  • 11. Data: 2002-08-27 09:34:43
    Temat: Re: Prawdziwa Taryfa O
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:26a7.000002aa.3d6b3357@newsgate.onet.pl...
    > O ile się nie mylę to nie ma już bezpłatnego/niebawem nie będzie banku.
    > Odpłatne powoli stają się wszystkie.
    > mBank - Szykuje odpłatność za karty (były/są jeszcze bezpłatne).

    To nie w tym kościele dzwonili.
    Nie były, tylko są nadal/jeszcze bezpłatne. A prowizja
    najporawdopodobniej będzie wprowadzona tylko dla Delfina do eMaxa.

    > Ogólnie przypuszczam, że wszystkie banki staną się odpłatne,
    > z tą różnicą, że banki internetowe będą tańsze ze względu na
    > swoje ograniczenia, muszą czymś przyciągnąć klienta.

    Non profit to banki nie będą nigdy, ale jak na razie tylko ebanki nie
    biorą prowizji za prowadzenie konta, wydając jednocześnie bezprowizyjne
    electrony.

    > Już dzisiaj oprocentowanie lokat w mBanku nie jest tak korzystne
    > jak kiedyś (marmurki potrafią mieć taki sam lub wyższy procent -
    > fakt, że przy wyższej kwocie, ale kiedyś było to nie spotykane).

    Za to lokaty typu eMax mają charakter rachunku avista - w każdej chwili
    korzystasz z pieniędzy bez utraty oprocentowania. To też da się przeliczyć
    na konkretne pieniądze.

    > Banki coraz bardziej zaczynają żyć z klienta (opłat).
    > Udzielanie kredytów jest coraz mniej opłacalne i bardziej
    > ryzykowne (problemy ze spłatą).

    No, za to bym akurat nie zwalał winy tylko na banki :-)

    > Pozdrawiam
    > Bartek I.

    Cosik kiepski masz nastrój dzisiaj :-)

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2002-08-27 09:35:58
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    > Tutaj nie masz możliwosci bezpłatnej wpłaty.

    To Euronety dla Delfinów są już prowizyjne??? Same Delfiny też?

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2002-08-27 09:42:31
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > opłat:

    > wznawianej

    > To Euronety dla Delfinów są już prowizyjne??? Same Delfiny też?

    czytaj uwaznie. Nie ma bezplatnej WPLATY.
    Delfiny maja poza tym juz niedlugo zaczac byc platne...

    D.

  • 14. Data: 2002-08-27 09:50:27
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czytaj uwaznie. Nie ma bezplatnej WPLATY.
    > Delfiny maja poza tym juz niedlugo zaczac byc platne...

    A to oddaję honor! Zapomniałem, że można jeszcze pieniądze _wpłacać_ do
    banku. Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że zdarza mi się to może ze
    dwa razy w roku...

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2002-08-27 09:57:07
    Od: i...@p...onet.pl

    >    To nie w tym kościele dzwonili.
    >    Nie były, tylko są nadal/jeszcze bezpłatne. A prowizja
    > najporawdopodobniej będzie wprowadzona tylko dla Delfina do eMaxa.

    Po pierwsze eMax to ciągle jednak mBank
    Gdy zakładałem eMax to karta była bezpłatna dla mnie i dla osoby
    upoważnionej, potem przy odnowieniu nagle zniknęło mi 15 zł (nie mam tu
    zastrzeżeń bo nie oglądam zmian w tabeli opłat). Ale jest to jednak
    dość radykalna zmiana a szykowana opłata 36 zł (obecne 0 to ździebko
    duża zmiana)

    >    Non profit to banki nie będą nigdy, ale jak na razie tylko ebanki nie
    > biorą prowizji za prowadzenie konta, wydając jednocześnie bezprowizyjne
    > electrony.

    O ile się nie mylę próbował to zmienić jeden ebank ( z guzikiem w Logo
    - nie pamiętam jego nazwy) i musiał się szybko wycofać (miał też inne
    opłaty).

    >    Za to lokaty typu eMax mają charakter rachunku avista - w każdej chwili
    > korzystasz z pieniędzy bez utraty oprocentowania. To też da się przeliczyć
    > na konkretne pieniądze.

    Zgadzam się z tobą chodzi mi tylko o to, że kiedy umocnili się na rynku
    to znacząco obcięli różnicę w oprocentowaniu, a pozostaje im jeszcze tylko
    to co powiedziałeś, że nie tracę odsetek od zerwania lokaty, mogę wypłacić
    wielokrotnie w ciągu miesiąca pieniądze bez dodatkowej prowizji patrz
    OKO w ING Bank Śląski.

    >    No, za to bym akurat nie zwalał winy tylko na banki :-)

    Tak ale muszą gdzieś odbić sobie straty (zwiększone ryzyko) :-)

    >    Cosik kiepski masz nastrój dzisiaj :-)

    Może tak. Ale niestety cały rynek idzie w kierunku coraz większych
    opłat a coraz mniejszego procentu/dochodu dla klienta

    Pozdrawiam
    Bartek I.

  • 16. Data: 2002-08-27 14:30:52
    Od: m...@p...onet.pl

    Ktoś tu mówił o bezpłatnych wypłatach w placówce Lukasa? Nie ma takiej opcji!
    Prowizja 2 złote od wypłaty, a nawet 4 (konto lokata). A electrona dają za 10
    zeta.

    Raiffeisen - to chyba konto lokacyjne, ale trzeba deponować 1000 PLN

    To ja jeszcze raz się zapytam:

    Gdzie znajdę bezpłatny rachunek:

    - brak opłat za prowadzenie
    - wypłata bez prowizji w oddziale lub ewentualnie w bankomacie przy pomocy
    bezpłatnie wznawianej karty?

    I abym nie był zmuszony do pobierania miesięcznego wyciągu za 2 złote.

  • 17. Data: 2002-08-27 14:40:22
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    m...@p...onet.pl <m...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> [...]
    > pomocy bezpłatnie wznawianej karty?
    >
    > I abym nie był zmuszony do pobierania miesięcznego wyciągu za 2 złote.

    Ekonto PRO w Lukasie ;-)

    --
    Pete

  • 18. Data: 2002-08-27 16:54:09
    Od: m...@p...onet.pl

    Jeszcze raz powtarzam, wypłata od wszystkich rodzajów kont, w tym także od
    ekonto pro obłożona jest dwuzłotową prowizją. A od konta lokata jeszcze drożej.
    A electrona dostaję za 10 złotych.

  • 19. Data: 2002-08-27 16:59:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > O ile się nie mylę próbował to zmienić jeden ebank ( z guzikiem w Logo
    > - nie pamiętam jego nazwy) i musiał się szybko wycofać (miał też inne
    > opłaty).

    Karta tam kosztuje juz dawno 1zl za miesiac :)

  • 20. Data: 2002-08-27 17:00:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ekonto pro obłożona jest dwuzłotową prowizją. A od konta lokata jeszcze

    Moze nazwijmy to tak - poza bankami ktore wymieniles - nie ma takich - i
    prawdopodobnie znikna nawet te, a w innych bankach podniosa oplaty za
    prowadzenie.
    juz zacznij sie do tego przyzwyczajac :)