  • 11. Data: 2010-06-21 20:00:33
    Temat: Re: Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl>
    > kolesie wtopili kase i żale teraz wylewają, to norma na rynku. Jak się nie
    > kontroluje ryzyka i ma się za duże zaangażowanie, to potem dostaje się po

    Nie bardzo rozumiem. Z tego co mozna przeczytac, to nie ma tam ani slowa o
    tym, ze ktos cos wtopil, tylko, ze robione sa walki i sprzedawane obietnice,
    a nie fundamenty.

    RK

  • 12. Data: 2010-06-21 20:08:51
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo rozumiem. Z tego co mozna przeczytac, to nie ma tam ani slowa o
    > tym, ze ktos cos wtopil, tylko, ze robione sa walki i sprzedawane
    > obietnice, a nie fundamenty.

    A jakie mogą być fundamenty w nowej spółce? Forsa na rachunku i trochę
    nieruchomości? Kontrakty? To o niczym nie świadczy - wszystko i tak jest
    prognozą. Na tym to właśnie polega, że ktoś ma pomysł i wie jak to
    realizować i potrzebuje pieniędzy. Inwestorzy forsę dostarczają licząc, że
    się zwróci. Czasem jest wtopa, czasem jest zysk. Proste.
    A ci kolesie, którzy piszą o "przekrętach" (ja tam żadnych przekrętów za
    bardzo nie widzę, jest mowa tylko o sporych opóźnieniach), to pewnie by o
    nich nie pisali, gdyby forsy nie wtopili. Tak to jest, że jak jest zysk, to
    firma jest cacy (nawet jakby zajmowała się napadami i porwaniami statków
    handlowych - vide: giełda w Somalii) i "inwestor" popada w samozachwyt, ale
    jak jest wtopa, to oczywiście winni są wszyscy inni.
    Dombrek

  • 13. Data: 2010-06-21 20:38:27
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

> [...]

    > Tak to jest, że jak jest zysk, to firma jest cacy (nawet jakby zajmowała
    > się napadami i porwaniami statków handlowych - vide: giełda w Somalii) i

    W tym wypadku zgadzam sie w 100% Caly urok kapitalizmu. Pieniadz nie
    smierdzi. Napadaja i porywaja? Ja tam nic nie widze, nie slysze.

    RK

  • 14. Data: 2010-06-21 22:09:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Alkortrade" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dla naiwnych. Pod majestatem prawa i autoryzowanych audytorow
    > przygotowywane sa ambitne plany, a realia sa takie jak zawsze -
    > indywidualni zostaja z nic nie wartymi papierami?
    >
    > Btw. jesli dzienniakrstwo sledcze wokol publicznych spolek uprawiaja
    > bloggerzy, to czemu tu sie dziwic :) Jawna zacheta do zarobkowania, bo
    > przeciez "greed, for lack of better word, is good" :)
    >
    > --
    > Pzdr
    > RK
    >
    > PS. A i ja znam kilka faktow z zycia bohaterow...

    a ktos gdzies do krzyża przybija aby kasę dawac ?
    Nie kumam. Po co sie tak męczysz ? Nie możesz kupić tepsy z 1.5 dywidendy i
    pójść spac ?

    george