  • 21. Data: 2012-11-06 04:19:49
    Temat: Re: Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    krzysztofsf wrote in
    <news:1a3051ef-0410-4395-98dc-6d73eda23168@y6g2000vb
    b.googlegroups.com>
    > Ja potrzebuje wygodnego wplatomatu bez karty - bank pocztowy sie nie
    > nadaje - reczne wypelnianie drukow wplaty i dopiero nastepnego dnia
    > pojawiaja sie srodki na koncie

    W oddzialach Banku Pocztowego nie mozna wplacac z samym dowodem?

    Swoja droga:
    "Jezeli wplacisz pieniadze bezposrednio w Oddziale Banku posiadajacym
    wlasna kase taka wplata powinna byc widoczna na koncie i w Pocztowy24 od
    razu.
    Jezeli wplaty na rachunek w Banku Pocztowym dokonasz w Urzedzie Pocztowym
    taka wplata niestety nie bedzie widoczna na koncie od razu, ale (jak
    wspomnial @Pocztowy) najczesciej nastepnego dnia roboczego. Jest to
    spowodowane koniecznoscia wymiany danych miedzy systemami Banku i Poczty."
    www.pocztowy.pl/blog/2011/10/28/kiedy-dojdzie-moj-pr
    zelew
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 22. Data: 2012-11-06 07:20:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lis, 04:20, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
    > krzysztofsf wrote in
    b.googlegroups.com>

    > W oddzialach Banku Pocztowego nie mozna wplacac z samym dowodem?

    W tym caly problem, ze korzystac z tego usilowalem na pocztach, ktore
    mam "po drodze". Niestety, nawet wydzielone okienko "Bank Pocztowy"
    nie zmienia sytuacji i dalej jest to wplata na poczcie z recznym
    wypelnianmiem swistkow.

  • 23. Data: 2012-11-06 07:44:47
    Od: m...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 22:40:54 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Jeżeli można to poproszę jeden bo znajoma nie zdążyła tak się w
    >
    > regulaminie zaczytała ;)
    >

    > --
    >
    > xbartx

    Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

  • 24. Data: 2012-11-06 07:47:59
    Od: m...@o...pl

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 07:44:47 UTC+1 użytkownik m...@o...pl napisał:

    > Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

    maleczkiWYTNIJTO@COBYWYSŁAĆMIMEILAo2.pl
    Nie miałem innego pomysłu z rana:)

  • 25. Data: 2012-11-06 09:00:51
    Od: MS <w...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 23:07, Piotr Hołda pisze:

    > Już się rozeszły.

    Ja mogę jeszcze poratować co do premii 100zł- pisać na
    wajper4987[at]gmail com

  • 26. Data: 2012-11-06 09:35:09
    Od: assembea <a...@i...pl>

    To może jeszcze ktoś ma zbędny kupon i mógłby odstąpić? Jeśli tak, to proszę o
    kontakt na jotkrys1[małpa]gmail.com. To może rzadkość wśród grupowiczów, ale nigdy
    nie miałem konta w żadnym PKO - czas to zmienić. :)

  • 27. Data: 2012-11-06 09:46:14
    Od: luc <b...@g...net>

    ATSD - link w kuponie jest taki jakiś prosty... Było gdzieś na stronie Inteligo
    miejsce na wpisanie kodu z Groupona? Bo ja nie zauważyłem...

    pzdrwm
    luc

  • 28. Data: 2012-11-06 09:46:34
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 09:10:08 UTC+1 użytkownik MS napisał:

    > Ja mogďż˝ jeszcze poratowaďż˝ co do premii 100zďż˝- pisaďż˝ na
    >
    > wajper4987[at]gmail com

    Delivery to the following recipient failed permanently:

    w...@g...com

    Technical details of permanent failure:
    The email account that you tried to reach does not exist.

  • 29. Data: 2012-11-06 10:10:48
    Od: m...@o...pl

    > Wyślij mi meila a cię uszczęśliwię.

    xbartx niestety nie aktualne :(

  • 30. Data: 2012-11-06 11:36:53
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media
    /12426726

    czy link do wniosku o konto przychodzi w osobnym mejlu, czy tez trzeba kliknac cos z
    kuponu? podpowie ktos?