kryzysem gdzie każdy ciągnie w swoją strone. Ty wietrzysz spisek
    i kolejny rozbiór polski...

    george

  • 12. Data: 2009-06-23 08:53:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Zgadzam się z Tobą tylko w tym, że nie leży to w głównym nurcie tematyki
    > giełdowej, ale skoro nikt nic ciekawego tu od dawna nie pisze, to nie
    > widzę przeszkód , jak mawiał dżokej na Wielkiej Pardubickiej :)

    Rosjanie tworzą własną wersję historii a Ty własną wersję netykiety i nie
    widzicie przeszkód?

    --
    marfi

    4179 (20090622) __________

  • 13. Data: 2009-06-23 09:21:47
    Od: karol <k...@k...pl>

    Co to za pajac?

  • 14. Data: 2009-06-23 09:30:20
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > przechytrzyć i proponowali Japonii otwarcie drugiego frontu przeciwko
    > ZSRR. Polacy z Niemcami mieli atakować od zachodu, Japończycy - od
    > wschodu" - poinformowali autorzy reportażu. Współpraca Warszawy z
    > Berlinem miała się odbywać na mocy tajnej klauzuli do układu o nieagresji
    > z 1934 roku.
    > ---Koniec---
    >
    > Widzisz Fatso. Przed II wojną nie było upiornych bliźniaków, a i tak
    > Polacy już wtedy próbowali skłócić i wrogów i przyjaciół ...
    >
    > Ten kłótliwy typ znad Wisły tak ma, że od lat próbuje skłócić narody

    Każdą bzdurę wyciagniesz i to będzie teza, że zaatakowano bliźniaków?
    Kompletnie chore to się juz robi.
    Masz obsesję na punkcie Kaczyńkich.
    Niedługo Ci wyjdą z cukiernicy.
    Ale to dobrze, dzieci cukru nie będa wyjadały.

  • 15. Data: 2009-06-23 09:33:04
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    http://www.youtube.com/watch?v=L_O7XWAODn0

  • 16. Data: 2009-06-23 09:45:27
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Rosjanie tworzą własną wersję historii a Ty własną wersję netykiety i
    > nie widzicie przeszkód?

    Tą oryginalną też ja współtworzyłem :)

  • 17. Data: 2009-06-23 09:49:48
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>