  • 1. Data: 2004-01-31 03:46:05
    Temat: Prawdziwy grzech mbanku
    Od: "Karciarz01" <k...@p...onet.pl>

    Poczytalem sobie troche roznych namietnych wypowiedzi nt. zmiany oplat w
    mbanku. Coz - jestem rowniez klientem mbanku od dluzszego czasu. Prawde mowiac
    sie nie dziwie, ze wprowadzili oplaty - musialo to sie stac predzej czy
    pozniej. Mbank zostal tak w razie czego z cenami ponizej Inteligo... ;)

    Jest jednak jeden powazny blad jaki zrobil mbank - jakis czas temu bank ten
    zaangazowal sie mocno w kampanie pt. "Bank za darmo" (Bilboardy, gazety i...
    tak - chyba TV tez). Jak klientow sie napedzilo troche i ich zwiazalo z
    bankiem (m.in. TFI), to teraz bank wprowadzil oplaty. I TO WLASNIE jest ten
    chwyt ponizej pasa. Najpierw narobic chalasu nt. darmowego konta, a potem
    dowalic oplaty.

    Podobnie zreszta zrobilo inteligo, ktore najpierw grzmialo w gazetach i
    billboardach, zeby "nie sponsorowac marmurkowych bankow" a teraz ten bank tez
    sie stal jednym wielkim marmurkiem koszacym klientow oplatami. Udowodnil w ten
    sposob, ze niczym kompletnie sie nie rozni od marmura, a nawet troche
    klamczuszek z tego inteligo...

    Ja mam konto i w mbanku i w inteligo i nie mam nic przeciwko placeniu za
    jakosc, ale w/w brudne chwyty sa moim zdaniem ZDECYDOWANIE PONIZEJ PASA... I
    wiem, ze w reklamy marketingowe nie powinno sie wierzyc "jak leci", ale z
    drugiej strony takie taktyki sa naprawde niegodne porzadnej i markowej firmy...

  • 2. Data: 2004-01-31 10:24:18
    Temat: Re: Prawdziwy grzech mbanku
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >drugiej strony takie taktyki sa naprawde niegodne porzadnej i markowej firmy...

    MBank to bylo cos wiecej niz same reklamy, mBank stworzyl nowa jakosc w
    stosunkach ze swoimi klientami.
    Kto jeszcze pamieta spotkania w pubach jakie organizowal mBank?
    Gdy odbylo sie pierwsze takie spotkanie mBank wyroznil grono osob z grupy p.b.b
    wreczajac im w prezencie imienne, dzialajace zlote karty VE oraz oprowadzajac
    na wycieczke po mBanku i BRE Banku, mozna bylo porozmawiac z mlinkami w pracy,
    z kierownikami poszczegolnych dzialow, jak i z samym prezesem, obejrzec na
    mlinkowni oprawione w ramki i powieszone na scianach wypowiedzi z grupy p.b.b
    na temat mBanku, a nawet bawiono sie dzwoniac z komorki do mBanku i obserwujac
    na sali, ktora mlinka odbierze telefon, na koniec mozna bylo sobie obejrzec
    panorame miasta z dachu biurowca BRE Banku.
    A pozniej spotkanie w pubie, na ktore mogl przybyc kazdy kto tylko informacje o
    tym przeczytal na p.b.b. Wszystko oczywiscie na koszt mBank, piwo, inne trunki
    i przekaski.
    Czy jakikolwiek inny bank umozliwil kiedykolwiek dowolnem klientowi z ulicy
    przyjscie do pubu i porozmawianie z prezesem banku przy piwie na dowolny temat?
    A tu mozna bylo. Wiec jak ktos chrzani o tym, ze to byl tylko zwykly bank,
    ktorego nic nie roznilo od innych, wiec o co teraz ten krzyk, to nie zna
    historii mBanku i relacji jaka wytworzyl ze swoimi klientami. To wlasnie
    podczas tego pierwszego spotkania w pubie zaproponowano powstanie mRady.
    Oczywiscie to byl sprytny marketing i kazdy zdawal sobie z tego sprawe, ale
    jednak zaden inny bank nie zdobyl sie na taki gestt, wiec taki gest doceniano.
    O tym wszystkim mozna poczytac w archiwum p.b.b z 2001 r., sa tam tez linki do
    fotografii z tych spotkan, moze jeszcze dzialaja?

    dn

  • 3. Data: 2004-01-31 10:29:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Uzytkownik "devnull" <d...@n...net> napisal w wiadomosci

    PASA... I

    > MBank to bylo cos wiecej niz same reklamy, mBank stworzyl nowa jakosc w
    > stosunkach ze swoimi klientami.

