  • 31. Data: 2012-11-06 11:41:15
    Temat: Re: Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 11:36:53 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > czy link do wniosku o konto przychodzi w osobnym mejlu, czy tez trzeba kliknac cos
    z kuponu? podpowie ktos?

    Link w kuponie był nieklikalny, więc przekleiłem go do przeglądarki.
    Za to niepokoi mnie lekko fakt, że nigdzie nie wpisywało się kodu kuponu...

    pzdrwm
    luc

  • 32. Data: 2012-11-06 13:05:17
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 11:41:15 UTC+1 użytkownik luc napisał:

> [...]
    >

    > pzdrwm
    >
    > luc
    >

    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

    czy korzystales przy skladaniu wniosku z tego linku:

    https://inteligo.pl/wniosek/konto

    tzn. ze standardowego linku z www banku? ja nadal czekam bo w gruponie bylo napisane
    takie zdanie (cyt. z pamieci) ze link przyjdzie osobnym mejlem.

  • 33. Data: 2012-11-06 14:29:21
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2012 13:05:18 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    napisane takie zdanie (cyt. z pamieci) ze link przyjdzie osobnym mejlem.

    Na stronie było napisane:
    ==========================
    Aby zrealizować groupon, należy w
    tym czasie wypełnić wniosek
    internetowy o założenie konta
    Inteligo - link do wniosku zostanie
    przesłany na adres e-mail po
    zakupie grouponu
    ==========================

    W przesłanym pdfie jest inny link:
    http://gr.pn/inteligo-konto - z niego skorzystałem.

    pzdrwm
    luc

  • 34. Data: 2012-11-07 08:10:23
    Od: MS <w...@g...com>

    W dniu 2012-11-06 09:46, assembea pisze:

    > Delivery to the following recipient failed permanently:
    >
    > w...@g...com
    >
    > Technical details of permanent failure:
    > The email account that you tried to reach does not exist.

    Sierota ze mnie mail to w...@g...com
    Jak by kogoś interesowało 100zł za założenie konta pisać

  • 35. Data: 2012-11-11 23:54:13
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > po zastrzezeniu karty debetowej - placowki pko bp stanowia darmowy
    > wplatomat w kasie placowki, a utrzymanie konta i przelewy darmowe

    A jak się dysponuję kartą PKOBP (niekoniecznie własną), to nawet można
    wpłacać w niektórych bankomatach PKOBP. Ale z kopertą.

    --
    Grzexs

  • 36. Data: 2012-11-12 01:16:46
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-11 23:54, Grzexs pisze:

    > A jak się dysponuję kartą PKOBP (niekoniecznie własną), to nawet można
    > wpłacać w niektórych bankomatach PKOBP. Ale z kopertą.

    Nie wiem jak to wkrótce będzie z bankomatami, szczególnie Euronet. Mają
    pobierać od nas opłaty za korzystanie z bankomatów albo je podwyższyć,
    bo im ciągle mało i mało.

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-12-19 15:11:44
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media
    /12426726

    Dostał ktoś tytułowy bonus? Czas mają do 22ego, ale może (jak ING) wyślą szybciej?

    pzdrwm
    luc

  • 38. Data: 2012-12-19 15:41:22
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Dostał ktoś tytułowy bonus? Czas mają do 22ego, ale może (jak ING) wyślą
    szybciej?

    Nie dostalem

  • 39. Data: 2012-12-20 09:12:49
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 19 grudnia 2012 15:41:22 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
    > Dostał ktoś tytułowy bonus? Czas mają do 22ego, ale może (jak ING) wyślą
    >
    > szybciej?
    >

    > Nie dostalem

    Przyszło:

    KOREKTA - UZNANIE
    WYPŁATA PREMII Z INTELIGO DATA WALUTY: 2012-12-20

    pzdrwm
    luc

  • 40. Data: 2015-01-14 22:47:57
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Inteligo powraca tym razem z premią 50 zł. W dodatku oprócz obrotu kartą 200 zł
    nalezy wydać poprzez IKO 10 zł.

    Pozdrawiam, jakdorobic.com