  • 1. Data: 2010-06-21 14:35:55
    Temat: Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
    Od: "Alkortrade" <a...@g...pl>

    1. Wyciaganie kasy na przekladane z roku na rok projekty (obietnice)?
    2. Kilka lat i bankructwo biznesu?
    3. Ktos o cos oskarzy? - Manipulacja!

    Case: http://pb.pl/2/a/2010/06/21/Blogerzy_kontra_Veno
    Blog: http://venowatch.blogspot.com/

    Czy na NC mozna znalezc cos wartego uwagi czy GPW po prostu zrobila rynek
    dla naiwnych. Pod majestatem prawa i autoryzowanych audytorow przygotowywane
    sa ambitne plany, a realia sa takie jak zawsze - indywidualni zostaja z nic
    nie wartymi papierami?

    Btw. jesli dzienniakrstwo sledcze wokol publicznych spolek uprawiaja
    bloggerzy, to czemu tu sie dziwic :) Jawna zacheta do zarobkowania, bo
    przeciez "greed, for lack of better word, is good" :)

    --
    Pzdr
    RK

    PS. A i ja znam kilka faktow z zycia bohaterow...

  • 2. Data: 2010-06-21 15:03:39
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Alkortrade" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Wyciaganie kasy na przekladane z roku na rok projekty (obietnice)?
    > 2. Kilka lat i bankructwo biznesu?
    > 3. Ktos o cos oskarzy? - Manipulacja!

    Nie chce mi sie szukać, ale większość ludzi kojarzacych pisała to już w
    2007.
    Że tak to ma wyglądać.
    Każda emisja słuzy wyciągnięciu kasy, z definicji.
    A przy takim jak tam poluzowaniu kryteriów, to była tylko zachęta.
    Kto cwany, załapał się, kto głupi wtopił.

    Ale zraz...
    Start NC 30 sierpnia 2007???

    No patrz, a tego numeru za rządów PIS nie skojarzyłem do tej pory:)))
    Dobre dobre.

  • 3. Data: 2010-06-21 16:02:11
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Każda emisja słuzy wyciągnięciu kasy, z definicji.
    > A przy takim jak tam poluzowaniu kryteriów, to była tylko zachęta.
    > Kto cwany, załapał się, kto głupi wtopił.

    Ktos tam, cos tam jednak zarobil. I nie pisze tutaj o znajomych
    dopuszczonych do private placement.

    RK

  • 4. Data: 2010-06-21 16:48:08
    Od: "pompka" <k...@w...pl>

    > No patrz, a tego numeru za rządów PIS nie skojarzyłem do tej pory:)))
    > Dobre dobre.

    Po prostu skojarzyłeś wreszcie,bo tak masz.

    Temat jest o czym innym.O dymaniu na NC z kasy drbnych naiwniaków przez
    cwanych pseudobiznesmenów z planami bez kasy na te plany.Bo na domy i drogie
    auta to mają.

    Pewnie tez winny PIS temu.Bo nie daj boze PO.

    pozdrawiam stary

  • 5. Data: 2010-06-21 16:52:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > No patrz, a tego numeru za rządów PIS nie skojarzyłem do tej pory:)))
    > Dobre dobre.

    Zmuszał Cię ktoś do "tracenia" na NC?

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-06-21 18:03:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Zmuszał Cię ktoś do "tracenia" na NC?
    >
    > --
    > marfi

    tak, moja głupota
    ale nie mam do nikogo oprócz siebie żalu

  • 7. Data: 2010-06-21 18:42:13
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    No dobra. Jeden duży przekręt i pewnie wiele mniejszych.
    Ale są tam chyba jakieś ciekawe rodzynki, które mają osiągnięcia a nie tylko
    plany?
    Dajcie przykład. Może coś sobie kupię?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-06-21 19:00:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > No dobra. Jeden duży przekręt i pewnie wiele mniejszych.
    > Ale są tam chyba jakieś ciekawe rodzynki, które mają osiągnięcia a nie
> [...]

    Jakieś rodzynki zwane tam OBIEKTAMI nawet płacą jakieś dywidendy.
    Jest tylko jeden mały problem, ale jak nałykasz obiektów pod dywidendę, to
    nieistotny.

    "...Ponieważ rynek NC charakteryzuje się mówiąc delikatnie dość zróżnicowaną
    płynnością to jest oczywiste, że inwestowane kwoty na tym rynku raczej
    rozpalenia umysłów inwestorów dokonać nie mogą..."

    Po naszemu - łatwo łykać, ciężko wy.....walić.

  • 9. Data: 2010-06-21 19:14:30
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Czy to aby nie żal tych co wtopili, bo załadowali się pod korek w takie
    akcje? Z góry wiadomo było, że spółki z NC są bardziej niebezpieczne. Takie
    spółki w wielul przypadkach nie przetrwają kilku lat, ale zdarzają się
    rodzynki, które potrafią się super rozwinąć i dać niesamowity zysk. Na tym
    właśnie to polega. Duże ryzyko, ale i duży potencjał wzrostu.
    W projektach VC/PE statystycznie 9/10 firm upada. Ale ta pozostała "1
    sztuka" daj na tyle zarobić, że odrabia straty z pozostałych i jeszcze
    generuje dochód.
    W USA są jeszcze bardziej hardcorowe rynki - np OTC BB. A to że jacyś
    kolesie wtopili kase i żale teraz wylewają, to norma na rynku. Jak się nie
    kontroluje ryzyka i ma się za duże zaangażowanie, to potem dostaje się po
    tyłku.
    Dombrek

  • 10. Data: 2010-06-21 19:19:24
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
    > Dajcie przykład. Może coś sobie kupię?
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    omijaj. płynność koszmarna.
    george