  • 1. Data: 2010-05-03 11:26:29
    Temat: Prawo do atutu wyborczego: Marta Kaczynska
    Od: fatso <f...@n...com>

    zerzniete z miedzynarodowej sciepy:

    Tadziu, popatrz sobie po sciepie a zauwazysz, ze Swinskie Ryje sa wszedzie.
    I ja z nimi chce walczyc, taki ze mnie Rycerz Niepokalanej.
    Zauwaz, ze Marta Kaczynska to kobieta duzej urody. Gdybym byl w jej wieku
    to na pewno bym zauwazyl ta delikatna kobiete i wzial na widelec( o ile
    bym od niej wczesniej
    nie dostal po pysku). Ta kobieta byla ogladana z podziwem przez
    dziesiatki milionow ludzi,
    zachowala sie godnie, pokazala swoja sliczna coreczke co grala mala
    ksiezniczke.(wlasnie wyczytalem
    w plotkarskich Wiadomosciach gazWyb, ze Marta zdziwila meza z ktorym sie
    rozwodzila, wystepujac
    do sadu z wnioskiem o zaprzeczenie ojcostwa).
    Mimo powyzszych "shenanigans" uwazam, ze Marta to duzy atut wyborczy.
    Sam fakt, ze opozycja boi sie
    tej 28 letniej osieroconej kobiety, o tym zaswiadcza.
    Tylko nalezy zadac zasadnicze pytanie- do kogo ten atut nalezy?
    Abstrahujac juz od faktu, ze Marta podobno nienawidzi stryja Jaroslawa a
    i zdychajaca wlasnie babcie
    Jadwige tez ma w dupie- skoro oboje nie pofatygowali sie na jej slub z
    Dubienieckim- jest faktem, ze
    zgodnie z odwiecznym prawem klanowym nalezy ta kobieta do klanu meza.
    Czyli ma wspierac Napieralskiego a nie gang Kaczorow.

    fatso

  • 2. Data: 2010-05-03 17:06:43
    Temat: Re: Prawo do atutu wyborczego: Marta Kaczynska
    Od: fatso <f...@n...com>

    McGrath wrote:

    > Pan ciagle ma jakies awersje zawodowa do staruszek...
    > Moglby Pan byc odrobine bardziej kurtuazyjny jezeli juz nie
    > w stosunku do staruszki - to przynajmniej wobec
    > rodzaju ludzkiego do ktorego przeciez wszyscy nalezymy
    > i wczesniej czy pozniej czeka nas taki sam koniec.

    Pan Jozef powinien zrozumiec, ze pisanie pod pseudonimem daje pewne
    przywileje.
    Ja tu pisze nie pamietnik bylego lekarza-mordercy staruszek czy tez
    traktat polityczny w obronie
    emerytek ale pisze zolcia jako Stanczyk i obsrywator krzywego
    zwierciadla w cyrku, w jakim sie Polska
    odbija.
    Przyznam, ze zastanowilem sie nad slowem "zdychajaca" babcia Pani Marty
    i mialem to zmienic. Ale nie-pomyslalem
    sobie- ja tu chce oddac przeciez jak ta kobieta sobie wlasnie mysli. Ona
    ma przeciez prawo nienawidzic stryjaszka
    i wrednej babki. Oboje ja opuscili w tak waznej chwili jak slub i nowa
    droga zycia. W tak waznej chwili ta kobieta
    potrzebowala podpory rodziny. Jesli babcia kochala swoja wnusie to by
    jej to nie przeszkodzilo by byc z nia razem
    mimo faktu, ze slub byl cywilny a wokol Panny Mlodej krecily sie jakies
    podejrzane ex-komuchy. Ale ta wredna starucha
    zaprzedala swoje serce Radiu Maryja i jak rozumiem, sp. Marylka miala
    sama niezle pierepalki z ta wiedzma.
    Stad moje przypuszczenia, ze piekna cora poleglej tragicznie Pary
    Prezydenckiej nie specjalnie darzy chrzescijanskimi
    uczuciami polskiego Machiavellego-stryjaszka i dogorywajaca nowa
    krolowa Bone.

    I ja ronilem lze obserwujac egzekwie pogrzebowe sprzed tygodnia.
    Podziwem mnie napelniala prezencja i godnosc
    zaprezentowana przez Pania Marte i jej mala coreczke. To obie "Peoples
    Princesses"- ze juz zacytuje tutaj opis
    Ksieznej Diany przez naszego premiera. Ale dzis juz dobrze po pogrzebie.
    Zaczynaja frymarczyc owa tragiczna kobieta.
    No i ja mam tu za zle. Chce sie sprzedac stryjowi? A moze wlasnie nie
    chce ale ja gwalca i przymuszaja do nienaturalnego
    aktu na oczach gawiedzi. A jesli ona ma sprzedac swoj wizerunek, to
    wlasciwie komu? Klan Dubienickich ma do niej dzisiaj
    rowne co najmniej prawo.

    fatso

  • 3. Data: 2010-05-04 08:35:30
    Od: fatso <f...@n...com>

    No i sprawa juz wyjasniona: dupa zostala prawidlowo sprzedana. Pan
    Jaroslaw odkupil od meza
    prawo do niej i jej dzieciatek na TV i plakatach ,za cene miejsca
    poselskiego dla mlodego Pana
    Dubienieckiego.
    Nie ma to jak uczciwosc w interesach. Gdyby nie etos kupiecki Pana
    Jaroslawa to by sie mafie
    chyba wystrzelaly nawzajem.