    Ale wieszac sie nie bedziesz ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-31 10:33:33
    Od: devnull <d...@n...net>

    >Ale wieszac sie nie bedziesz ?

    A Tobie co za roznica? :)

  • 5. Data: 2004-01-31 11:29:52
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    temat rzeka, już mnie głowa boli od tego :-))
    prawda jest taka: osoby które mają po kilka(-set) tysięcy w SFI nie będą
    robić paniki i biadolić na grupach, najwyżej przesuną funkcje rozliczeniowe
    do innego banku, jeżeli puszczają setki przelewów miesięcznie. A młodzież i
    różnej maści gołota psioczy i dorabia ideologię, ale za kilka miesięcy okaże
    się, że VW i inni robią to samo co mbank, może jeszcze bardziej gwałtownie i
    boleśnie (np. opłata za prowadzenie).
    A wyniki mbanku poprawią się na pewno, niezależnie od tego czy zbuntowany
    Jaś będzie tam przelewał swoje kieszonkowe i doładowywał prepaida, czy nie.

    Jeżeli macie pomysł na bank bez opłat, który szybko będzie rentowny to
    przecież wystarczy tylko przekonać Łukasiewicza, może pozwoli wam zostać
    szefem projektu dostępu w Eurobanku (albo w innym w podobnej sytuacji, bo
    tam karty mogą być już rozdane) - kariera i fortuna zapewnione.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-01-31 12:02:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    > mBank stworzyl nowa jakosc w
    > stosunkach ze swoimi klientami.

    No to wlasnie swoich klientów wydymal. To tez stosunek.

    --
    SQLwysyn

  • 7. Data: 2004-01-31 12:54:32
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> pisze:
    >Ale wieszac sie nie bedziesz ?

    Skoczy z mostu :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2004-01-31 14:43:17
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 31 sty 2004,zbiggy napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

> [...]
    > pozwoli wam zostać szefem projektu dostępu w Eurobanku (albo w
    > innym w podobnej sytuacji, bo tam karty mogą być już rozdane) -

    Nie wiem jak u innych ale u mnie ten caly szum wywolal chwile zadumy
    nad tym bankkiem;)
    Przelewy mnie nie dotycza ale:
    karty do eMaxa platne
    oprocentowanie lokat pod psem
    Tak wiec pora sie obudzic i spadac z tego banku.Jak oprocentowanie
    lokat podskoczy to wracam.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 9. Data: 2004-01-31 14:59:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    > oprocentowanie lokat pod psem
    > Tak wiec pora sie obudzic i spadac z tego banku.Jak oprocentowanie
    > lokat podskoczy to wracam.

    Zamiast psioczyć - zainwestuj w fundusze. Za darmo, a zysk może być znacznie
    większy (za ostatni rok - ponoć słaby ;] - można było i 50% zarobić)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-01-31 15:24:14
    Od: k...@p...onet.pl

    Taaa... Relacje z klientami, spotkania z prezesem, kontakt z tym forum, etc.
    To wszystko mile i moze niektorzy klienci cenia to nadwyraz. Dla mnie
    najwazniejsza pozostanie jakosc za ktora jestem gotow placic. I w mbanku
    zostaje, bo tych przelewow az tyle nie robie (moze 5-7 miesiecznie). Moj post
    dotyczyl czego innego - ZAGRYWKI mbanku w stylu nagonic klientow trabiac w
    mediach o darmowym koncie, przelewach, etc., a potem wprowadzic oplaty. To
    jest po prostu nieetyczne i bardzo obludne. Jak taki numer odwalilo Inteligo
    (szczucie ludzi na marmurkowe banki ktorym trzeba placic, a teraz sami oni tak
    robia, moze nawet drozej niz niektore marmury), to pomyslalem - coz,
    przynajmniej mbank sie trzyma. Coz - wlasnie mbank niewytrzymal i dolaczyl do
    grupy bankow-klamczuszkow. To tak samo jak w Lukasie - "tak powinno byc w
    kazdym banku". Bylem pare razy u nich w oddziale i za kazdym razem szlag mnie
    trafial i wychodzilem ugotowany. M.in. dlatego, ze musialem czekac na obsluge
    w kolejce ponad 30 minut.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01