  • 1. Data: 2012-09-21 16:47:50
    Temat: Prepaid z wieloma bezpłatnymi bankomatami
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    Witam,
    Pytanie powtarzam bo zadałem je w środku wątku i pewnie nie każdy dostrzegł.
    Poszukuję karty prepaid (lub innego rozwiązania) do płatności
    bezgotówkowych + wypłaty z bankomatów. Chcę ją przekazać pracownikowi.
    Co ważne dla mnie: wysokie limity wypłat/płatności, sprawdzanie
    bieżących operacji i stanu konta online, jak najwięcej bezpłatnych (lub
    tanich) bankomatów (w sensie wypłat)
    Karta używana głównie do tankowania, ale też dodatkowe zakupy poza
    stacjami benzynowymi.

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-09-21 17:12:22
    Temat: Re: Prepaid z wieloma bezpłatnymi bankomatami
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 21 Sep 2012 16:47:50 +0200, dddddd <n...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > tanich) bankomatów (w sensie wypłat)
    > Karta używana głównie do tankowania, ale też dodatkowe zakupy poza

    Wg taryfy BNP Paribas z ich karty przedpłaconej można bezpłatnie korzystać
    w bankomatach Euronetu. Opłata roczna za kartę 25 zł.

    Matt

  • 3. Data: 2012-09-21 20:02:39
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-21 17:12, Matt pisze:

    > Wg taryfy BNP Paribas z ich karty przedpłaconej można bezpłatnie
    > korzystać w bankomatach Euronetu. Opłata roczna za kartę 25 zł.
    >
    > Matt

    no i super, o coś takiego właśnie mi chodziło
    dzięki!

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-09-22 17:16:04
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    polceam karty paliwowe DKV :)
    kotrzystam i jestem w miare zadowolony ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2012-09-23 18:56:38
    Temat: Re: Prepaid z wieloma bezp?atnymi bankomatami
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-09-22 17:16, wromek pisze:
    > polceam karty paliwowe DKV :)
    > kotrzystam i jestem w miare zadowolony ;)

    Próbowałem uta i dkv. Jedno z nich miało za wysoki limit (chyba min.
    1000l, a jak liczyłem to miałem ok 500l/miesiąc), druga niby nie ma
    dolnych limitów, ale do wypełnienia było ze 30 albo 40 stron, nie
    przebrnąłem :)
    Dodatkowo taki pre-paid z kontem w tym samym banku umożliwi mi szybkie
    zasilenie karty na dany zakup, np. powiem jedź kup telewizor za 2000zł,
    tyle przeleję na kartę i kupi go od ręki...

    Lukasz